Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna forum.wandaluzja.pl
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Lis 18, 2007 10:09 am    Temat postu: Technika ekologiczna Odpowiedz z cytatem

Dariusz Baliszewski, KOSMICZNA BRO? II RP - Polacy stworzyli metal, dzi?ki któremu mogli wygra? wojn?, Wprost, 18 XI 2007, s. 78-81

Przed II wojn? ?wiatow? na politechnice lwowskiej opracowano IDEALNY PANCERZ, który nazwano ALUPOLONEM. Militarnym wdra?aniem tej cudownej broni zajmowa? si? o?rodek metalurgiczny w Pi?sku. By? to metal L?EJSZY OD WODY, ca?kowicie odporny na dzia?anie broni prochowej a nawet dynamitu. Wykonano z niego w stoczni pi?skiej kutry po?cigowe, z których jeden uda?o si? w r. 1941 Niemcom odnale?? w Bugonarwi. 9-tonowy kuter z uzbrojeniem mia? zanurzenie 40 cm.
Poniewa? taki materia? by? predysponowany na he?my wi?c robienie z niego kutrów po?cigowych by?o pomy?lane na bro? dla ANGLIKÓW, z czego jednak ci nie skorzystali. Pi?sk zosta? zaj?ty przez Sowietów a szef pi?skiego o?rodka zgin?? w Katyniu – ale to t?umaczy zakupienie przez Stalina u Hitlera Suwa?k. Ja to t?umacze tym, , ?e Alupolon – cho? mia? 9 komponentów – by? zasadniczo stopem w?ókna grafitowego z tytanem, co preferowa?o kraje tytanowe: Australi?, Kanad?, USA i Indie. ZSRS tytanu za? nie mia?, ale jest on w Suwa?kach, tote? Stalin – dysponuj?c NIEWOLNICZ? si?? robocz? – kupi? je u Hitlera.
W relacjach o CYWILIZACJI NUKLEARNEJ na Syberii sprzed kilkudziesi?ciu tysi?cy lat jest mowa o urz?dzeniach z po?yskliwego metalu, bardzo lekkiego i ca?kowicie odpornego na uderzenia m?otkiem. Z drugiej strony badania rozbitego w USA Lataj?cego Talerza mówi?y, ?e by? zbudowany z metalu bardzo lekkiego, którego nie udawa?o si? naci??, nawierci? czy z?ama?, cho? by? to raczej durgrafit ni? tytanografit. Dla mnie argumentem za sowieckim pochodzeniem Lataj?cych Talerzy by?o kopulowanie przez ufoludki Amerykanek, z których niektóre mia?y nawet zaj?? z tego powodu w ci???.
Jak pisz? w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) to upadek Chruszczowa nast?pi? po scysji o Suwa?ki, za które Chruszczow dawa? Borys?aw i co? jeszcze.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 11:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Christophe Boltanski, ZAKORKOWANI – Nie ma ju? na ?wiecie metropolii, w której kierowcy nie tkwiliby godzinami w gigantycznych korkach. Czy nie ma na to sposobu? Jest! Forum (15-21 X 07, s. 20-5) z Le Nouvel Observateur, 20.9.2007

Jest tu mowa o REWOLUCJU ROWEROWEJ w Pary?u i MAKABRZE SAMOCHODOWEJ w Bogocie, któr? niweluje urz?duj?cy tam burmistrz, od którego ucz? si? drogowcy w Los Angeles. Choroba ta nazywa si? GWO?DZIEM W BUCIE, czego do?wiadczy?em, gdy Profesor Konik powiedzia? mi, ?e Prof. Szafra?ski NIE MA KOMU ZOSTAWI? P?OCKA, wi?c zaproponowa? mu mnie. Nie zgodzi?em si?, gdy? tam rz?dzi Petrochemia, wi?c najpierw próbowaliby mnie przekupi? a potem zrzucili ze skarpy.
P?ocka skarpa zje?d?a?a wtedy do Wis?y, a poniewa? zastosowane ?rodki nie pomaga?y wi?c pozosta?a bardzo droga technika AMERYKA?SKA, wobec czego og?osi?em, ?e austriacki regulamin saperów mówi, ?e JAK LESS DOSTANIE WODY TO ROBI SI? SZAJS – wobec czego w ka?dym p?ockim domu musi by? wodomierz - no i dzi?ki Panom Profesorom obesz?o si? bez AMERYKANÓW.
Kto? NASZAJSOWA? p?occzanom do butów, ?e zacz?li krzycze? AMERYKO RATUJ, a teraz Ameryka?ski Tygrys Benzynowy szajsuje do butów komu si? da – bo chce WYKUPI? USA. To ?e kraje Trzeciego ?wiata nie maj? szans dogonienia krajów rozwini?tych w ci?gu 200-300 lat te? jest skutkiem tego szajsowania, bo polityka RZ?DZ?CEGO ?WIATEM Tygrysa Benzynowego polega na stopniowaniu ceny benzyny, co przejawia si? tym, ?e im kraj jest bogatszy tym benzyna jest ta?sza, a im biedniejszy tym dro?sza. Ofiar? tego pad?a Afryka, któr? na drog? rop? nie sta?.
Tygrys Benzynowy zdoby? w?adz? nad ?wiatem przez zdyskontowanie krakowskiego patentu ?ukasiewicza i wykupienie na Salonie Samochodowym Pary? 1901 za horendalne pieni?dze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie to?samego z mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW.
Teraz Ameryka?ski Tygrys Benzynowy szajsuje KA?DEMU do butów, czego skutkiem jest m. in. MAKABRA SAMOCHODWA. 10 lat temu Mme. Cresson z Komisji Europejskiej w Brukseli wys?a?a prospekt VDTW do instytutu silnikowego w Tulonie, gdzie opracowano WYSOKOPR??NY VDTW, na podstawie czego Mme. Tibori podj??a budow? metra SAMOCHODOWEGO w Pary?u, za czym poszed? Madryt a zapowiedzia?y Londyn i Rzym. Wtedy jednak obie panie zosta?y zaatakowane przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego ZA KORUPCJ?, co w przypadku Mme Cresson okaza?o si? machlojkami a w przypadku Mme. Tibori tradycj? – gdy Holenderski Tygrys Benzynowy koruptantem najwi?kszym. Silnik VDTW Monte Christo – jako BEZPA?SKI – zosta? wykupiony przez BMW, które chlubi si? nim jako Szlachetnym Dislem.
Makabra Samochodowa jest nie tyle gwo?dziem w bucie, co kazusem Austriackiego Regulaminu Saperskiego – ?e jak masz samochód, i dopu?cisz do niego ATB, to ci nie tylko nasra do butów, ale i WYW?ASZCZY, ?e zostaniesz Rewolucjonist? Rowerowym.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 12:11 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, PO?LIZG EADS WART KROCIE – Opó?nienia w konstrukcji wojskowego samolotu transportowego A400M b?d? kosztowa? nawet 1,4 mld euro. Akcje EADS – w?a?ciciela Airbusa – lec? na ?eb na szyj?, Gazeta Wyborcza, 06 XI 2001, s. 23

W artykule czytamy: Zaufanie do EADS podkopa?y te? informacje o tym, ?e cz??? akcjonariuszy koncernu rzekomo wykorzysta?a poufne informacje o k?opotach budowy A380 i sprzeda?a swoje akcje. Po og?oszeniu z?ej wiadomo?ci w ci?gu jednego dnia w czerwcu 2006 r. akcje EADS spad?y o 26 procent. Obecnie spraw? bada francuski nadzór finansowy. Nie jest to wprawdzie katastrofa gie?dowa Boeinga po obiciu go przeze mnie po mordzie, ale powód jest TEN SAM. Airbus nie móg? bowiem POLECIE? NA MORDE jak Boeing, gdy? jest asekurowany przez ca?y koncern zbrojeniowo-kosmiczny, wi?c zje?d?a NA D. do?uj?c EADS, który ju? modli? si?, ?eby tego zajoba-Airbusa wy??czy?, by polecia? na morde.
Poniewa? jest to RAKOWINA, o co oskar?y? mnie informatyk ze Stasi, wi?c potrzebny jest ZAPIS CHOROBY. Ja rzuci?em si? wtedy w?ciekle na Anglików, gdy? MOS by? konkurencj? ZSRS i USA, i mianowa?em legislatorem MOS-u – na którym Sowieci robili Wojny Gwiezdne – Urszul? Sipi?sk?, której giermkiem zosta? Ronald Reagan, który przebi? SWG blefem pokerowym.
Podczas pobytu w RFN czyta?em, ?e Niemcy wnosili o oparcie transportu EWG i europejskiego NATO na Antonowie-Ukraina, co podchwyci?em. Gdy wi?c Premier Blair wykopa? ukrai?ca z EWG to rzuci?em si? na Blaira. Og?osi?em, ?e ALBO PREMIER BLAIR UZNA? BOEINGA I AIRBUSA ZA Z?OM WOBEC MOJEGO AEROBUSA, ALBO BLAIROWA WZI?A PIENI?DZE DO KRÓLIKA BAGGSA, co Blairowa odp?aka?a przed kamerami, ?e nie wiedzia?a, ?e ten Baggs to taka niecnota. Pisz? o tym w rozdziale: GDY TYTANIK TON?? TO ORKIESTRA GRA?A ksi??ki Incydentu nie by?o, Gda?sk 2001.
W sukurs mi przysz?a Pi?kna Julia, która za?atwi?a umow? koalicyjn? w Duesseldorffie, w której Zieloni zaprzestawali ataków na Europort Kolonia-Bonn, jako diabelnie g?o?ny, za zobowi?zanie SPD do przej?cia Niemiec na UKRI?SKI nap?d lotniczy, co wywo?a?o TYTANIKAD? na jutrzniejszej Radzie Airbusa na Salonie Lotniczym BERLIN 2000. Wtedy jednak okaza?o si?, ?e Blair ma asa w r?kawie, gdy? Baggsem okaza? si? szejk z Abu Zabi, który – machaj?c modelem A380 – OPANOWA? TYTANIKAD?. Wygl?da?o to na hesk? odsiecz obl??onego w Sandomierzu Karola Gustawa, którego wyprowadzili lochami pod Wis?? ?ydzi? Sprawa ta wraca wi?c do Duessedorffu, który zosta? wówczas spacyfikowany przez Berlin, Pary?, Londyn, Waszyngton i Rzym, gdy? szejk z Abu Zabi zwyci?stwem nad Ukrai?cami nie jest.
Mam artyku? CHINY TE? CHC? EKOLOGII – Sonda? BBC: nawet najwi?ksi truciciele chc? walczy? z globalnym ociepleniem; 83 proc. mieszka?ców Ziemi gotowych jest zmieni? swój tryb ?ycia; 75 proc. nie ma nic przeciw zielonemu podatkowi; 60 proc. zgadza si? na wy?sze ceny energii (Ma?gorzata Werner, Dziennik, 06 11 07, s. 15). Ja jednak nie godz? si? na podatek ekologiczny i wy?sze ceny energii, bo Protokó? Kioto zosta? za?atwiony przez cherubina Hitlera PRZECIW MNIE w celu wykupienia USA. Traktuj? podatek ekologiczny tak jak przywileje ekologiczne Kalifornii, na których grano korupcyjnie i ANTYEKOLOGICZNIE. Na ekologii trzeba zarobi?, a je?li jest ona droga to jest to japo?ski szwindel.
MW zamieszcza: POLITYCY NIE MAJA POMYS?U NA ZIELON? REWOLUCJ? - ale takie wnioski wynikaj? z konfrontacji Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej z Turbink? Kowalskiego. Ksi??ka Incydentu nie by?o ma podtytu?: KSI??KA JEST PODSTW? REJESTRACJI FINANSOWEJ AKTYWISTÓW I ENTUZJASTÓW TURBINKI KOWALSKIEGO, KTÓRA JEST OBECNIE SILNIKIEM SPALINOWO-PAROWYM. Zajob kalifornijski, czyli Królik Baggs, zwyci??a? dzi?ki szwindlom japo?skim, które Amerykanów kosztowa?y i kosztuj? DROGO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Lis 20, 2007 12:15 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

?ukasz A. Turski, fizyk z Centrum Fizyki Teoretycznej PAN, SPALANIE ROPY I W?GLA TO ZBRODNIA – Kryzys energetyczny to wymys? polityków. Aby go naprawd? rozwi?za?, trzeba pos?ucha? naukowców, Angora, Warszawa-Chicago-Dortmund-Toronto-NowyJork, 18 XI 2007, s. 21

W ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) t?umacz? upadek ZSRS Tryumfem Radzieckiej Nauki w postaci SOWIECKIEGO SILNIKA WODOROWEGO, który dawa? Moskwie PANOWANIE W KOSMOSIE. Podczas tego Najwi?kszego Tryumfu w Historii Ludzko?ci \dosz?o jednak do wybuchu paliwa WODOROWEGO na kosmodromie, w trakcie którego zgin??a ca?a naukowa kadra kosmonautyczna ZSRS i 7 marsza?ków Zwi?zku Radzieckiego, cho? lo?a by?a 7-8 km od punktu zerowego kosmodromu. Najd?u?ej umiera? Marsza?ek Malinowski, bo do III 1967. Ocala? tylko fotograf, który robi? zdj?cia dla Towarzysza Bre?niewa, który nie móg? przyjecha? na t? uroczysto??.
Z tego powodu ?AT pisze, ?e gdy ujawniono, i? wiele taksówek je?dzi po Rzymie NA WODÓR to wybuch? skandal i Schwarzeneggera z Rzymu wygnano. Dla mnie jest to ma?a satysfakcja, gdy? po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej Mercedes zakupi? Sowiecki Silnik Wodorowy, na podstawie którego powo?a? Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, co by?o 20 razy wi?kszym zajobem technicznym od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego jako wypierdka In?yniera Hutnika Leonida Bre?niewa, ?eby ten NIE ANKETOWA? SUWA?K, które Gomu?ka dzieli?: 65% dla Moskwy i Berlina, 25% dla Warszawy i 10% dla Pragi. Nikt w Polsce jednak nie przewidzia?, ?e szwarcenegery oka?? si? 20 razy gro?niejsze od Bre?niewa.
W l. 1989-90 by?em w RFN, gdzie Niemcy wsadzili mi DO DUPY Satelitarn? Detekcj? Z?ota i WYBRZYDZILI SI? na m? Funkcjonaln? Chronologi? Architektury Niemieckiej, gdy? nie s? to fekalia pruskie i hitlerowskie, jakimi otruli Rosj? i Francj?, a teraz chc? otru? USA. Mia?em nadziej?, ?e uda mi si? odtworzy? Narodowy Ruch Turbinki Kowalskiego, jako antytez? Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, ale Narodowy Ruch Turbinki Kowalskiego zosta? widocznie WYTRUTY. Wobec czego PONI?Y?EM SI? przed konferencj? w Kioto zwracaj?c si? do libera?ów, którzy doskonale wiedzieli o mych sprawach, co mog?o si? przyczyni? do za?atwienia sprawy Protoko?em Kioto DLA WYKUPIENIA USA PRZEZ HAREMY HOLOKAUSTYCZNE, co nag?o?ni?em jako intryg? cherubina Hitlera, a co teraz Amerykanie mog? odta?czy? na melodi? Watergate jako b?aze?stwa Goleniowskiego.
Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze w r. 1996 Kanclerz Kohl powo?a? niemiecko-japo?skiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 rzuci? na kolana Amerykanów. Niemcy nie skonsumowali jednak tego zwyci?stwa, gdy? ja nag?o?ni?em KKSEW Mercedesa, wobec czego WYJ?CIEM pozosta? Enron i WTC, co ?atwo sprawdzi?. Potwierdzeniem tego by?a Afera Cicero z Poczdamu. By?o to spowodowane PRZEZE MNIE 125-stronicowe ?ledztwo Bundestagu w/s WTC, które UKRYTO w ministerstwie Kultury, sk?d przedosta?o si? do redakcji kobiecego magazyny politycznego Cicero. Jest porównywane do Afery Szpigla, czyli NIEZALE?NEGO ?ledztwa w/s mordu w Poecking pod Monachium, w wyniku którego F. J. Strauss zagarn?? Skarb III Rzeszy na tajnych kontach szwajcarskich, ca co sfinansowano Uni? Europejsk?.
Niemiecko-japo?ski protektor mojego VDTW spowodowa? MASO?SKIE SKORUMPOWANIE JAPONII, czego przyk?adem s? DZIESI?TKI szachrajstw technologicznych, które dzia?aj? na zasadzie, ?e poniewa? Japo?czycy nie s? ?ydami czy jezuitami wi?c mo?na im wierzy? – gdy zostali oni takimi nocnikowymi kapita?u stalinowsko-holokaustycznego jak Irlandczycy. Przyk?adem tych japo?skich szachrajstw s? 2 artyku?y: NAP?D NA P?DY – Szcz??liwe czasy motoryzacji min??y bezpowrotnie. Dzi? producenci mniej mówi? o mocy silnika i urodzie nowych aut, wi?cej o globalnym ociepleniu i kryzysie paliwowym. ?eby przetrwa? – samochód musi si? radykalnie zmieni?. Ale jak? (Polityka, 17 XI 2007, s. 50-53) i WNIEBIOWZI?CI KIEROWCY – Zamiast stania w korkach lot nad miastem. Za 2 lata w salonach pojawi? si? lataj?ce auta (Newsweek, 11 XI 2007, s. 66-67).
Wobec tego musze stwierdzi?, ?e ANGLICY URATOWALI TWARZ z awantury na linii Duesseldorff-Berlin OKRADZENIEM UKRI?CÓW, gdy? A400M zosta? zmodyfikowany na sposób UKRAI?SKI, co by?o prawdopodobnie od pocz?tku celem Blaira. Te Cuda Japo?skie s? tyle warte co napad Schwarzeneggera na Rzym – ?eby wybi? z g?ów metra SAMOCHODOWE na silniku VDTW Monte Christo i technik? lotnicz? Aerobusa jako zagro?enie dla Boeinga i Airbusa. Gdy og?osi?em, ?e Boeing jest kapita?em MORDU NA RODZINIE CARSKIEJ to akcje jego spad?y do 50% - jak u Schwarzeneggera.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 8:44 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piotr Czarnowski, Premier Wielkiej Brytanii przedstawi? wczoraj ekologiczne priorytety swojego rz?du, BROWN OBIECUJE ZIELONY KURS –Londyn chce by? teraz globalnym ekologicznym prymusem. Zmierza do wi?kszej dba?o?ci o ?rodowisko przekona? nawet George'a Busha; Dziennik, 20 XI 2007, s. 12

Brown obiecuje reform? ekologii w ci?gu 50 lat, co jest racj? ?ydoarabskiego kapita?u petrochemicznego. Kapita? petrochemiczny, jako Ameryka?ski Tygrys Benzynowy, zdoby? w?adz? nad ?wiatem w wyniku zdyskontowania krakowskiego patentu ?ukasiewicza i wykupienia na salonie samochodowym PARY? 1901 za horendalne pieni?dze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie to?samego z moim silnikiem spalinowo-parowyn VDTW. Cherubin Hitlera Henry Kissinger przekszta?ci? ATB w kapita? ?ydoarabski, wg doktryny Eisenhowera, ?e pokonanie komunizmu jest mo?liwe w sojuszu z Arabami.
Wobec wyst?pienia Browna – ?e zag?ada bia?ych nied?wiedzi i kilku gatunków fok wymaga SOJUSZU Z ARABAMI – wypada wróci? do prezentowanej w internecie POSTSTALINOWSKIEJ Maso?skiej Struktury W?adzy, gdzie Fidel Castro by? Wielkim Masonem Ameryka?skim a Prezydent Kennedy tylko Rycerzem Kolumba. Ciekawe wi?c, kto zast?pi? Stalina jako Wielkiego Inkwizytora Jezuickiego? ale mi wydaje si?, ?e Królowa Brytyjska jako ?ona Króla Jerozolimskiego. Z tego za? mo?na wnosi?, ?e Brown jest Wielkim Mistrzem Krzy?ackim po Cherubinie Hitlera, którego obali? Goleniowski, co SPARODIOWANO jako Watergate.
Brown jedzie wi?c na kapitale ?ydoarabskim, co jest lepsz? spraw? od ukoronowania si? Chruszczowa na antychi?skiego protektora Australii skalpem Stalina. Imperatywem oskalpowania Stalina kierowa? mój dziadek, Juliusz Prawdzic-Tell, jako cz?onek IRA, bo uda?o mu si? przekona? Irlandczyków, ?e Stalin jest agentem brytyjskim.
Kapita? petrochemiczny jest NAJLEPSZ? PODSTAW? W?ADZY, w której ?ydzi p?ac? babom ZA Z?OTO seksem – w wyniku czego babski dominat z?ota zosta? zast?piony ?YDOWSKIM MONOPOLEM Z?OTA. Protoko?y M?drców Syjonu mówi?: NAJWA?NIEJSZE JEST Z?OTO, gdy? daje w?adz? nad kobietami.
Jak rz?dzi technologia to najlepiej wida?, jak Anglia przyst?puj?c do II wojny ?wiatowej mia?a zwyci?stwo w KIESZENI. Generalissimus Franco odmawiaj?c Hitlerowi sojuszu antybrytyjskiego powiedzia?,m ?e ANGLIA po upadku MO?E PROWADZI? WOJN? Z KANADY, co by?o oczywist? bzdur? – ale DO artyku?u Dariusza Baliszewskiego: KOSMICZNA BRO? II RP – Polacy stworzyli metal, dzi?ki któremu mogli wygra? wojn?; Wprost, 18 XI 2007, s. 78-81. Logika tego by?a bowiem taka, ?e po upadku Londynu Anglia podejmowa?a zmian? metalurgii w Kanadzie, Australii, Indiach i USA, wobec czego Niemcy by?y BEZBRONNE.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Lis 22, 2007 10:53 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zbigniew Lentowicz, POLSKIE ?MIG?OWCE NA SPRZEDA? – Producent helikopterów PZL ?widnik idzie pod m?otek. Agencja Rozwoju Przemys?u oferuje potencjalnym inwestorom wszystkie swoje udzia?y w spó?ce, Rzeczpospolita, 22 XI 2007, s. B5

To, ?e PIERWSZYM aktem rz?du Tuska jest wystawienie na sprzeda? 100% akcji ?widnika jest symptomatyczne, gdy? ?wiadczy, ?e rz?d ten nie chce mie? nic wpólnego z now? technik? lotnicz?, pod ka?dym wzgl?dem lepsz? – czasem wielokrotnie – od techniki Boeinga. Od 11 lat dzia?a w ?widniku kapita? angielsko-w?oski, od ZAASEKUROWANIA SI? przeze mnie w ?widniku, prawdopodobnie w celu wytropienia mych zwolenników i OTRUCIA ICH pod flag? AMERYKA?SK?.
Teraz ta sprawa jest szczególnie wa?na ze wzgl?du na wej?cie na rynek chi?skiego Aerobusa-SADDAM, który jest montowany w wersji SKRZYD?OWEJ, ale inwazja Tajwanu wymaga WIRNIKOWEJ, co umo?liwia wzmocnionej kompanii przelot z szybko?ci? podd?wi?kow? i l?dowanie w ka?dym miejscu o ka?dej pogodzie, nawet na jednym z 4 silników. Taki jest w?a?nie powód takich artyku?ów jak: CZEKAJ?C NA INWAZJ? Z CHIN (Andrzej Taliga, Dziennik, 8 XI 2007, s. 14-15), czy DAS SPIEL FAENGT GERADE ERST AN (Der Spiegel, 42/2007, s. 86-90). Nie zgadzam si? jednak z ekspertami ameryka?skimi, ?e III wojna ?wiatowa zacznie si? od ataku na wysp? Kinman, gdy? chi?ska Armia Czerwona, dysponuj?c TAK? TECHNIK?, musi uderzy? na Tajpei – chyba, ?e potrzebny jest PRETEKST.
Poniewa? ma to by? wojna NAFTOWA wi?c Tajwan zaatakuje zaraz tankowce w Singapurze. Wobec tego II atutem jest mój silnik spalinowo-parowy VDTW, który pal?c 20-25% silnika spalinowego umo?liwia prowadzenie wojny na oleju ROLNICZYM. III takim atutem technicznym móg?by by? opracowany przez politechnik? lwowsk? ALUPOLON, który by? trzymany przez Anglików w rezerwie na wypadek okupacji przez Niemców Wielkiej Brytanii, gdy? umo?liwia? inwazj? Niemiec z Kanady, bo samoloty i okr?ty z alupolonu by?yby odporne na bro? prochow? i DYNAMIT. Wg mnie alupolon jest l?ejszy od wody jako stop w?ókna grafitowego z tytanem.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Lis 25, 2007 11:53 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZREALIZUJEMY SEN POLAKÓW O CUDZIE GOSPODARCZYM – Publikujemy obszerne fragmenty wczorajszego wyst?pienia Donalda Tuska w Sejmie, Dziennik, 24-25 XI 2007, s. 10-11

Kraków wystawi? sobie pomnik Drugiej Japonii jako mej interpretacji wniosku In?yniera Gzuli przebicia Japo?skiego Cudu Gospodarczego ROBOTYZACJ? na bazie podkrakowskiego przemys?u cha?upniczego. Teraz Pozna? znalaz? wyj?cie z psychiatrycznego leczenia Urszuli Sipi?skiej, jako architekta, odbudow? Zamku Przemys?awa za BONY PODATKOWE, poniewa? ja 23 razy zwraca?em si? do Ziobry i Kaczy?skich o ?ledztwo w tej sprawie, gdy? spo?eczny komitet Odbudowy Zamku NIE WIEDZIA?, gdzie ten zamek by? – budow? na tym miejscu pomnika Trzeciej Japonii dla upami?tnienia mej pro?by do Urszuli Sipi?skiej w r. 1975 o podj?cie przez Cegielskiego produkcji MINIREAKTORÓW na mym MOS-ie – co wg ekspertów izraelskich mog?o uratowa? ?wiat przed efektem cieplarnianym. Mój wniosek zosta? wykorzystany przez Sowietów do Wojen Gwiezdnych, które zosta?y przebite przez Ronalda Reagana blefem pokerowym.
Ja z minireaktorem skapitulowa?em przed Alojzym Kowalskim, który by? protegowanym Jaroszewiczów. Piotr by? s?siadem mego ojca, którego ?ci?gn?? do Warszawy jego brat, który mia? by? u Jaroszewicza ministrem finansów, na co nie zgodzi?a si? Moskwa. Teraz stryj mieszka w Suwa?kach, które uratowa? przed aneksj? przez Moskw? – nie tylko zastrzeleniem Berii.
Prosi?em te? Kaczy?skich o ?ledztwo w/s otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej, gdy? mam podejrzenia, ?e za to otrucie Kozina wzi?? 20 tysi?cy miliardów dolców i zosta? PODWÓJNYM marsza?kiem Zwi?zku Sowieckiego, w Europie i Obu Amerykach – ale gdy wprosi? si? do Kanclerz Merkel to zosta? aresztowany przez Amerykanów, po mych interpelacjach.
Ja realizowa?em Polski Cud Gospodarczy od rozmów z In?ynierem Gzul?, który zna? si? na tym. Mia? to by Cud na etaty?mie pruskim i WIKINGOLOGII czyli kapitale ludowym. Moskwa nie zgodzi?a si? na mego stryja, gdy? mia?a bardziej lukratywny biznes w postaci Satelitarnej Detekcji Z?ota – co Jaroszewicz ze stryjem chcieli ZDETONOWA? robi?c komisarzem SDZ mnie, ale NKWD skontrowa?o to zamordowaniem Popie?uszki i Kowalskiego, którego Jan Dynowski uwa?a? za Polskiego Tesl?.
Po otruciu Kowalskiego menda-Mercedes powo?a? Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej. Gdy z?apano Flicka w Essen i zapytano, SK?D MASZ FLICKU TYLE PIENI?DZY? to wyzna? szczerze, ?e rabowa? w O?wi?cimiu ?ydów. Policmajster przemówi? mu do sumienia: OJ NIE ?ADNIE, NIE ?ADNIE FLICKU. ID? ?YDZI DO GAZU A TY ZABIERASZ IM BIZUTERI?, WALIZKI Z DOLARAMI I AKCJE MERCEDESA, a pomaga ci w tym niecnym procederze ten sukisyn Preskot Bush. Flicka ruszy?o sumienie i sp?aci? ?ydów akcjami Mercedesa.
Niemcy za?atwili spraw? Satelitarnej Detekcji Z?ota wsadzeniem mi jej do D. To mog? nawet zrozumie? – ?e nie chcieli mi?? z ni? mie? nic wspólnego, bo to przekle?stwo na tysi?c lat – ale OBRZYDZENIA mej Funkcjonalnej Chronologii Architektury Niemieckiej nie pojmuj?.
Dobrze, ?e w ekspose Tuska nie by?o mowy o Drugiej Irlandii.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Lis 27, 2007 11:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konrad Niklewicz, TANI DOLAR PODCINA SKRZYD?A AIRBUSOWI – Mimo rekordowych zamówie?, nowoczesnych samolotów i ci?? w kosztach europejski koncern lotniczy powoli dusi si? przez niekorzystne kursy walutowe, Gazeta Wyborcza, 26 XI 2007, s. 29

Tytu? jest pó?prawd?, gdy? KONCERNEM jest kosmiczno-zbrojeniowy europejski EADS, którego cz??ci? jest Airbus. Airbus by ju? dawno zbankrutowa?, ale jest TRZYMANY przez EADS, który zje?d?a na gie?dzie na D. EADS i Airbus maj? pe?en portfel zamówie?, ale nie na WIZYTOWY Airbus-380, który okaza? si? nie tylko bardzo drogi, ale i NIEWYP?ACALNY, gro??c katastrof? EADS. Tani dolar nie jest te? g?ównym k?opotem Airbusa, gdy? jest tylko dopustem bo?ym, przed którym tytu?owy artyku? radzi ucieczk? z produkcj? do Rosji czy Chin, co jest deklaracj? BANKUCTWA.
Prasa pisze, ?e Tony Blair zosta? – za sw? ?on? – katolickim dewotem. Ja si? nie dziwi?, gdy? to on spowodowa? katastrof? Airbusa atakuj?c Antonowa-UKRAI?CA, w obronie którego musia?em stan?? ja z Aerobusem, jako techniczn? antytez? Boeinga i Airbusa. Za mn? stan?? Saddam Husajn, funduj?c lotnicz? konwencj? Kijów-Pekin. Po zniszczeniu jej przez Berlin koncesyjn? umow? z Pekinem Saddam musia? przenie?? swe dolce do Pekinu, za co Jasir Arafat mia? otrzyma? 10 czy 11 miliardów $. Krzysztof Mroziewicz mówi? w programie Turowicza: IZRAEL NIE MO?E ZAMORDOWA? ARAFATA, GDY? TEN JEST ASEKUROWANY KAPITA?EM SADDAMA HUSAJNA, czyli mym Aerobusem z legislatur? Arafat-Kulczyk-Sipi?ska. Po tej deklaracji by? atak na Kulczyka, który uciek? na Floryd? MORDUJ?C TYM ARAFATA, co przekwalifikowa?a legislatur? na Arafatowa-Sipi?ska.
Aerobus-SADDAM mia? wej?? na rynek w wersji cywilnej w r. 2006, ale dopiero teraz jest montowany w wersji SKRZYD?OWEJ, gdy? wersja wirnikowa czeka na INWAZJ? TAJWANU. Poniewa? obrona Tajwanu jest bez tej techniki NIEMO?LIWA wi?c technik? t? musi te? dysponowa? Tajwan lub Japonia, która w 2005 r. og?osi?a militarny protektorat nad Tajwanem – ?e POKÓJ W CIE?NINIE TAJWA?SKIEJ JEST ?YWON? SPRAW? JAPONII.
Teraz Airbus jest liczony po raz KOLEJNY, z powodu alupolonu, wobec czego Prezydent Sarkozy pojecha? do Chin, ?eby ratowa? WYP?ACALNO?? EADS. Je?li mu si? nie uda to pozostanie Moskwa i Kijów, bo zostanie dewotem jak Blair.
***
Wys?any: Pi? Lis 30, 2007 6:06 am    Temat postu:

dr hab. n. med. Cezary Wójcik, przewodnicz?cy rady Niezale?nego Forum Akademickiego (www.nfa.pl), KRÓL JEST NAGI: CA?A PRAWDA O POLSKIEJ NAUCE – ?aden polski naukowiec nie przeszed? nawet I etapu konkursu Europejskich Bada? Naukowych – alarmuje Cezary Wójcik z Indiana University School of Medicine w USA. Z bezpiecznej odleg?o?ci ?atwo krytykowa? – odpowiada mu Przemys?aw Urba?czyk z Instytutu Archeologii i Etnologii PAN; Gazeta Wyborcza, 27 XI 2007, s. 17

W transparencie czytamy: POLSCY PODATNICY B?D? FINANSOWA? BADANIA NAUKOWE NA CYPRZE, W IZRAELU, WE FRANCJI CZY W WLK BRYTANII, NIE B?D? NATOMIAST FINANSOWA? BADA? W POLSCE. Dla mnie najciekawsze jest jednak to, ?e artyku? ten ukaza? si? W DNIU zako?czenia ataków ?ydowskich ogierków na ?wi?tyni? Salomona w Jerozolimie, a poniewa? ataków tych by?a du?o i od wielu lat wi?c by? to najlepszy biznes POD FLAG? AMERYKA?SK?. In?ynier Gzula t?umaczy? antypolonizm ameryka?ski tym, ?e Polacy s? – czy byli – jedyn? nacj? ameryka?sk?, nie zgnojon? przez ?ydów.
Ta deklaracja w/s NIEKONKURENCYJNO?CI nauki polskiej przypomina ankiet? rozes?an? do polskich partii politycznych w/s STOSUNKU DO EKOLOGII – na któr? zgodnie odpowiedzia?y, ?e NIE INTERESUJE ICH TO, a tylko PiS napisa?, ?e ZAPOMNIELI O TYM. To ?wiadczy, ?e ekologia polityczna by?a w Polsce ZAKAZANA w intencji – jak to napisa? bodaj Wprost – uszlachetnienia rasy ?ydowskiej przy pomocy blondynek? gdy? Stasi wymy?li?o, ?e blondynki s? ras? PALESTY?SK? ale teraz pojawi?o si?, ?e lodowcow?. Wszelkie polityczne napominanie o ekologii grozi?o wi?c otruciem POD FLAG? AMERYKA?SK?. Stalinowski ?yd Michnik og?osi? jednak: KONIEC WOJNY KLAS I WOJNY RAS.
Pami?tam obrzydliwe kawa?y o rudych, po likwidacji których zacz?to to lansowa? wobec blondynek. Likwidacja blondynów przy pomocy spermy jerozolimskiej okaza?a si? jednak trudniejsza. Nie jest to wcale rozkaz Stalina tylko SEKSUALPOLITIK, które doprowadzi?o do kastracji Rzymian przy pomocy ?ykaczyzmu z?ota. Mo?na do tego jeszcze pod??czy? niemieck? abnegacj? wobec Satelitarnej Detekcji Z?ota i WYBRZYDZANIE na m? Funkcjonaln? Chronologi? Architektury Niemieckiej – wg mnie dlatego ?e nie s? to fekalia pruskie, którymi otruto Rosj? i Francj?, a mo?na tym otru? USA.
Z tym ??czy si? artyku? NAJSTA?SZA SKRZYNIA LODU W DZIEJACH ?WIATA – Dlaczego Rosja sprzeda?a Ameryce Alask?. G?upota czy konieczno?? strategiczna? (Forum, 26 XI – 2 XII 07, s. 54-6). Zgadzam si?, ?e carat móg? si? kierowa? motywem sprzedania przez Napoleona Amerykanom Luizjany, ale tu sprawa by?a wa?niejsza od Kolumbii. Clausewitz, który powiedzia?: ROSJI NIE MO?NA POKONA?, ALE MO?NA J? SK?ONI? DO SAMOBÓJSTWA, przewidzia?, ?e Niemcy zostan? zjednoczone w wyniku 2 wojen: z Austri? i Francj?. W/s wojny z Rosj? milcza?.
Wobec gro?by wojny z Prusami o Zjednoczenie Niemiec car skoncentrowa? w Królestwie 360-tysi?czn? armi? i kaza? Danii anektowa? Holsztyn, ale zosta? skontrowany przez Prusaków postaniem styczniowym, gdy? misja Wielopolskiego by?a spó?niona. To wyeliminowa?o Rosj? z Niemiec i zmusi?o j? do OKUPIENIA SI? Prusom, Anglii, Ameryce, Japonii, Chinom i Turcji, ?eby nie wspomaga?y Polaków – co wobec oddania Anglii Zachodniej Australii i Kolumbii zlikwidowa?o ?wiatow? mocarstwowo?? Rosji. Mak?aj Mak?akow B?AGA? CARA, ?eby nie oddawa? Anglikom Zachodniej Australii.
Do powstania sipajów Anglia by?a PROTEKTORATEM ROSJI. Od tego chcia? si? wyzwoli? Jerzy III przy pomocy Prus, ale zosta? ubrany w kaftan bezpiecze?stwa. Napoleon my?la?, ?e po podboju Rosji B?DZIE MIA? ANGLI? W KIESZENI.


Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Nie Sie 18, 2013 6:02 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Gru 02, 2007 2:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hristian Wuerst, SUCHE NACH DEM WUNDERAKKU – Um das Auto vom Stigma des Umwelt- und Klimaschaedlings zu befreien, setzen die Entwickler zunehmend auf den Stromantrieb. Fortschriette in der Betterietechnik naehern die Hoffnung auf marktreife Elektrofahrzeuge. Den Durchbruch koennte eine Erfindung aus Deutschland bringen, Der Spiegel, 48/2007, s. 152-154

To jest ??Y marketing. Poniewa? ChW podpiera si? Ameryka?skim Tesl?, pod jakim znakiem wyszed? ameryka?ski samochód sportowy, wi?c musz? doda?, ?e to zacz??o si? japo?skimi szachrajstwami. Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996 r., Kanclerz Kohl powo?a? niemiecko-japo?skiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 r. rzuci? na kolana Amerykanów. Na podstawie tej kapitulacji powsta? Volkswagen-LUPO, pal?cy 1,1 litra na 100 km, ale bez mego nazwiska. Ja go zaraz oprotestowa?em, ??daj?c sp?acenia aktywistów Turbinki Kowalskiego, proponuj?c za podstaw? ?redniolitra?owy VWL na aktywist?.
Wnioski Kanclerza Schroedera odrzuci?em, jako spó?nione, wobec czego dosz?o do konferencji w Gda?sku – na któr? mnie te? nie zaproszono – gdzie Kanclerz Schroeder i Minister Bundeswehry Scharping zrezygnowali z VDTW za prawo dzia?ania niemieckich towarzystw asekuracyjnych w USA, o czym Niemcy marzyli od wieku.
To by?o powodem zamachu na WTC, o czym mówi ?ledztwo Bundestagu w/s WTC, które mia?o by? opublikowane przez kobiecy magazyn polityczny CICERO, ale zosta?o skonfiskowane przez policj?, co jest porównywane do Afery Szpigla, czyli skonfiskowania niezale?nego ?ledztwa w/s mordu w Poecking pod Monachium, w wyniku którego Franz J. Strauss zagarn?? Skarb III Rzeszy na tajnych kontach szwajcarskich, za który sfinansowano Uni? Europejsk?.
Niemiecko-japo?skie próby wyeliminowania mnie z VDTW nie powiod?y si?, wobec czego Niemcy i Japo?czycy i przeskakuj? VDTW na BATERIACH i HYBRYDACH. Ju? my?leli, ?e mnie zniszczyli bateri? WODOROW?, ale prasa pisze o ?mierci Korea?czyka od wybuchu baterii wodorowej – jak dziewczynki w J?drzejowie od SAMOCZYNNEGO wybuchu balonika z wodorem. Wodór jest BARDZO WYBUCHOWY, BARDZO TOKSYCZNY I BARDZO DROGI.
Pisz? o tym w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) z podtytu?em: KSI??KA JEST PODSTAW? REJESTRACJI FINANSOWEJ AKTYWISTÓW I ENTUZJASTÓW TURBINKI KOWALSKIEGO, KTÓRA JEST OBECNIE SILNIKIEM SPALINOWO-PAROWYM, przytaczaj?c wybuch paliwa wodorowego na kosmodromie, który zniszczy? sowiecki program kosmiczny i zabi? 6 czy 7 Marsza?ków ZSRS, cho? lo?a by?a 7-8 km od punktu zerowego kosmodromu. Ocala? tylko fotograf, który robi? zdj?cia dla Towarzysza Bre?niewa, który nie móg? przyjecha? na ten tryumf SOWIECKIEJ TECHNIKI.
W tym ?wietle to zafundowany przez Mercedesa po otruciu Kowalskiego Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej by? skurwysy?stwem. Asz ma jednak inne t?umaczenie sprawy – ?e droga ropa i sztuczki z hybrydami ZAPOBIEGAJ? powszechnej motoryzacji Chin i Indii, gdy? wówczas USA i UE nie mia?yby z nimi szans.
Ze sprawa ta wi??e si? artyku?: ENDE EINES ZEITALTERS – Der Nidergang der US-Oekonomie drueck Kurs des Dollar anscheinend unaufhaltsam nach unten – mit grawierenden Folgen fuer die Weltwirtschaft: Hilflos muessen Europas, Politiker und Notbanken zusehen, wie sich die Konjunkturaussichten immer mehr eintrueben (Dietmar Hawranek, Alekxander Jung, Armin Mahler, Christian Reiermann, Wolfgang Reuter, Gabor Steingert, Janko Tietz, s. 72-87). Wniosek z autorów jest taki, ?e inflacja dolara jest skutkiem gospodarczej degradacji USA a Waszyngton korzysta z renty inflacyjnej nie panuj?c nad ni?. E kosztuje ju? 1,5 $ a mo?e wynosi? 2. Spadek $ o 1% kosztuje Airbusa sto milionów E.
Inflacja dolara poci?gnie za sob? inflacj? Euro. Ju? istnieje potrzeba zdewaluowania E do 1,3 $, ale nie jest to mo?liwe, gdy? dolar INFLACYJNY wymaga zmiany ?wiatowego Systemu Walutowego. Inflacja jest za? takim transferem w?asno?ci jak gie?da, wi?c trzeba ujawni? te szczury, które na podstawie inflacji dolarowej PRZEJMUJ? USA. Jednym z powodów deficytu handlowego USA jest nadmierny import ropy – powoduj?cy efekt cieplarniany - co jest skutkiem otrucia Kowalskiego.
UE jest pa?stwem bardziej maso?skim czyli jezuickim od USA, a przewidywana recesja przekszta?ci si? w powszechn? inflacj?, z której JEDYNYM WYJ?CIEM b?dzie waluta na parytecie z?ota, które dzi?ki Stalinowi i Hitlerowi znalaz?o si? w Izraelu, a to znaczy, ?e ?wiat wejdzie do kieszeni Izraela. To s? skutki ?ykaczyzmu z?ota, którego genialno?ci otumanione przez Marksa robole nie pojm?. Zmotoryzowane – a wi?c bardziej demokratyczne Chiny i Indie – mog?yby si? do tej kieszeni nie zmie?ci?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Gru 09, 2007 12:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

REWOLUCJA EKOLOGICZNA

Rewolucj? ekologiczn? ?wiadczy, ?e ekologia przesta?a by? w?asno?ci? i NARZ?DZIEM W?ADZY kapita?u petrochemicznego. Kapita? ten zdoby? w?adz? nad ?wiatem w wyniku zdyskontowania krakowskiego patentu ?ukasiewicza i wykupienia na salonie samochodowym PARY? 1901 za horendalne pieni?dze PAROWEGO silnika Mercedesa Jelinka – prawdopodobnie to?samego z mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW.
Rewolucja ekologiczna ma ju? skutki polityczne, w postaci STRATEGICZNEGO sojuszu Afryki z Uni? Europejsk?, która wzi??a na siebie SKUTKI KOLONIALIZMU. To mo?e jednak doprowadzi? do tego, ?e – podobnie jak polscy podatnicy b?d? p?aci? na nauk? w Francji, Anglii, Izraelu i Egipcie, ale NIE W POLSCE – b?dziemy p?aci? za skutki Wojny Naftowej w po?owie lat 70. XX w., która pogr??y?a Czarn? Afryk?, pomimo ?e chcia? j? ratowa? Piotr Jaroszewicz Turbink? Kowalskiego.
10 lat temu zosta?em zaatakowany w Urz?dzie Patentowym przez rasowego Hindusa, ?ebym NIE KOMPROMITOWA? SI? KOWALSKIM, a potem nie tylko szkalowano mnie, ale i WYSTRASZONO ?yczliwych mi, a by? to terroryzm pod flag? ameryka?sk?. Pomimo ?e Polska zosta?a przyj?ta do UE w charakterze P?ATNIKA, otrzymuj?c 5% wk?adu, to ja nie godz? si? na finansowanie przez Polaków nauki francuskiej, brytyjskiej, izraelskiej i egipskiej – bez finansowania przez UE nauki polskiej – tak jak nie godz? si? na finansowanie przez Polsk? ekologii i gospodarki afryka?skiej, a mam ?rodki ?eby to egzekwowa?.
Rewolucja ekologiczna niesamowity obrót przybra?a w Azji Wschodniej, gdzie wyj?ciem jest PISANIE LISTU PRZEZ BUSHA DO KIM-DZONG-ILA, który zagra? atutami ekologicznymi. Wczoraj mówiono, ?e TVP, ?e konferencja na Bali znalaz?a wyj?cie z efektu cieplarnianego w postaci GOSPODARCZEJ CHODOWLI WODOROSTÓW AZJATYCKICH jako sa?aty – co jest kolejnym szachrajstwem japo?skim. Przypomina to wnioski, ?e gro?niejsze dla USA od zad?u?enia wewn?trznego i zewn?trznego mog? by? B??DY W POLITYCE EKOLOGICZNEJ – czyli ono l?enie pod flag? ameryka?sk?. W Rzeczpospolitej by? przedwczoraj artyku?: Spadek po czasach saskich – SZKALOWANO WSZYSTKICH, KTÓRZY CHCIELI I MOGLI CO? ZROBI? DLA POLSKI. CZY?CI BYLI TYLKO AGENCI MOCARSTW ROZBIOROWYCH I KANALIE.
To ?e b??dy ekologiczne s? gro?niejsze od b??dów finansowych, gospodarczych i politycznych USA – o czym ?wiadczy Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowe - przypomina pogrzeb Ludwika XIV, gdy na wie?? o d?ugu wewn?trznym Francji kwiat arystokracji francuskiej pogna? do swych kwitów. Panik? opanowa? John Law – ?e 3 miliardy luidorów to NIE WIELE wobec ?wiatowego Sytemu Finansowego, który zamierza utworzy? w oparciu o pieni?dz nominalny i system akcyjny.
W systemie logicznym Lawa by? jednak b??d w postaci pomieszania kredytu skarbowego z bankowym. Mam nadziej?, ?e Kim-Dzong-Il tego b??du Balcerowicza-Langego nie pope?ni.
Prasa pisze, ?e OPEC na konferencji w Abu Zabi PRODUKCJI ROPY NIE PODNIÓS?. To wywo?a?o irytacj? dyrektora generalnego Mi?dzynarodowej Agencji Energetycznej Nabuo Tanaki. Jest on albo japo?skim szachrajem, albo popiera wniosek polskiego ministra, który – lec?c ze stanowiska – krzykn??, ?e Polska jest Europejskim Kuwejtem a W?gry Europejsk? Arabi? Saudyjsk?. Z tym W?grzy si? zgodzili, proponuj?c Brukseli w?giersk? kontrole nad gazoci?gami ?rodkowoeuropejskimi, z powodu wysadzania gazoci?gów na Ukrainie. Hugo Chavez, prezydent kraju naftowego mówi?, ?e obiecanki zwi?kszenia produkcji ropy s? mamieniem naiwnych, gdy? ROPY WI?CEJ NIE MA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pon Gru 10, 2007 9:03 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIEMIECKIE SAMOLOTY MI?LIWSKIE PODCZAS II WOJNY ?WIATOWEJ; seria Historia Or??a, TV Planete, 10 XII 2007

Wiadomo, ?e podczas Bitwy o Angli? brytyjskie samoloty mia?y silniki ga?nikowe a niemieckie wtryskowe, co zapewnia?o Niemcom przewag? w nurkowaniu i manewrowaniu. Nie wiedzia?em tylko, ?e powodem tego by?o paliwo metanolowe z WTRYSKIEM WODY – czyli ?e by? to PAROWY silnik Mercedesa Jelinka, wykupiony przez Amerykanów na salonie samochodowym PARY? 1901. Francuzi, którzy dostali z tego powodu zajoba, twierdzili, ?e ?ADNEGO DYMKA NIE BY?O, czyli ?e by? to metanol. Musia? by? metanol, gdy? technika nie pozwala?a wówczas na system benzyna-woda.
Przy ogl?daniu TELESFORA z Turbink? Kowalskiego nie s?ysza?em o metanolu, czyli ?e Kowalski eksperymentowa? tylko z benzyn? i mo?e z olejami, co umo?liwia? japo?ski silnik PORCELANOWY Wankla. Mo?e wi?c Japo?czycy jako pierwsi wpadli na pomys?, ?e system metanol-woda mo?na zast?pi? benzyn? i wod? przy pokryciu cylindra i t?oka porcelan?, i st?d Bezpo?redni Wtrysk Mitsubishi, którym – po skapitulowaniu USA – chciano wyeliminowa? Kowalskiego i mnie. BWM daje jednak tylko do 17% oszcz?dno?ci paliwa, a zinterpretowana przeze mnie Turbinka Kowalskiego jako silnik spalinowo-parowy VDTW oszcz?dza 75% na ulicy i 80% na autostradzie – co wiemy z kilku takich silników, których nie uda?o si? zalegalizowa? BEZE MNIE.
Za takim stawianiem sprawy przemawia to, ?e Radziecki Silnik Wodorowy, którym Mercedes UKORONOWA? Kaliforni?, by? pochodn? japo?skiego porcelanowego silnika Wankla. Gdy Kowalski wszed? Japo?czykom w parad? to silnik Wankla utraci? sens, a ja - wobec danych ?e jego parametry pogarszaj? si? wraz z miniaturyzacj? i wzrostem obrotów - zwróci?em si? przez Politechnik? Wroc?awsk? do Cegielskiego, ?eby zrobi? OKR?TOWY Wankiel-Ró?ycki, czyli wielki i niskoobrotowy.
By?em przeciwnikiem robienia u Cegielskiego silników okr?towych, czego domaga?em si? przeniesienia do Zamechu lub Neptuna, gdy? chcia?em produkowa? u Cegielskiego MINIREAKTORY MOS.
Wczoraj ogl?da?em te? film ZAMACH WYBORCZY NA FLORYDZIE JAKO SKUTEK MONOPOLU MEDIALNEGO. Okazuje si?, ?e by? to ju? III tego rodzaju zamach w USA, beneficjentami których wcze?niej Ronald Reagan i Bush senior. To trzeba nazwa? za by?ym premierem Indii Nerhu GANGSTERSTWEM POLITYCZNYM. W filmie by?a mowa, ?e wszystkie te zamachy organizowa? Izrael, lub by?y organizowana POPRZEZ Izrael.
Z tej racji wnosz?, ?e Kozina za otrucie Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej wzi?? nie 50 tysi?cy miliardów $ - jak to wynika ze sprawy – ale 20. Sipi?ska mia?a wzi?? 20 miliardów $ z puli ?ydowskiej, ale ich nie przyj??a wi?c wzi?? je Glemp jako „bezpa?skie”. Ja jednak podejrzewam, ?e poniewa? sprawa dosz?a do mnie to NIE MOG?A WZI??, wobec czego trzeba je by?o przenie?? na tajne konta izraelskie a „opaskudzone” da? Glempowi.
Kapita? stalinowsko-holokaustyczny jest liczony na 300 tysi?cy miliardów $. Kapitulacja Gorbaczowa w Reykiawiku – pod gro?b? oskar?enia o ANTYSEMITYZM – jest liczona na sto tysi?cy miliardów $. Ocala? tylko Skarb Stalina, gdy? podczas wojny ukrai?skiej 1946-7 zosta? wzi?ty przez Ludowe Wojsko Polskie z twierdzy brzeskiej i wys?any co Zurichu. Szwajcarzy nie mogli za? go odda? do haremów holokaustycznych, gdy? ja awanturowa?em si?.
Tajne kona izraelskie s? tak? podstaw? gangsterstwa politycznego jak tajne konta szwajcarskie korupcji.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Gru 12, 2007 11:39 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Józef Matusz, NOWOCZESNA PRODUKCJA PLUS BADANIA NAUKOWE – DOLINA LOTNICZA: Dzi?ki niej ma to by? region nowoczesnych technologii, europejskie zag??bie przemys?u lotniczego, Rzeczpospolita, 12 XII 07; H6

Czytamy: Za?o?yciel Stowarzyszenia DOLINA LOTNICZA i prezes najwi?kszej polskiej fabryki lotniczej WSK ZPL Rzeszów, Marek Darecki marzy, by Podkarpacie powtórzy?o powojenny sukces Bawarii. MD doprowadzi? do powstania KLASTERU Dolina Lotnicza z 20 przedsi?biorstw lotniczych pod patronatem Politechniki i Uniwersytetu Rzeszowskiego. Klaster najpierw zdetronizowa? Bielsko-Bia?? jako stolic? polskiego przemys?u lotniczego a teraz zamierza gra? kapita?em mi?dzynarodowym. To jest dla mnie wa?ne, gdy? wprasza?em si? do Bielska-Bia?ej z mym Aerobusem, jako ANTYTEZ? Airbusa i Boeinga, tak jak do Rzeszowa, ?widnika i Mielca.
Nie wiem czy to jest mo?liwe, gdy? skapitulowane Niemcy wysz?y z wojny z wielkimi ?upami i rozbudowan? monstrualnie technologi? - jak pisz? w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) te? dzi?ki pracy przymusowej i NIEWOLNICZEJ. Fachowcy nie szli na front tylko pracowali DLA FRONTU, gdy Polska pad?a ofiar? nie tylko grabie?y finansów i CELOWEGO niszczenia prospektywnej technologii, a teraz realizowana jest grabie? fachowców przez Uni? Europejsk?, co jest naj?atwiejsz? form? RABUNKU KAPITA?U I NISZCZENIA KONKURENCJI. Dla znawców przedmiotu wiadomym jest, ?e polski podatnik b?dzie finansowa? nauk? we Francji, Anglii i mo?e Irlandii, oraz Izraelu i Egipcie, ale NIE W POLSCE, bo stratedzy unijni wysilali si?, ?eby WYELIMINOWA? POLSK? NAUK?.
Poniewa? Polska otrzymuje od UE 5% tego, co UE bierze, wi?c wniosek MD wygl?da na rewolucj? europejsk?. Nie jest jednak bez szans, o czym ?wiadczy to, ?e ataki ?ydowskich ogierków na ?wi?tyni? Salomona w Jerozolimie sko?czy?y si?, gdy podnios?em spraw?, ILE RAZY Profesor Geremek by? kopulowany przez Boskiego Adolfa – co powinien policzy? prokurator.
Asz tyle si? nas?ucha? o „austriackim jedzeniu”, ?e nie zaopatrzy? si? w nie we W?oszech – gdzie by?o doskona?e – ale zakupi? je w Wiedniu, i WYRZUCI?. Ja tyle nas?ucha?em si? o „ukrai?skich drogach”, ?e Euro'1012 by?o dla mnie EGZOTYK?. W ko?cu wymy?li?em i og?osi?em, ?e Ukrai?cy chc? si? widocznie zem?ci? na Niemcach za z?amanie konwencji lotniczej Kijów-Pekin, na któr? Saddam Husajn postawi? sto miliardów $, wi?c zafundowali Euro'1012, ?eby autostrady PRZENIE?? W CHMURY wg ekspertyzy mego Aerobusa przez Generaln? Dyrekcj? Dróg Publicznych w Polsce. Ekspertyz? t? uzna? nacjonalistyczny rz?d Indii SKRE?LAJ?C Narodowy Plan Budowy Autostrad, oraz Bonn zawieszaj?c DOKO?CZENIE Hitlerowskiego Systemu Autostradowego Niemiec.
Za spraw? Kanclerza Schroedera dolce Husajna posz?y do Pekinu na Aerobusa-SADDAM dla inwazji Tajwanu, który jest montowany w wersji SKRZYD?OWEJ. Je?li Rzeszów pretenduje do rangi MONACHIUM dzi?ki wspó?praca z lotniczymi przemys?ami Ukrainy i Rumunii to widocznie jest to gra na Euro'1012, gdy? innego wyj?cia spod kompromitacji europejskiej ja nie widz?. Inaczej b?dzie to UPADEK MISS ZOO.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Gru 19, 2007 3:43 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cezary Pytlos rozmawia z Adamem Ko?odziejczykiem, prezesem Ford-Polska, i Maciejem Kilimem, z-ca kierownika sprzeda?y i marketingu Toyota-Motor-Poland, TYLKO OGNIWA WODOROWE SKUTECZNIE USUN? Z RYNKU SILNIKI BENZYNOWE I DIESLE, Dziennik, 18 XII 2007, s. 08

Dwutygodniowa konferencja ekologiczna na Bali okaza?a si? Parlamentem Frankfurckim, oferuj?cym Koron? Niemiec królowi Prus, który odpowiedzia?, ?e NIE B?DZIE PODNOSI? KORONY Z B?OTA. Prusy by?y bowiem pod ultimatum rosyjsko-austriackim w O?omu?cu w r. 1850, które musia?y przyj??, czego gwarancj? by?a likwidacja twierdzy wroc?awskiej, najwi?kszej po paryskiej w Europie. Podobnie zako?czy?o si? bowiem 2-tygodniowa dyskusja polityczna na Bali, gdzie konferenci doszli do konkluzji O KTÓREJ STRACH MY?LE? – bo b?dziemy musieli je?dzi? w metrach samochodowych.
AK i MK reprezentuj? HYBRYDOWY i ANTYWODOROWY sojusz Toyoty z Fordem. AK mówi: O OGNIWACH WODOROWYCH MO?EMY NA RAZIE ZAPOMNIE?, BO CHO? WIELU MÓWI, ?E MOTORYZACJA PÓJDZIE W TYM KIERUNKU TO TRUDNO SPRECYZOWA?, CZAS KIEDY TO NAST?PI. W ZWI?ZKU Z TYM MAMY TAK NAPRAWD? 2 WYJ?CIA: HYBRYDY I PALIWA ATLERNATYWNE.
Ta deklaracja ANTYWODOROWA zosta?a wymuszona ?mierci? Korea?czyka od wybuchu BATERII WODOROWEJ noszonego na piersiach telefonu komórkowego - niczym dziewczynki od samoczynnego zap?onu balonika z wodorem w J?drzejowie – wobec czego rz?d Korei Po?udniowej zamierza ZAKAZA? BETERII WODOROWYCH, co uderzy w prawo kalifornijskie.
Hybrydy s? jednak bardzo drogie, gdy? samochód hybrydowy kosztuje 2,5 – 3,5 tysi?ca E wi?cej od benzynowego. MK ujawnia nawet SZOKUJ?CE dane, ?e Toyota Prius kosztowa? producenta 40 tysi?cy $ a by? sprzedawany po 25 $, czyli ?e kto? dop?aca? kalifornijczykom 15 tysi?cy $ do Priusa, czyli – z tego co wiem – to Jego Wysoko?? Podatnik Ameryka?ski !!!??? Ja to nazywa?em japo?skimi szachrajstwami, które okaza?y si? AMERYKA?SKIMI.
Respondenci podaj? jako dobrzy przyk?ad Londyny, gdzie za wjazd do ?ródmie?cia samochodem spalinowym p?aci si? 8 funtów, gdy hybrydowy jest zwolniony od rogatkowego wi?c ZARABIA. Pomijaj? jednak, ?e Londyn zamierza? przyst?pi? – za Pary?em i Madrytem – do budowy metra dla samochodów na silniku VDTW Monte Christo, unijnej wersji mego silnika spalinowo-parowego VDTW, która zosta?a zniszczona atakiem holenderskiego Tygrysa Benzynowego na Bruksel? i Pary?.
W zwi?zku z tym CP zadaje pytanie: A CO POWINNO BY? ZROBIONE W POLSCE? Na co AK: Na pewno nie uda si? zmieni? szybko ?wiadomo?ci ludzi, ale mo?emy wprowadzi? pewien system, o którym BOJ? SI? NAWET MÓWI?. - Dlaczego? - Bo ka?da prowadzona do tej pory w Polsce polityka mia?a spe?nia? marzenie wszystkich ludzi o posiadaniu samochodu. Na pewno nie przy?wieca?a jej ekologia. Dlatego rz?d powinien najpierw zastanowi? si?, czy jest gotowy na zmiany, czy raczej chce konserwowa? obecny stan rzeczy. Potrzebna jest ?wiadomo?? decydentów. Przypomnijmy sobie batali? o biopaliwa sprzed 2 lat. I gdzie dzi? mo?na zatankowa? biopaliwo?
Gdy Green Peace rozes?a? ankiet? do partii politycznych o stosunek do ekologii, to wszystkie polskie partie polityczne zadeklarowa?y ABNEGACJ?, gdy? BOJ? SI? O EKOLOGII MÓWI?. Platforma Obywatelska zadeklarowa?a tu nawet POLITYK? INDYJSK?: Nam zale?y na samochodzie dla KA?DEGO a ekologia to ZABAWA DLA BOGATYCH – czyli, ?e gdyby wspomnieli o ekologii to mogliby si? narazili tajnym kontom izraelskim, o których STRACH MY?LE?. Teraz jednak, w zwi?zku z efektem cieplarnianym i SZOKUJ?C? cen? ropy naftowej, droga do powszechnej motoryzacji prowadzi PRZEZ EKOLOGI?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Gru 20, 2007 7:36 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Konrad Godlewski, SANKCJE DLA TRUCICIELI ZIEMI – Na zako?czonym niedawno szczycie klimatycznym na Bali Waszyngton utr?ci? forsowany przez kanclerz Merkel pomys? ograniczenia emisji gazów cieplarnianych a? o 40 procent, Dziennik, 20 XII 2007, s. 16

Czytamy: DLATEGO wspó?rz?dz?ce SPD ZG?OSI?O POMYS?, ABY UNIA WSPÓLNYMI SI?AMI ROZWI?ZA?A AMERYKA?SKI PROBLEM. Je?li bowiem g?ównymi poszkodowanymi abnegacj? ameryka?sk? s? Francja, Niemcy i Polska to pa?stwa te powinny ZREFORMOWA? gospodark? ameryka?sk? metod? Stalowej Woli, która od ponad ?wier?wieku aprobuje moje wnioski technologicznej REFORMY HUTNICTWA, które powinna przynie?? obni?enie zu?ycia tlenu w I etapie o 25%, a w II o PONAD 50%. I etap reformy hutnictwa wymaga minimalnych nak?adów i spowoduje ZNACZNE poprawienie konkurencyjno?ci, a II etap spowoduje bankructwo hutnictwa ameryka?skiego. Dla mnie niepokoj?ce jest to, ?e sekretarz Komisji Przemys?owej UE, Verheuegen, jest KONSERWATOREM technologii dla KOGO?.
W artykule MNIEJ CO2 Z RUR WYDECHOWYCH jest mowa o inicjatywie unijnego komisarza Ekologicznego, Stavrosa Dimasa, który star? si? z przedstawicielami koncernów samochodowych, którzy mieli za sob? Verheugena. Sekretarz generalny Stowarzyszenia Europejskich Producentów Samochodów (ACEA), Ivan Hodac, o?wiadczy?, ?e przemys? ?rodków transportu p?aci STO RAZY wi?ksze kary za emisj? CO2 ni? inne dziedziny przemys?u. Jego zdaniem: NIE MA ?ADNEGO POWODU, ?eby motoryzacja by?a traktowana tak surowo (Anna Stojewska, Rzeczpospolita, s. B5). IH jest chyba graj?cym wariata litwakiem.
Moim zdaniem powód taki JEST – w postaci nie wpuszczenia mnie przez libera?ów na konferencj? w Kioto, cho? TYLKO JA MIA?EM WNIOSKI STRATEGICZNE. Przyj?to tam PRZECIW MNIE Protokó? Kioto cherubina Hitlera, obliczony na wykupienie USA przez haremy holokaustyczne. Teraz Holokaust Bush, utr?caj?c inicjatyw? Kanclerz Merkel, broni NIEPODPISANEGO przez siebie Protoko?u, bo to daje mu przewag? NIE TYLKO nad Francj?, Niemcami i Polsk?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pią Gru 28, 2007 7:50 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

KONWENCJE NIEMIECKO-AMERYKA?SKIE I AMERYKA?SKO-CHI?SKIE

Z filmów Historia Or??a na na kanale Planete wiemy, ?e podczas II wojny ?wiatowej samoloty alianckie mia?y silniki ga?nikowe a hitlerowskie wtryskowe z wtryskiem WODY i by?y nap?dzane METANOLEM. To zapewnia?o samolotom niemieckim przewag? mocy na jednostk? paliwa oraz wy?szo?? przy nurkowaniu i manewrowaniu.
To ?wiadczy, ?e mój silnik spalinowo-parowy VDTW nie jest jednaki z silnikiem PAROWYM Mercedesa Jelinka, który zosta? wykupionym przez Amerykanów za horendalne pieni?dze na salonie samochodowym PARY? 1901. Poniewa? Francuzi dostali z tego powodu zajoba, i twierdzili, ?e DYMKA NIE BY?O, wi?c doszed?em do wniosku, ?e Mercedes Jelinek by? na METANOL – musia? by?, gdy? metalurgia nie wytwarza?a jeszcze ?elaza dla budowy BENZYNOWEGO silnika spalinowo-parowego.
Mercedes-Jelinek by? PIERWSZYM SAMOCHODEM a nie motorow? bryczk?. Pan Jelinek by? konsulem austriackim w Nicei, co by?o urz?dem ANTYHAZARDOWYM. Interesowa? si? MODN? motoryzacj? i bywa? na wy?cigach samochodowych, b?d?c ?wiadkiem licznych wypadków. W ko?cu napisa? list do Daimlera, ?e – jako kupiec – zakupi?by ch?tnie seri? samochodów, ale pod warunkiem, ?e b?d? TAKIE, TAKIE I TAKIE. Napisa? AUTOMOBIL TO NIE JEST BRYCZK?, wi?c powinien mie? szerszy rozstaw kó? i by? NI?SZY, co obni?y ilo?? wypadków ?miertelnych. Nie mo?e si? nazywa? Daimler tylko tak jak moja córka Mercedes. Nie mo?e SMRODZI? wi?c trzeba zastosowa? silnik nie na rop? a parowy, podgrzewany gazem.
Daimler odes?a? list swemu mechanikowi, geniuszowi technicznemu Maybachowi, który na podstawie tych WYMAGA? czeskiego kupca stworzy? PIERWSZY SAMOCHÓD Mo?na s?dzi?, ?e Maybach najpierw eksperymentowa? w wtryskiem gazu z wod? a potem metanolu z wod?.
Poniewa? silnik Jelinka-Maybacha ?ama? powsta?y na patencie ?ukasiewicza ameryka?ski monopol petrochemiczny, który je?li jeszcze nie rz?dzi? ?wiatem to zmierza? do tego, jak to zapowiedzia? Sienkiewicz w Listach Ameryka?skich, wi?c ten kapita? zap?aci? za ten silnik ILE NIEMCY SOBIE ZA?YCZYLI kontuzjuj?c psychologicznie Francuzów. Mo?na si? nawet domy?la?, ?e tak jak istnia?a JAWNA niemiecko-ameryka?ska konwencja elektrotechniczna, tak istnia?a TAJNA niemiecko-ameryka?ska konwencja silnikowa NA G?OWIE m?czennika technicznego Jana Nadrowskiego z Poznania.
W r. 1901 poznaniak Czo?gosz zastrzeli? prezydenta McKinleya, czego motywy nie zosta?y wyja?nione - ale to, ?e szefem niemiecko-ameryka?skiej konwencji zosta? Doliwo-Dobrowolski zdaje si? ?wiadczy? o udziale endeków. Wiemy, ?e niemiecko-ameryka?ski kontrakt w/s PAROWEGO silnika samochodowego by? na 99 lat, i Niemcy chcieli ten silnik odzyska? przy pomocy niemiecko-japo?skiego protektoratu nad moim silnikiem spalinowo-parowym VDTW, który rzuci? tylko na kolana Amerykanów 9 I 1997, ale mnie ju? Wa??sa zamordowa? nie zdo?a?.
Obecnie sprawa ma nowy wymiar, w zwi?zku z EFEKTEM CIEPLARNIANYM i produkowanym przez Chiny Aerobusem-SADDAM, który jest montowany tylko w wersji SKRZYD?OWEJ. Gdy b?dzie go kilka tysi?cy to w ci?gu jednaj nocy zostan? od??czone skrzyd?a i przykr?cone STATECZNIKI ze zbiornikami paliwa, do??czone stojany z I wirnikiem oraz odkr?cony ogon i przykr?cony wahacz z wirnikiem II. To umo?liwi saddamowi przewiezienie z szybko?ci? poddzwi?kow? kompanii piechoty na odleg?o?? kilku tysi?cy km i wyl?dowanie w KA?DYM MIEJSCU I W KA?DYCH WARUNKACH. – Chyba ?e Amerykanie zap?ac? ZNOWU Chi?czykom 2 tysi?ce miliardów $ Z?OTYCH, jak to zrobili prezydenci Roosevelt i Bush-senior.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3 ... 36, 37, 38  Następny
Strona 1 z 38

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group