Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna forum.wandaluzja.pl
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TRAUM VOM ELEKTRORENNER, Der Spiegel, 1/2008, s. 112

Gdy by?em ma?y to matka opowiada?a mi, ?e Ksi??? Radziwi??, który uwa?a? si? za najlepszego my?liwego na ?wiecie, nie móg? upolowa? kuku?ki. W ko?cu – poirytowany t? sw? u?omno?ci? – kaza? wej?? na drzewo swej ?ydowskiej kochance i kuka?, i ZASTRZELI? J?. Matka nie mówi?a jednak, czy kaza? T? kuku?k? wypcha? i eksponowa? w swym my?liwskim pa?acu.
Równie ciekawy by? zafundowany przez Mercedesa po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, na RADZIECKIM silniku wodorowym, którego ogonem by?a Afera Enronu, któremu naliczono 400 miliardów $ d?ugi ?YROWEGO. A to wszystko, ?eby NIE DOPU?CI? DO G?OSU POLAKÓW. 30 lat temu widzia?em film Znikaj?cy Punkt, jak to kalifornijczycy zat?ukli Kowalskiego, bo jego samochód ?MIERDZIA?.
Obsesja Buenos Aires doprowadzi?a do powstania w Krzemowej Dolinie firmy TESLA, która produkuje sportowe Ferrari na 7 TYSI?CY baterii komputerowych, na których mo?na przejecha? 300 km. Tytu?owy Der Spiegel pisze jednak o katastrofie KOMPUTEROWEGO NAP?DU kalifornijskiego Ferrari, ale pociesza, ?e wkrótce wejd? na rynek VW i GM z nap?dem LITOJONOWYM.
Jest to eufemiczna nazwa baterii wodorowych, w których wykorzystuje si? reaktywno?? litu z wodorem przez B?ON? przepuszczaj?c? JONY. Nazwa baterii ma NIE STRASZY?, gdy? wodór jest BARDZO WYBUCHOWY, BARDZO TOKSYCZNY I BARDZO DROGI. Kilka lat temu w J?drzejowie zgin??a dziewczynka od wybuchu balonika z wodorem, a teraz jest ?ledztwo w/s ?mierci Korea?czyka od wybuchu baterii wodorowej noszonego na piersiach telefonu komórkowego.
Nie wiem, czy te wybryki Niemickich Radziwi?ów nie s? wa?niejsze od tuszowania przez nich Satelitarnej Detekcji Z?ota i Funkcjonalnej Chronologii Architektury Niemieckiej, równie? przy pomocy czarnych kont Kanclerza Kohla.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 5:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprawione

Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Sro Paź 15, 2008 11:04 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 5:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-afp, reuters, p.r., NOWE PROBLEMY Z A400M – EADS, Rzeczpospolita, 8 I 2008, s. B15

Gdy by?em ma?y to chcia?em by? ?owczym Siedmiogrodu, jak Herman Goering. Zosta?em nim dzi?ki Parkowi Lotniczemu w Rzeszowie, który – jako Drugie Monachium – zniszczy? kosmiczno-zbrojeniowy koncern Unii Europejskiej EADS porozumieniem z przemys?ami lotniczymi Ukrainy i Rumunii. Tak nale?y bowiem rozumie? zalecenie Deutsche Banku o wyprzeda?y plajtuj?cych akcji EADS. Plajta zacz??a si? od trudno?ci z Aibusem 380 a zosta?a pog??biona przez wojskowy Airbus 400M, pomimo jego przemodulowania na sposób ukrai?ski. W obu wypadkach by?y to konfrontacj? z moim Aerobusem, o czym pisa?em wielokrotnie, co kwalifikuje sprawy do odpowiedzialno?ci PERSONALNEJ.
W tej sytuacji Rzeszów – jako Drugie Monachium – powinien zorganizowa? europejska konferencj? techniki lotniczej, do czego wzywa?em kiedy? Francuzów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 11:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aleksander Klich, Józef Krzyk, JAK ZRÓJNOWA? ?L?SK – Propozycje podniesienia podatków, by doinwestowa? górnictwo, tylko odgrzej? star? niech?? Polaków do mieszka?ców ?l?ska, Gazeta Wyborcza, 10 I 2008

Zgadzam si?, ?e przywo?ywanie Doktryny Gierka ma sens tylko jako prowokacja intelektualna – ?eby kto? ulitowa? si? nad degradacj? ?l?ska. Autorzy pisz?, ?e WARTO ZAINWESTOWA? W NOWY ?L?SK I ZADECYDOWA?, CO ZAST?PI STARY PRZEMYS? ODCHODZ?CY W PRZESZLO??. Kaczy?scy jednak o tym s?ysze? nie chcieli – czyli ?e byli tu gorsi od Bieruta – a trudno sobie wyobrazi?, ?eby rz?d Tuska stan?? na wysoko?ci zadania i utworzy? dla Górnego ?l?ska program, jak Erhard dla Nadrenii.
W tej chwili wiadomo tylko jedno, ?e Górny ?l?sk pieni?dzy nie dostanie, gdy? ich nie ma, bo Polska zosta?a rozkradziona przez spó?k? liberalno-komunistyczn?, wobec czego ?l?zacy mog? liczy? tylko na siebie. SENSOWNY DIALOG ZWI?ZKOWCÓW Z DYREKTORAMI KOPAL? te? do niczego nie prowadzi, gdy? s? to sprawy STRATEGICZNE, a nadzieje na spacyfikowanie Warszawy przy pomocy górników – metod? rumu?sk? – s? ?adne, niezale?nie od powodzenia i losów rz?dów Tuska. Takie sprawy za?atwia si? przez studia strategiczne, ale cudy gospodarcze BY?Y TYLKO TAM, GDZIE RZ?DZILI PATRIOCI a nie ogierki ?ydowskie czy dyzmy.
Poniewa? ja my?l? nad t? spraw? od ponad 40 lat wi?c jestem lepiej przygotowany od urz?dników pa?stwowych. ?eby ratowa? górno?l?ska metalurgie PRZED Hut? Katowice wymy?li?em np. KONWERTOR NA LOKOMOTYWIE jako alternatyw? Ci?g?ego Odlewania Stali. Najpierw zbyto mnie, ?e NIE MA TAKIEGO FILTRA STALOWNICZEGO, a gdy takowy przynios?em to Profesor Samsonowicz da? do zrozumienia, ?e by?oby to uchybienie wobec autora Huty Katowiece – In?yniera Hutnika Leonida Bre?niewa.
Mój wniosek spotka? si? z zainteresowaniem w Stalowej Woli, gdzie zaproszono mnie, na co odpisa?em, ?e wobec tego, ?e nie maj? wielkich pieców to mog? przyj?? zaproszenie z Ostrowca, gdy? taki konwertor ma sens na linii O?-SW. Potem korespondowa?em w tej sprawie z Frauenhofergesellschaft'em w Monachium, ale zel?y?em ich, bo grali wariata. Temu si? troch? nie dziwi?, bo Niemcy pracowali nad COS-em sto lat a tu pisze do nich polaczek, ?e COS nie ma sensu, gdy? ma system DU?O LEPSZY. W COS-ie jest droga i zawodna winda kadziowa, a kilka miesi?cy temu taka kad? w Chinach si? rozla?a, zabijaj?c kilku stalowników. Po powrocie z Niemiec pisa?em – przez Solidarno?? na PWr – do Huty Katowice, ale by?a to dwukrotna rozmowa z G?UCHYMI.
Ta rozmowa „z g?uchymi” - zainteresowanymi w konsumpcji w?gl? górno?l?skiego – najlepiej bodaj t?umaczy degradacj? Górnego ?l?ska. Ja mia?em za sob? Tomasza Wójcika, przewodnicz?cego Solidarno?ci dolno?l?skiej, który narazi? si? tym tuzom Solidarno?ci. Krzaklewski i Buzek NIE BYLI ZAINTERESOWANI TECHNOLOGI?, gdy? chodzi?o tu o EKOLOGICZN? i finansow? reform? ca?ego hutnictwa ?wiatowego, na czym Górny ?l?sk móg?by zarobi? jak Nadrenia na planie Erharda, ale do tego potrzeba pomy?lunku technologicznego i PATRIOTYZMU.
Je?li Buzkowi tak zale?a?o na konsumpcji w?gla, JAK GIERKOWI, to mog? pocieszy? go, ?e proponowana przeze mnie restrukturyzacja technologiczna Górnego ?l?ska wymaga du?o w?gla na W?ÓKNO GRAFITOWE, jako g?ównego sk?adnika alupolonu, którym Politechnika Lwowska zanegowa?a ci??kie czo?gi i umo?liwi?a Anglii prowadzenie wojny z Kanady. By? to POHYBEL DLA HITLERA, ale nie wykorzystany, gdy? o wygraniu wojny na Atlantyku i Pacyfiku decydowa?o czytanie Niemcom i Japo?czykom z kart przez Polsk? Enigm? z Poznania.
Po powodzeniu I fazy restrukturyzacji ?l?ska kapita? górno?l?ski powinien po?o?y? r?k? na najwi?kszych w Europie zasobach metali kolorowych w Jurze Krakowsko-Cz?stochowskiej i tytanomagnetytach w Suwa?kach, które wg ekspertów Kruppa s? bardziej op?acalne od kurskich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Andrzej Kublik, HINDUSI DOSTAN? NAJTA?SZE AUTO ?WIATA – Zaledwie 2,5 tys. dol., czyli 6 tys. z?, kosztuje indyjski samochód Tata Nano. Kierowcy s? zachwyceni, ale ekologów przera?a wizja chmury spalin rosn?cej nad Indiami, Gazeta Wyborcza, 11 I 2008, s. 32

Teraz jestem przekonany, ?e umowy o POWSZECHNEJ MOTORYZACJI Chi?czyków z Volkswagenem a Hindusów z Fiatem wynika?y z dost?pu VW i Fiata do mego silnika spalinowo-parowego VDTW. Po 10 latach Chi?czycy i Hindusi zerwali umowy, ale poszli innymi drogami. Chi?czycy kupili angielskiego Rovera i zacz?li robi? na jego podstawie KITAJCA, a Hindusi opieraj?c si? na do?wiadczeniach Hyundaia, Daewoo i chyba naszego Ma?ego Fiata, zrobili NANO, który WYWO?A? ENTUZJAZM. Silnik Tata Nano, który „przypominaj?cy silnik Ma?ego Fiata”, pali jednak 5 litrów na sto km, co WYKLUCZA GO z wizji powszechnej motoryzacji Indii. Nazwa Kitajca pochodzi od KITE?U czyli Ni?nego Nowogrodu, sk?d Polacy atakowali Chiny, podbijaj?c je kilkakrotnie.
Tu trzeba przypomnie?, ?e znacznie wi?kszy Volkswagen-LUPO pali? 1,1 litra na 100 km, ale nie móg? by? udost?pniony Chi?czykom, gdy? powsta? na podstawie KAPITULACJI USA 9 I 1997 przed niemiecko-japo?skim protektorem mego VDTW, w której Amerykanie zastrzegli WYKLUCZENIE MNIE. Wobec tego ja, po wymianie listów z Volkswagnem i Kanclerzem Schroederem, zniszczy?em VW-Lupo, wi?c musia?o doj?? do modulacji kapitulacji ameryka?skiej w Gda?sku 30 VI 1999, a poniewa? ja dalej awanturowa?em si? to JEDYNYM WYJ?CIEM okaza?o si? WTC.
Hindusi i koncern Tata s? w podobnej sytuacji jak VW i Mitsubishi przy kapitulacji ameryka?skiej, której skonsumowa? si? nie da?o. Chi?czycy za? czekaj? CO Z TEGO WYJDZIE. W Polsce po dwuletnich rz?dach EGZOTYCZNEGO sojuszu pi?sudczyków z chadekami do w?adzy wrócili libera?owie, którym – po katastrofie postkomunistów – lekko nie jest i nie b?dzie, wobec czego Hindusi na legalizacj? VDTW przez rz?d polski liczy? raczej nie mog?. Tusk b?dzie si? t?umaczy?, jak Kaczy?scy, ?e NIE WIEDZIA?, gdy? nie mo?e wyzna?, ?e s?u?y protektorowi ameryka?skiemu, czyli kapita?owi ?ydoarabskiemu, który dosta? kilka kijów od Niemców i Japo?czyków a gro?? mu dalsze.
Chi?czycy robi? teraz mojego Aerobusa-SADDAM, którego montuj? SKRZYD?OWO. Je?li go zalegalizuj? to puszcz? z torbami Boeinga i Airbusa, z których I zbiera si? po nokaucie gie?dowym po og?oszeniu przeze mnie, ?e to kapita? ze skarbca kaza?skiego BEZ RODZINY CARSKIEJ, a II je?dzi po gie?dzie na D, bo my?la? ?e szejk z Abu Zabi to ZDOBYCIE KIJOWA. ?l?zacy spiewali jednak: Ksi??? Heski, chocia? chwacki, nic ju? teraz nie pomo?e. Bo Polacy go z?apali i w kawa?ki posiekali... Z drugiej strony nacjonalistyczny rz?d Indii SKRE?LI? Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy mego Aerobusa przez Generaln? Dyrekcj? Dróg Publicznych, który przenosi autostrady w CHMURY. Ekspertyz? t? uzna? jako I rz?d w Bonn.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 6:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eliza Sarnacka-Mahoney, ARNOLD ZASKAR?Y? WASZYNGTON – Gubernator Kalifornii b?dzie si? s?dzi? z rz?dem federalnym o walk? z globalnym ociepleniem, Dziennik, 14 I 2008, s. 12

Jest to walka o w?adztwo ?wiatowe, gdy? w ostatnich latach ekologia sta?a si? EKONOMI?. Bush II wygra? z Gorem przez SKRE?LENIE Przywilejów Ekologicznych Kalifornii, co spowodowa?o upadek Enronu i kryzys energetyczny Kalifornii. Kalkulacje kurew kalifornijskich by?y bowiem takie, ?e po skre?leniu PEK Kalifornia b?dzie musia?a przyj?? silnik spalinowo-parowy VDTW, wobec czego ONE – przy pomocy kapita?u ludowego czyli wikingologii b?d? rz?dzi? ?wiatem - niczym kapita? petrochemiczny po wykupieniu PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka.
Ale waldemaras nie tak zaraz, bo najpierw do Petersburga. Bush okaza? si? za silny na takie sztuczki, gdy? jednoczy personalnie kapita?y stalinowsko-holokaustyczny i ?ydoarabski. Poniewa? ?ydowskie prawo finansowe jest najostrzejsze – ?e SILNIEJSZY BIERZE WSZYSTKO – wi?c Wiking nie ma szans z ?ydem. Pewn? obron? przed kapita?em ?ydowskim jest tu prawo korporacyjne Mussoliniego; dlatego w okresie mi?dzywojennym dosz?o w polskim ruchu narodowym do roz?amu na narodowców-katolickich Dmowskiego i faszystów Paderewskiego. ?eby odci?? si? od ukrai?ca-Paderewskiego Dmowski powiedzia? JAK POLAK TO KATOLIK, na co Paderewski NIE WYBACZAM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Padma Rao, VOM MOPED HOLEN – Indiens Billigauto Nano soll die Armen mobil machen. Was noch fehlt, sind die Strassen, Der Spiegel, 3/2008, s. 117

Tytu? jest ironiczny, gdy? mówi, ?e Hindusi maj? funkcjonalne auto ludowe, ale z nap?dem na MOPED, który zasmrodzi Indie a tani nie jest. Hindusi je?d??c na mopedach b?d? kierowcami NIEDZIELNYMI, czyli ?e b?d? pracowa? na swoje samochody a nie SAMOCHODY NA NICH. To tak, jakby kto? trzyma? konia dla PREZENTOWANIA SI? a nie do roboty. Jest to alternatywa: Nano do je?d?enia czy do CI?GANIA go.
Hindusi musz? WYBRA? z 5 silników spalinowo-parowych VDTW dla siebie najodpowiedniejszy i zastosowa? go MIAST MOPEDU, gdy? wówczas b?dzie ich na taki samochód sta? i nie zasmrodz? Indii, a wówczas Nano b?dzie pracowa? na Indie i Hindusów wi?c b?dzie to inwestycja OP?ACALNA.
To jeszcze nie wszystko, gdy? II sprawa równie? prowadzi przez Wroc?aw. PR pisze, ?e samochód jest NA WYROST, gdy? w Indiach nie ma dróg. Rz?d jest bezradny, gdy? nie ma pieni?dzy nawet na zakup gruntów pod drogi. Z tej racji, jak s?dz?, nacjonalistyczny rz?d Indii skwapliwie SKRE?LI? Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce mojego Aerobusa, który przenosi autostrady w CHMURY, cho? jak si? pó?niej dowiedzia?em zrobi? to nie za Warszaw? a za Bonn. Do tego przymierzaj? si? od kilku lat Ukrai?cy, którzy s? w sytuacji przymusowej ze wzgl?du na Euro'2012 – i chyba by ju? zrobili to, gdyby nie atak na nich jezuity-Blaira.
W tym samym numerze Der Spiegel jest na str. 95 artyku? NEUER WEG – Taiwan, w którym jest mowa, ?e Ministerstwo Obrony Chin Komunistycznych – któremu podlegaj? linie lotnicze – poprowadzi?o lini? lotnicz? Szanghaj-Hongkong przez wody terytorialne Chin Nacjonalistycznych bez obowi?zuj?cej procedury mi?dzypa?stwowej. Spraw? t? powinna za?atwi? Japonia ze wzgl?du na og?oszenie przez Tokio MILITARNEGO PROTEKTORATU NAD TAJWANEM, gdy wiadomo by?o, ?e Waszyngton czai si?, ?eby zap?aci? Pekinowi KOLEJN? kontrybucj?.
To posuni?cie Pekinu ma zwi?zek z produkcj? Aerobusa-SADDAM dla inwazji Tajwanu, który jest montowany w wersji SKRZYD?OWEJ dla linii cywilnych, ale mo?e by? przemontowany WIRNIKOWO w ci?gu jednaj nocy. Wiadomym by?o, ?e inwazja Tajwanu jest bez tej techniki niemo?liwa, jak i obrona przed tak? inwazj? – z której to racji wnosi?em, ?e Japonia, og?aszaj?c protektorat nad Tajwanem, tak? technik? dysponuje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jose Manuel Barraso, przewodnicz?cy Komisji Europejskiej, OGRANICZENIE EMISJI CO2 TO NIE TYLKO OCHRONA KLIMATU. TO SZANSA NA ROZWÓJ GOSPODARCZY EUROPY – Niskoemisyjna gospodarka jest jedn? z g?ównych szans gospodarczych Europy. Umo?liwia stworzenie tysi?cy nowych przedsi?biorstw, setek tysi?cy nowych miejsc pracy. Mo?emy te? uniezale?ni? si? od importu ropy naftowej i gazu oraz zwi?kszy? bezpiecze?stwo dostaw energii; Dziennik, 25 I 2008, s. 19

Nareszcie kto? powiedzia? z urz?du, co g?osz? od ?wier?wieku – ?e ekologia to te? DOBRY BIZNES. Jest to potwierdzenie mych obietnic, ?e po stworzeniu konsorcjum hutniczo-stalowniczego Ostrowiec – Stalowa Wola udzia?owcy zarobi? ma mej technologii do ko?ca (ubieg?ego) wieku sto miliardów $. Tym skontrowa?em Premiera Wielkiej Brytanii na Konferencji Wersalskiej Lloyd George'a, który o?wiadczy?, ?e dawanie Polsce Górnego ?l?ska to DAWANIE MA?PIE ZEGARKA – co mi si? podoba?o. Mimo tego Konferencja Wersalska przyzna?a Polsce Górny ?l?sk i Gda?sk, ale zablokowa? to Pi?sudski, który uwa?a?, ?e Górny ?l?sk mo?na wzi?? z WROC?AWIEM a Gda?sk z Olsztynem, za co endecy nie pozwolili mu wzi?? Rygi i Mi?ska oraz pono? Odessy. Indyjscy nacjonali?ci zadziwili wszystkich dogadaniem z muzu?manami, ale endecy z oprycznikami by si? z pewno?ci? nie dogadali, czego dowodem jest Demokracja Antyendecka. Taka by?a logika zniszczenia przez Czechów Europy Francuskiej – wyra?nie za poduszczeniem Anglii.
Lloyd George'a przelicytowa? przymuszony do podlizywania si? Niemcom Keynes, ?e Polska jest NIEMO?NO?CI? EKONOMICZN? a jedynym polskim przemys?em jest ?YDO?ERSTWO, czego dowodem mia?a by? wojna bolszewicka. Profesor Godlewski mówi?, ?e gdy p?yn?? z rodzicami do Gda?ska na plebiscyt to wszystkie ?agle by?y czerwone a kapitan wyda? bankiet z okazji ZDOBYCIA PRZEZ ROSJAN WARSZAWY – dzi?ki czemu Polacy nie mieli ju? mordowa? ?ydów. Ja wol? jednak sma?enie jezuitów od pokrycia wszystkich Polek sperm? jerozolimsk?, wi?c mo?e to Anglicy zaczn? zdobywa? ?wi?tyni? Salomona w Jerozolimie?
Ja te? mam rodzinne do?wiadczenia z tego „?ydo?erstwa”, bo po ucieczce bolszewików przyjecha?a do nas ?andarmeria w sprawie listy proskrypcyjnej, na której by?a moja babcia. Pomimo ?e stwierdzono, ?e lista by?a pisana u rabina to rabinowi w?os z g?owy nie spad?.
Eureko ??da od Polski odszkodowania 35 miliardów E, co mi si? tak podoba jak KONTRA Lloyd George'a. Ja bowiem od pocz?tku ZGADZA?EM SI?, ?e jest to talmudyczna in?ynieria finansowa: JAK KUPI? BANK ZAD?U?AJ?C SI? W NIM – wobec czego najwa?niejsze s? dane polskich kontrahentów. Poza tym Holenderski Tygrys Benzynowy ZNISZCZY? mój silnik spalinowo-parowy VDTW w wersji Monte Christo – do którego nawi?zuje ?askawie JMB, co jest równie? sprawa rz?du holenderskiego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 10:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaros?aw Zabiega, NAP?DY PRZYSZ?O?CI – Ropa naftowa nied?ugo odejdzie do lamusa, Super Express, 2 II 2008, s. 16-17

Trzeba zapyta?, dlaczego Prezydent Bush na odchodnym POWRACA do roku 1987, tj. Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej. Poniewa? Mercedes zainicjowa? ten system po kupieniu Sowieckiego Silnika Wodorowego wi?c w SPISKU uczestniczy?a prawdopodobnie Moskwa. Zdaje si? to by? fina?em Z?APANIA Flicka w Essen, z czego deputowany CDU Helmut Kohl znalaz? salomonowe wyj?cie – ?e skoro Flick zrabowa? te pieni?dze ?ydom w O?wi?cimiu TO NIECH JE ODDA – wobec czego znalaz?o si? zaraz wielu holokaustów, których Flick sp?aci? akcjami Mercedesa. Nie s?ysza?em jednak, ?eby d?ug wobec ZAGAZOWANYCH ?ydów sp?aca? Holokaust Preskot Bush, który rabowa? ?ydów z Flickiem, wi?c mo?e to robi teraz jego wnuczek GWB?
Do czasu KKSEW najwi?kszym zajobem technologicznym, z jakim si? spotka?em, by? Kurski Kombinat Metalurgiczny, autorstwa In?yniera Hutnika Leonida Bre?niewa. LB by? NAJWI?KSZYM WROGIEM EGIPTU, co w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) t?umacz?, ?e wozi? platyn? do Izraela za g?ow? Prezydenta Kennyedy'edego i DOPU?CI? do ataku VI Floty Ameryka?skiej na lotniska egipskie oraz AMERYKA?SKIEGO ATAKU NUKLEARNEGO NA KAIR. Atak odwo?a? Sekretarz Obrony USA MacNamara, ale musia? to zrobi?, gdy? za?oga fregaty Liberty si? ataku izraelskiego nie przestraszy?a.
KKSEW by? skutkiem otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej, co wyeliminowa?o mnie, wobec czego musia?em jecha? do RFN, ?eby otru? Niemców Satelitarn? Detekcj? Z?ota, która okaza?a si? spó?k? sowiecko-brytyjsk? i wst?pem do Stanów Zjednoczonych Euroazji, czyli przetransformowaniem Królestwa Jerozolimskiego na tajnych kontach szwajcarskich w IZRAELSKIE na tajnych kontach izraelskich. Z tej racji USA zosta?y ukoronowane Sowieckim Silnikiem Wodorowym, czego szczurzym ogonem jest Enron z 400 mld $ d?ugo ?yrowego, ale podatnika ameryka?skiego kosztowa?o to wielokrotnie wi?cej. Na II Forum Wynalazczym we Wroc?awiu mówiono, ?e w internecie jest historia wynalazcy Ameryka?skiego Silnika Ekologicznego, którego Hilary Clinton uwolni?a z domu wariatów. Z I Forum wyrzucili mnie dyrektorzy Colosseum, którzy 40 godzin pó?niej zostali aresztowani a J?druch uciek? do Izraela, a z III bardzo brutalnie Holokaust Bush z powo?aniem na ANONIMOWEGO ?wiadka.
Amerykanin zosta? po 30 latach uwolniony z domu wariatów, gdy? jego ASE by? NIKONKURENCYJNY wobec proponowanego przeze mnie spalinowo-parowego VDTW. To suponuje, ?e Holokaust Bush by? ameryka?skim komisarzem kapitulacji USA 9 I 1997 r. przed niemiecko-japo?skim protektorem VDTW, czego skutkiem s? SZACHRAJSTWA JAPO?SKIE. Po deklaracji TYLKO OGNIWA WODOROWE SKUTECZNIE USUN? Z RYNKU SILNIKI BENZYNOWE I DIESLE (Dziennik Finansowy, The Wall Street Journal Polska, 18 12 07, s. 8), co by?o finansowanym przez Ameryka?skiego Tygrysa Benzynowego szachrajstwem, posz?a jednak deklaracja polska: SAMOCHODY HYBRYDOWE TYLKO DLA NAJBOGATSZYCH – Na takie auta nie dostaniesz u nas ulgi podatkowej (Gazeta Wroc?awska, 1 II 2008, s. 29). Wobec tego Holokaust Bush rzuci? si? w ramiona gro??cego mu s?dem Schwarzeneggera - eksponenta czy komisarza Sowieckiego Silnika Wodorowego - ?e jest lepszy od Lo?ki Bre?niewa, bo ma Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej.
Jest pytanie, kto znokautowa? Holokausta Busha, który UCIEK? DO MOSKWY? By?em na filmie Znikaj?cy Punkt, na którym kalifornijczycy morduj? Kowalskiego, bo wjecha? na teren stanu ?MIERDZIELEM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WNIOSEK KONWERTORA STALOWNICZEGO NA LOKOMOTYWIE JAKO POZYTYWNA ALTERNATYWA CI?G?EGO ODLEWANIA STALI

Jak pisz? w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001) to Nikita Chruszczow zleci? Kruppowi opracowanie systemu metalurgicznego ZSRS, w zwi?zku z czym chcia? anektowa? Suwa?ki. Gdy nie zgodzi? si? na KAPITA?OWY podzia? tytanomagnetytów to zosta? obalony przez Gomu?k?, który mia? na Chruszczowa ?mierteln? kart? w postaci duplikatu protoko?u Marsza?ka ?ukowa procesu 6 genera?ów NKWD przed Najwy?szym Trybuna?em Wojskowym ZSRS. Chruszczow my?la?, ?e wszystkie egzemplarze tego protoko?u zniszczy? i mo?e wygadywa?, co mu ?lina na j?zyk przyniesie, a protokó? ten DETONOWA? ZSRS jako pa?stwo ideologiczne. Nast?pc? Chruszczowa zosta? In?ynier Hutnik Leonid Bre?niew, który wycofa? si? z Suwa?k do KURSKA.
Huta Katowice by?a pochodn? metalurgicznej doktryny In?yniera Hutnika, którego Kurski Kombinat Metalurgiczny by? najwi?kszym idiotyzmem technologicznym do czasu Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, jako owocu otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej. Widzia?em film Znikaj?cy Punkt, na którym kalifornijczycy morduj? Kowalskiego, gdy? chcia? wjecha? do tego stanu ?mierdzielem.
Metalurgia górno?l?ska przegra?a nawet z n?dzarzami w?oskimi, co by?o ziszczeniem proroctwa Lloyd George'a, ?eby nie dawa? ma?pie, czyli Komunistycznej Polsce, ZEGARKA, wobec czego ja – ?eby ratowa? górno?l?sk? metalurgi? przed likwidacj? – wymy?li?em dla Huty Katowice KONWERTOR KOLEJOWY jako pozytywn? alternatyw? Ci?g?ego Odlewania Stali. Na Politechnice Wroc?awskiej mój wniosek oddalono z BRAKU TAKIEGO FILTRA STALIWNICZEGO, ale ja znalaz?em taki filtr w ?wierd?owsku, który nazywa si? teraz Jekatierinienburgiem.
W zwi?zku z tym zosta?em zaproszony do Stalowej Woli, czemu jednak odmówi?em wnioskiem, ?eby zorganizowali tak? konferencj? w Ostrowcu. Atut Konwertora Kolejowego polega bowiem na TRANSPORCIE WEWN?TRZNYM surówki z wielkiego pieca do linii stalowniczej. Poniewa? korespondencja urwa?a si? wi?c chcia?em opatentowa? KK w Monachium, ale tam grano wariata – gdy? je?li Niemcy pracowali nad COS-em sto lat to po co im jaki? technologia CZYSTA skoro s? najlepsi w BRUDNEJ. By nie grali dalej i nie uwa?ali mnie za STALO?ERC? jak Leonida Bre?niewa to ZEL?Y?EM ICH. Potem doszed?em do wniosku, ?e mo?e zbyt obcesowo potraktowa?em Stalow? Wol?, gdy? mog?o im chodzi? o PRODUKCJ? konwertorów na lokomotywie, co ja chcia?em w ?ab?dach?
Po powrocie do Polski w r. 1990 mój wniosek patentowy chcia?a realizowa? Solidarno?? na Politechnice Wroc?awskiej w Hucie Katowice, sk?d odpisywano nam kilkakrotnie NEGATYWNIE. Wyja?niono mi jednak, ?e mój wniosek stalowniczy OSZCZ?DZA 33% energii, a Buzek i Krzaklewski s? zwolennikami zwi?kszania konsumpcji w?gla, i walcz? nawet o BENZYN? W?GLOW?. To by?y polityczne nosiwody, gdy? jest potrzeba zwi?kszenia produkcji w?gla na w?ókno grafitowe, równie? dla metalurgii.
Wobec tego CZYSTA technologia stalownicza musi by? teraz upowszechniona przez Uni? Europejsk?, z racji m. in. Protokó?u Kioto, który zosta? podpisany PRZECIW MNIE. Tylko ja mia?em i mam strategiczne wnioski ekologiczne, ale poni?y?em si? wpraszaniem na t? konferencj?, gdzie przyj?to wnioski ?owczego Siedmiogrodu i cherubina Hitlera.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIEMIECKA LALECZKA

W niedziel? na Targach Osobliwo?ci znajomy mówi?, ?e kupi? Audi, przy którym japo?skie samochody niech si? schowaj?. TO NIE SAMOCHÓD, TO LALECZKA. Prawie NIE S?YCHA?, NIE CZU?, ale je?dzi na benzynie, któr? robi? tylko Niemcy.
Ta niemiecka benzyna daje do my?lenia, czy nie jest to mój silnika spalinowo-parowy VDTW w wersji Monta Christo. Mme. Cresson z Komisji Europejskiej w Brukseli wys?a?a mój prospekt na Polsko-Niemieck? Konferencj? Ekologiczn? w Jeleniej Górze, 22-23 X 96, do instytutu silnikowego pod Tulonem, gdzie opracowano wersj? WYSOKOPR??N? VDTW. Na podstawie Monte Christo Mme. Tibori podj??a budow? metra SAMOCHODOWEGO w Pary?u, za czym poszed? Madryt a zapowiedzia?y Londyn i Rzym.
Wówczas jednak obie panie zosta?y zaatakowane przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego ZA KORUPCJ? i wyrzucone, cho? w przypadku Mme. Cresson okaza?o si? to machlojkami, a Mme. Tibori robi?a to, co wszyscy przed ni?, za? HTB by? zawsze NAJWI?KSZYM KORUPTANTEM. Po upadku Mme. Cresson VDTW Monte Christo – jako BEZPA?SKI – zosta? wykupiony przez BMW, które chlubi?o si? nim jako Szlachetnym Dislem. Niezgodno?ci? jest to, ?e Cudowny Audi pali 4,2 l/100, gdy w ?rednim litra?u winien PONI?EJ 2 l – ale mo?e Niemcy nie chc? straszy? RZ?DZ?CEGO ?WIATEM kapita?u ?ydoarabskiego?
Ameryka?ski Tygrys Benzynowy powsta? ze zdyskontowania krakowskiego patentu ?ukasiewicza i wykupienia na Salonie Samochodowym PARY? 1901 PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka na METANOL, z racji czego samoloty hitlerowskie mia?y OPERACYJN? przewag?.
Na konferencji w Jeleniej Górze Kanclerz Kohl powo?a? niemiecko-japo?skiego protektora mego VDTW, który 9 I 97 rzuci? na kolana ameryka?ski przemys? samochodowy. Na podstawie tej kapitulacji powsta?y Volkswagen-LUPO, VDTW-Ford i VDTW-GM, ale nic mi nie wiadomo o japo?skim VDTW, z wyj?tkiem pochodz?cego z tej kapitulacji Bezpo?redniego Wtrysku Mitsubishi, który by? finansowanym przez kapita? ?ydoarabski japo?skim szachrajstwem. Zaraz oprotestowa?em VW-Lupo, równie? w listach do Kanclerza Schroedera, który mi uprzejmie odpisa?, ??daj?c SP?ACENIA aktywistów Turbinki Kowalskiego - skromnie jeden ?redniolitra?owy VW-Lupo na aktywist?.
Protektorami Narodowego Ruchu Turbinki Kowalskiego byli Jaroszewiczowie. TK zosta?a skierowana do Ma?ego Fiata, gdzie W?osi zad?u?yli NRTK na kilkaset milionów $. Wg Wywiadu Wojskowego to Olbrychski obi? publicznie po mordzie Andrzeja Jaroszewicza jako NIEWYP?ACALNEGO, a Marsza?ek Papieski by? wyp?acalny z racji protektoratu Jana Paw?a II nad Skarbem Stalina (8 tysi?cy ton z?ota), który Sier?ant Jaruzelski zdoby? w twierdzy Brze?? podczas Wojny Ukrai?skiej i jako Genera? Jaruzelski przewióz? do twierdzy Modlin, co powtórzy?em przed s?dem w Stuttgarcie.
Pisa?em o tym 200 razy i awanturowa?em si?, gdy? Maryla Rodowicz, która opu?ci?a Jaroszwicza dla Olbrychskiego sprzeda?a Kowalskiego Urszuli Sipi?skiej – która w ten sposób zosta?a Pierwsz? Dam? Polskiej Motoryzacji – wobec czego ja nie by?em ju? potrzebny wi?c Kowalskiego OTRUTO. Za to Kozina wzi?? co najmniej 20 tysi?cy miliardów $, gdy? zosta? PODWÓJNYM Marsza?kiem KGB: w Europie i Obu Amerykach.
Chcia?em sobie upiec przy TK tylko w?asn? piecze?, w postaci BEZPIECZNEGO PALIWA LOTNICZEGO dla Boeinga, którego by?em protektorem, wobec czego nale?a?y mi si? nie tylko akcje mego dziadka, która zabra? mu Bierut, ale i 10 % akcji protektoralnych, których nie przyj?? mój dziadek, bo nie widzia? takiej potrzeby, ale wobec grabie?y Boeinga przez kapita? KRYMINALNY ja mia?em taki obowi?zek. Po obiciu przeze mnie Boeinga akcje jego spad?y do PO?OWY. Mym I wnioskiem dla Boeinga by?a EMULSJA BENZYNY Z WOD?, czym zdaje si? by? benzyna Niemieckiej Laleczki jako UBOGA W WOD?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 10:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qub, Reuterts, PORSCHE POZYWA LONDYN ZA EKOLOGI? - Niemiecki koncern Porsche zamierza zaskar?y? planowane przez w?adze Londynu horrendalnie wysokie podatki od paliwo?ernych aut; Gazeta Wyborcza, 20 II 2008, s. 23

Kojarzy mi si? to z ogl?danym przed 40 laty filmem Znikaj?cy Punkt, na którym kalifornijczycy morduj? Kowalskiego, bo chcia? wjecha? do tego stanu „?mierdzielem”. Na tym jednak nie koniec, bo po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej Mercedes-Flick zafundowa? Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, który by? jeszcze wi?kszym zajobem technologicznym od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego.
Gdy Towarzysz Bre?niew opowiedzia? Towarzyszom Sekretarzom Bratnich Partii na Krymie histori? o przyja?ni Nied?wiedzia z Zaj?cem to Towarzysze Leningradzcy o?wiadczyli mu, ?e NAK?ADY PONIESIONE NA KURSKI KOMBINAT MATALURGICZNY NIE ZWRÓC? SI? – wi?c szlag go trafi? i zosta? MANEKINEM – czyli ?e nied?wied? te? mo?e wpa?? w potrzask. Stalin by? skromniejszy, bo uwa?a? za najlepsze danie kwiczo?y krymskie, ale raz po takiej uczcie z kwiczo?ami zrobi? rewizj? Berii, któremu wyci?gn?? zza pazuchy 2 pieczone kwiczo?y, czym zdenerwowa? si? niebywale.
Porsche mia? w?gierskiego geniusza technologicznego – sk?d wnosz?, ?e zrobienie Hitlera w durnia tygrysem by?o intryg? tego? murzyna. Ameryka?ska doktryna pancerna by?a skutkiem udost?pnienia przez Polaków Pentagonowi technologii alupolonu, NEGUJ?CEGO CI??KIE CZO?GI, a to znaczy?o, ?e je?li PI?CIOKROTNA przewaga liczebna nie wystarcza?a to na wszystkich liniach produkcyjnych USA podj?to by budow? shermanów z alupolonu, z których ka?dy niszczy?by ka?dego tygrysa. Na PWr by? jeden z twórców alupolonu, który by? bity w obozie PA?K? PO G?OWIE, bo Sowieci mieli lepsz? bro? pancern? od Polaków.
Po otruciu Kowalskiego Niemcy zata?czy?y KATALITYCZNEGO KANKANA, ale gdy okaza?o si?, ?e skutki ekologiczne samochodów na katalitach s? du?o gorsze od jazdy tylko na benzynie, to zacz?to to niemieckie oszustwo zast?powa? szachrajstwami japo?skimi. Katalidy znaczy?y, ?e STALO?ERCA Bre?niew wozi? platyn? do Izraela za g?ow? Kennedy'ego, o czym pisz? w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001), a chybrydy: ?MIER? KURWOM KALIFORNIJSKIM? Meksykanin, ?eby otrzyma? mafijny stopie? oficerski, musi zamordowa? dziewczyn?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZIELONY ZADEK RASPUTINA W BUNDESTAGU

Prasa pisze, ?e zosta?y podj?te niezale?ne ?ledztwa, i zostan? podj?te dalsze, w/s wygrania przez Airbus drugiego najwi?kszego kontraktu zbrojeniowego w historii USA, na dostaw? LATAJ?CYCH CYSTERN. Uwa?am, ?e Amerykanie nie maj? si? czym pasjonowa?, gdy? jest to sprawa kontraktowa, jako spisek Premiera Blaira i Kanclerza Schroedera NA MNIE i Ukrain?.
Gdy Premier Blair WYKOPA? z Unii Europejskiej Antonowa-UKRAI?CA to ja og?osi?em, ?e ALBO UZNA? BOEINGA I AIRBUSA ZA Z?OM WOBEC MEGO AEROBUSA, ALBO PANI BLAIROWA WZI??A PIENI?DZE OD KRÓLIKA BAGGSA – co Blairowa odp?aka?a przed kamerami, ?e nie wiedzia?a, ?e ten Baggs to taka niecnota. Blairow? z?apa?a za w?osy Pi?kna Julia – i utopi?aby j? w przer?blu – ale TYTANIKAD? opanowa? szejk z Abu Zabi, wymachuj?c gro?nie modelem Airbusa-380, co by?o deklaracj? NIEOGRANICZONEJ WYP?ACALNO?CI BLAIRÓW.
Szejka skontrowa? jednak Saddam Husajn, funduj?c Aerobusa-SADDAM za sto miliardów $ na konwencji Kijów-Pekin, ale konwencja ta zosta?a przebita koncesjami technologicznymi Schroedera dla Pekinu, co powo?a?o SUPERMOCARSTWOWO?? CHIN i przeniesienie przez Arafata dolców Saddama Husajna z Kijowa do Pekinu. Za to jednak Arafat zap?aci? g?ow?, gdy? po ucieczce Kulczyka na Floryd? zosta? otruty, co przekwalifikowa?o legislatur? Arafat-Kulczyk-Sipi?ska na Arafatowa-Sipi?ska.
W ten sposób powsta? chi?ski Aerobus-SADDAM dla inwazji Tajwanu, a poniewa? obrona Tajwanu przed tak? inwazj? nie by?a bez techniki Aerobusa mo?liwa wi?c wnioskowa?em, ?e Japonia – og?aszaj?c protektorat nad Tajwanem – musi dysponowa? technik? Aerobusa, co POTWIERDZI?O SI?. W zwi?zku z tym zaproponowa?em Aerobusa do konkursu na LATAJ?C? CYSTERN? dla US Air Force, co zosta?o jakby przebite tajn? umow? oddania zlecenia na cysterny Airbusowi za NIE TYKANIE techniki Aerobusa-SADDAM i Aerobusa-NIPPON.
Aerobus-SADDAM mia? wej?? na rynek w wersji cywilnej w r. 2006, ale wszed? w roku ubieg?ym, i jest montowany w wersji SKRZYD?OWEJ. Mo?e by? jednak przemontowany WIRNIKOWO w ci?gu jednaj nocy, i przewie?? kompani? z osobistym sprz?tem w DOWOLNE MIEJSCE przy ka?dej pogodzie. W zwi?zku z tym Japo?czycy MUSIELI OG?OSI?, ?e Japonia podejmuje produkcj? samolotów PASA?ERSKICH, o gabarytach podobnych do Aerobusa-SADDAM, co jest konkurencj? dla kanadyjskiego Bombardiera i brazylijskiego Embraera.
Jest to inicjatywa Mitsubishi – który by? wyznaczonym przez Kanclerza Kohla niemiecko-japo?skim protektorem mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który to protektorat rzuci? na kolana Amerykanów 9 I 1997, a do spó?ki z Mitsubishi przyst?pi?a w?a?nie Toyota, co nada?o sprawie wymiar ?WIATOWY.
Dzi? przegl?daj?c ostatnie numery Der Spiegel zauwa?y?em zdj?cie sprzed 30 laty, gdy Rasputin wypina si? do deputowanego CDU Helmuta Kohla, który przygl?da si? jego zadkowi z uwag?. By? to pocz?tek konspiracji Kohla z Joschk? Fischerem – pono? kulinarnej. - Franc Fischer nie potrafi? zje?? 20 kotletów, ale do ko?ca nie traci? nadziei. Gdy umar? to zwa?ono jego mózg: Wa?y? 450 gr a ch?op by? jak byk.
Czes?aw Niemen, który pozowa? na Rasputina, nosi? galowe spodnie w KWATKI.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 7:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maciej Nowaczyk, WIELKA SZNASA DLA POLSKIEJ NAUKI – Wroc?aw walczy o g?ówn? siedzib? Europjeksiego Instytutu Technologii i Innowacji, najnowocze?niejszej i najbardziej innowacyjnej instytucji naukowo-badawczej Unii Europejskiej. Bruksela tylko w ci?gu pierwszych 6 lat wyda na ni? 2,4 mld euro! wk?adka Gazety Wyborczej: EIT dla Polski, 7 III 2008, s. 1-4

W czwartek og?osi?em na Forum www.wandaluzja.com artyku? Zielony zadek Rasputina w Bundestagu, o podj?ciu przez spó?k? Mitsubishi-Totyta produkcji cywilnej wersji mego Aerobusa, który by? produkowany tajnie przez Misubishi jako ?rodek japo?skiego protektoratu nad Tajwanem, któremu zagra?a inwazja chi?skiej Armii Czerwonej przy pomocy Aerobusa-SADDAM, przeciw czemu obrona bez tej techniki NIE JEST MO?LIWA – wobec czego wk?adka GW jest ODPOWIEDZI?.
Po powrocie do Polski w r. 1990 dowiedzia?em si? o Towarzystwie Inicjatyw Polsko-Niemieckich, wi?c uwa?aj?c Republik? Federaln? Niemiec za D?U?NIKA zg?asza?em si? tam i wprasza?em, ale gada? ze mn? nie chcieli a? w ko?cu mnie WYPROSILI jako natr?ta. Wkrótce jednak potem prasa wroc?awska napisa?a obszernie o bójce w TIPN z Niemcami Opolskimi, której powód nie by? jednak znany, ale dr Skonka ze Stowarzyszenia Pami?ci Ofiar Stalinizmu powiedzia? mi, ?e TIPN da?o NO mój artyku? o architekturze niemieckiej, który ci przet?umaczyli i wys?ali na presti?owy uniwersytet niemiecki, sk?d przys?ano „dobre pieni?dze” na konto TIPN, przy podziale których POBILI SI?.
Na tym jednak rewelacje prasowe si? nie sko?czy?y, bo NO poprosili o po?rednictwo konsula austriackiego – z którym ja za?atwia?em spraw? Austriackiego Silnika SUPEREKOLOGICZNEGO, na podstawie którego podpisano w Wiedniu Europejsk? Konwencj? Transportu Ekologicznego, w obecno?ci Ministrów Transportu USA, Kanady, Rosji, Japonii i Brazylii. Silnik ten ja OPROTESTOWA?EM jako skaperowan? na Politechnice Wroc?awskiej moj? w?asno?? intelektualn?. Konwencja ta upad?a z powodu POBICIA konsula austriackiego – wg prasy austriackiej przez polskich nacjonalistów, bo krzyczeli TU JEST POLSKA. Ja godzi?em si? na uznanie patentu austriackiego za uznanie mych PRAWA AUTORSKICH i sp?acenie przez Austriaków aktywistów Turbinki Kowalskiego. To pobicie konsula austriackiego jest wyczynem na miar? zabrania przez Sier?anta Jaruzelskiego Marsza?kowi Czechos?owackiemu SKARBU STALINA.
Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996, Kanclerz Kohl powo?a? niemiecko-japo?skiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, wyznaczaj?c na urz?d Volkwagena i Mitsubishi, które 9 I 1997 zmusi?y do kapitulacji Amerykanów. Ja oprotestowa?em t? kapitulacj?, ??daj?c najpierw sp?acenia aktywistów Turbinki Kowalskiego, proponuj?c za podstaw? jeden ?redniolitra?owy Volkswagen-LUPO na aktywist?, ale Niemcy woleli si? cofn?? przed Amerykanami ni? przede mn?.
Sprawa trafi?a do Brukseli, gdzie Mme. Cresson wys?a?a mój prospekt do instytutu silnikowego w Brignoles pod Tulonem, gdzie opracowano wersj? WYSOKOPR??N? VDTW, na podstawie czego Mme. Tibori podj??a budow? metra SAMOCHODOWEGO w Pary?u, za czym poszed? Madryt a zapowiedzia?y Londyn i Rzym. Wówczas jednak obie panie zosta?y wyrzucone ZA KORUPCJ?, cho? w przypadku Mme. Cresson by?y to machlojki a Mme. Tibori robi?a to, co wszyscy przed ni? – wobec czego silnik VDTW Monte Christo, jako BEZPA?SKI, zosta? wykupiony przez BMW, które chlubi si? nim jako Szlachetnym Dislem.
Dla mnie najwa?niejsze jest to, sk?d Edward Mazur mia? sto milionów $ na Instytut Technologiczny we Wroc?awiu, oraz OD KOGO przekaza? Papale informacje, ?e Wachowski wozi? narkotyki jachtem PREZYDENCKIM? W obu sprawach mo?ebnym by? Al Gore, który móg? chcie? wyeliminowa? tym G. W. Busha. Mazur zosta? jednak zgwa?cony przez WSI, które kaza?o mu polowa? na Papa?? – i w tym sensie BRUKSELSKI Instytut Technologiczny we Wroc?awiu zdaje si? by? remanentem pobicia konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10096
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 5:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prospekt z roku 2003: NOWA TECHNIKA LOTNICZA, POD KA?DYM WZGL?DEM LEPSZA – CZASAMI WIELOKROTNIE – OD TRADYCYJNEJ. JEST TO RATUNEK DLA TOWARZYSTW LOTNICZYCH.

Po zniszczeniu przez mego Aerobusa unijnego Airbusa i ameryka?skiego PIONOWZLOTA zrezygnowa?em z systemu wa?ów in?. pilota Tadeusza Dobroci?skiego na rzecz silników uchylnych wymagaj?cych przedniego stojana i pozycji sko?nej przy postoju. Start zaczyna nap?d tylny, który jest te? sterem. System jest nap?dzany 2 tandemami silników spalinowo-parowych VDTW ze ?mig?ami przeciwobotowymi, które s? NAJCICHSZE i pal? 20% konwencjonalnych silników spalinowych, eliminuj?c SAMOCZYNNY WYBUCH PALIWA.
Aerobus mo?e l?dowa? na dachu budynku czy wodzie na jednym tandemie czy silniku zwisem przez w??czenie pilota automatycznego, co ELIMINUJE WYPADKOW??. B?dzie to mia?o te? wp?yw na ca?okszta?t komunikacji l?dowej i morskiej. Wed?ug ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce, co zosta?o potwierdzone przez instytucje mi?dzynarodowe to Aerobus neguje autostrady na rzecz dróg szybkiego ruchu, du?o ta?szych, bo z przebudowey obecnych, poniewa? autostrady b?d? w CHMURACH. Zapraszamy do Towarzystwa Kowalskiego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Następny
Strona 2 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group