Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna forum.wandaluzja.pl
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 08, 2008 10:28 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

TRAUM VOM ELEKTRORENNER, Der Spiegel, 1/2008, s. 112

Gdy byłem mały to matka opowiadała mi, że Książę Radziwiłł, który uważał się za najlepszego myśliwego na świecie, nie mógł upolować kukułki. W końcu – poirytowany tą swą ułomnością – kazał wejść na drzewo swej żydowskiej kochance i kukać, i ZASTRZELIŁ JĄ. Matka nie mówiła jednak, czy kazał TĄ kukułkę wypchać i eksponować w swym myśliwskim pałacu.
Równie ciekawy był zafundowany przez Mercedesa po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, na RADZIECKIM silniku wodorowym, którego ogonem była Afera Enronu, któremu naliczono 400 miliardów $ długi ŻYROWEGO. A to wszystko, żeby NIE DOPUŚCIĆ DO GŁOSU POLAKÓW. 30 lat temu widziałem film Znikający Punkt, jak to kalifornijczycy zatłukli Kowalskiego, bo jego samochód ŚMIERDZIAŁ.
Obsesja Buenos Aires doprowadziła do powstania w Krzemowej Dolinie firmy TESLA, która produkuje sportowe Ferrari na 7 TYSIĘCY baterii komputerowych, na których można przejechać 300 km. Tytułowy Der Spiegel pisze jednak o katastrofie KOMPUTEROWEGO NAPĘDU kalifornijskiego Ferrari, ale pociesza, że wkrótce wejdą na rynek VW i GM z napędem LITOJONOWYM.
Jest to eufemiczna nazwa baterii wodorowych, w których wykorzystuje się reaktywność litu z wodorem przez BŁONĘ przepuszczającą JONY. Nazwa baterii ma NIE STRASZYĆ, gdyż wodór jest BARDZO WYBUCHOWY, BARDZO TOKSYCZNY I BARDZO DROGI. Kilka lat temu w Jędrzejowie zginęła dziewczynka od wybuchu balonika z wodorem, a teraz jest śledztwo w/s śmierci Koreańczyka od wybuchu baterii wodorowej noszonego na piersiach telefonu komórkowego.
Nie wiem, czy te wybryki Niemickich Radziwiłów nie są ważniejsze od tuszowania przez nich Satelitarnej Detekcji Złota i Funkcjonalnej Chronologii Architektury Niemieckiej, również przy pomocy czarnych kont Kanclerza Kohla.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 5:27 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Poprawione

Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Sro Paź 15, 2008 11:04 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Sty 09, 2008 5:34 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-afp, reuters, p.r., NOWE PROBLEMY Z A400M – EADS, Rzeczpospolita, 8 I 2008, s. B15

Gdy byłem mały to chciałem być Łowczym Siedmiogrodu, jak Herman Goering. Zostałem nim dzięki Parkowi Lotniczemu w Rzeszowie, który – jako Drugie Monachium – zniszczył kosmiczno-zbrojeniowy koncern Unii Europejskiej EADS porozumieniem z przemysłami lotniczymi Ukrainy i Rumunii. Tak należy bowiem rozumieć zalecenie Deutsche Banku o wyprzedaży plajtujących akcji EADS. Plajta zaczęła się od trudności z Aibusem 380 a została pogłębiona przez wojskowy Airbus 400M, pomimo jego przemodulowania na sposób ukraiński. W obu wypadkach były to konfrontację z moim Aerobusem, o czym pisałem wielokrotnie, co kwalifikuje sprawy do odpowiedzialności PERSONALNEJ.
W tej sytuacji Rzeszów – jako Drugie Monachium – powinien zorganizować europejska konferencję techniki lotniczej, do czego wzywałem kiedyś Francuzów.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Sty 10, 2008 11:47 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aleksander Klich, Józef Krzyk, JAK ZRÓJNOWAĆ ŚLĄSK – Propozycje podniesienia podatków, by doinwestować górnictwo, tylko odgrzeją starą niechęć Polaków do mieszkańców Śląska, Gazeta Wyborcza, 10 I 2008

Zgadzam się, że przywoływanie Doktryny Gierka ma sens tylko jako prowokacja intelektualna – żeby ktoś ulitował się nad degradacją Śląska. Autorzy piszą, że WARTO ZAINWESTOWAĆ W NOWY ŚLĄSK I ZADECYDOWAĆ, CO ZASTĄPI STARY PRZEMYSŁ ODCHODZĄCY W PRZESZLOŚĆ. Kaczyńscy jednak o tym słyszeć nie chcieli – czyli że byli tu gorsi od Bieruta – a trudno sobie wyobrazić, żeby rząd Tuska stanął na wysokości zadania i utworzył dla Górnego Śląska program, jak Erhard dla Nadrenii.
W tej chwili wiadomo tylko jedno, że Górny Śląsk pieniędzy nie dostanie, gdyż ich nie ma, bo Polska została rozkradziona przez spółkę liberalno-komunistyczną, wobec czego Ślązacy mogą liczyć tylko na siebie. SENSOWNY DIALOG ZWIĄZKOWCÓW Z DYREKTORAMI KOPALŃ też do niczego nie prowadzi, gdyż są to sprawy STRATEGICZNE, a nadzieje na spacyfikowanie Warszawy przy pomocy górników – metodą rumuńską – są żadne, niezależnie od powodzenia i losów rządów Tuska. Takie sprawy załatwia się przez studia strategiczne, ale cudy gospodarcze BYŁY TYLKO TAM, GDZIE RZĄDZILI PATRIOCI a nie ogierki żydowskie czy dyzmy.
Ponieważ ja myślę nad tą sprawą od ponad 40 lat więc jestem lepiej przygotowany od urzędników państwowych. Żeby ratować górnośląska metalurgie PRZED Hutą Katowice wymyśliłem np. KONWERTOR NA LOKOMOTYWIE jako alternatywę Ciągłego Odlewania Stali. Najpierw zbyto mnie, że NIE MA TAKIEGO FILTRA STALOWNICZEGO, a gdy takowy przyniosłem to Profesor Samsonowicz dał do zrozumienia, że byłoby to uchybienie wobec autora Huty Katowiece – Inżyniera Hutnika Leonida Breżniewa.
Mój wniosek spotkał się z zainteresowaniem w Stalowej Woli, gdzie zaproszono mnie, na co odpisałem, że wobec tego, że nie mają wielkich pieców to mogę przyjąć zaproszenie z Ostrowca, gdyż taki konwertor ma sens na linii OŚ-SW. Potem korespondowałem w tej sprawie z Frauenhofergesellschaft'em w Monachium, ale zelżyłem ich, bo grali wariata. Temu się trochę nie dziwię, bo Niemcy pracowali nad COS-em sto lat a tu pisze do nich polaczek, że COS nie ma sensu, gdyż ma system DUŻO LEPSZY. W COS-ie jest droga i zawodna winda kadziowa, a kilka miesięcy temu taka kadź w Chinach się rozlała, zabijając kilku stalowników. Po powrocie z Niemiec pisałem – przez Solidarność na PWr – do Huty Katowice, ale była to dwukrotna rozmowa z GŁUCHYMI.
Ta rozmowa „z głuchymi” - zainteresowanymi w konsumpcji węglą górnośląskiego – najlepiej bodaj tłumaczy degradację Górnego Śląska. Ja miałem za sobą Tomasza Wójcika, przewodniczącego Solidarności dolnośląskiej, który naraził się tym tuzom Solidarności. Krzaklewski i Buzek NIE BYLI ZAINTERESOWANI TECHNOLOGIĄ, gdyż chodziło tu o EKOLOGICZNĄ i finansową reformę całego hutnictwa światowego, na czym Górny Śląsk mógłby zarobić jak Nadrenia na planie Erharda, ale do tego potrzeba pomyślunku technologicznego i PATRIOTYZMU.
Jeśli Buzkowi tak zależało na konsumpcji węgla, JAK GIERKOWI, to mogę pocieszyć go, że proponowana przeze mnie restrukturyzacja technologiczna Górnego Śląska wymaga dużo węgla na WŁÓKNO GRAFITOWE, jako głównego składnika alupolonu, którym Politechnika Lwowska zanegowała ciężkie czołgi i umożliwiła Anglii prowadzenie wojny z Kanady. Był to POHYBEL DLA HITLERA, ale nie wykorzystany, gdyż o wygraniu wojny na Atlantyku i Pacyfiku decydowało czytanie Niemcom i Japończykom z kart przez Polską Enigmę z Poznania.
Po powodzeniu I fazy restrukturyzacji Śląska kapitał górnośląski powinien położyć rękę na największych w Europie zasobach metali kolorowych w Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i tytanomagnetytach w Suwałkach, które wg ekspertów Kruppa są bardziej opłacalne od kurskich.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Sty 12, 2008 10:41 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Andrzej Kublik, HINDUSI DOSTANĄ NAJTAŃSZE AUTO ŚWIATA – Zaledwie 2,5 tys. dol., czyli 6 tys. zł, kosztuje indyjski samochód Tata Nano. Kierowcy są zachwyceni, ale ekologów przeraża wizja chmury spalin rosnącej nad Indiami, Gazeta Wyborcza, 11 I 2008, s. 32

Teraz jestem przekonany, że umowy o POWSZECHNEJ MOTORYZACJI Chińczyków z Volkswagenem a Hindusów z Fiatem wynikały z dostępu VW i Fiata do mego silnika spalinowo-parowego VDTW. Po 10 latach Chińczycy i Hindusi zerwali umowy, ale poszli innymi drogami. Chińczycy kupili angielskiego Rovera i zaczęli robić na jego podstawie KITAJCA, a Hindusi opierając się na doświadczeniach Hyundaia, Daewoo i chyba naszego Małego Fiata, zrobili NANO, który WYWOŁAŁ ENTUZJAZM. Silnik Tata Nano, który „przypominający silnik Małego Fiata”, pali jednak 5 litrów na sto km, co WYKLUCZA GO z wizji powszechnej motoryzacji Indii. Nazwa Kitajca pochodzi od KITEŻU czyli Niżnego Nowogrodu, skąd Polacy atakowali Chiny, podbijając je kilkakrotnie.
Tu trzeba przypomnieć, że znacznie większy Volkswagen-LUPO palił 1,1 litra na 100 km, ale nie mógł być udostępniony Chińczykom, gdyż powstał na podstawie KAPITULACJI USA 9 I 1997 przed niemiecko-japońskim protektorem mego VDTW, w której Amerykanie zastrzegli WYKLUCZENIE MNIE. Wobec tego ja, po wymianie listów z Volkswagnem i Kanclerzem Schroederem, zniszczyłem VW-Lupo, więc musiało dojść do modulacji kapitulacji amerykańskiej w Gdańsku 30 VI 1999, a ponieważ ja dalej awanturowałem się to JEDYNYM WYJŚCIEM okazało się WTC.
Hindusi i koncern Tata są w podobnej sytuacji jak VW i Mitsubishi przy kapitulacji amerykańskiej, której skonsumować się nie dało. Chińczycy zaś czekają CO Z TEGO WYJDZIE. W Polsce po dwuletnich rządach EGZOTYCZNEGO sojuszu piłsudczyków z chadekami do władzy wrócili liberałowie, którym – po katastrofie postkomunistów – lekko nie jest i nie będzie, wobec czego Hindusi na legalizację VDTW przez rząd polski liczyć raczej nie mogą. Tusk będzie się tłumaczył, jak Kaczyńscy, że NIE WIEDZIAŁ, gdyż nie może wyznać, że służy protektorowi amerykańskiemu, czyli kapitałowi żydoarabskiemu, który dostał kilka kijów od Niemców i Japończyków a grożą mu dalsze.
Chińczycy robią teraz mojego Aerobusa-SADDAM, którego montują SKRZYDŁOWO. Jeśli go zalegalizują to puszczą z torbami Boeinga i Airbusa, z których I zbiera się po nokaucie giełdowym po ogłoszeniu przeze mnie, że to kapitał ze skarbca kazańskiego BEZ RODZINY CARSKIEJ, a II jeździ po giełdzie na D, bo myślał że szejk z Abu Zabi to ZDOBYCIE KIJOWA. Ślązacy spiewali jednak: Książę Heski, chociaż chwacki, nic już teraz nie pomoże. Bo Polacy go złapali i w kawałki posiekali... Z drugiej strony nacjonalistyczny rząd Indii SKREŚLIŁ Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy mego Aerobusa przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych, który przenosi autostrady w CHMURY. Ekspertyzę tą uznał jako I rząd w Bonn.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Sty 15, 2008 6:05 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Eliza Sarnacka-Mahoney, ARNOLD ZASKARŻYŁ WASZYNGTON – Gubernator Kalifornii będzie się sądził z rządem federalnym o walkę z globalnym ociepleniem, Dziennik, 14 I 2008, s. 12

Jest to walka o władztwo światowe, gdyż w ostatnich latach ekologia stała się EKONOMIĄ. Bush II wygrał z Gorem przez SKREŚLENIE Przywilejów Ekologicznych Kalifornii, co spowodowało upadek Enronu i kryzys energetyczny Kalifornii. Kalkulacje kurew kalifornijskich były bowiem takie, że po skreśleniu PEK Kalifornia będzie musiała przyjąć silnik spalinowo-parowy VDTW, wobec czego ONE – przy pomocy kapitału ludowego czyli wikingologii będą rządzić światem - niczym kapitał petrochemiczny po wykupieniu PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka.
Ale waldemaras nie tak zaraz, bo najpierw do Petersburga. Bush okazał się za silny na takie sztuczki, gdyż jednoczy personalnie kapitały stalinowsko-holokaustyczny i żydoarabski. Ponieważ żydowskie prawo finansowe jest najostrzejsze – że SILNIEJSZY BIERZE WSZYSTKO – więc Wiking nie ma szans z Żydem. Pewną obroną przed kapitałem żydowskim jest tu prawo korporacyjne Mussoliniego; dlatego w okresie międzywojennym doszło w polskim ruchu narodowym do rozłamu na narodowców-katolickich Dmowskiego i faszystów Paderewskiego. Żeby odciąć się od ukraińca-Paderewskiego Dmowski powiedział JAK POLAK TO KATOLIK, na co Paderewski NIE WYBACZAM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Sty 18, 2008 10:02 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Padma Rao, VOM MOPED HOLEN – Indiens Billigauto Nano soll die Armen mobil machen. Was noch fehlt, sind die Strassen, Der Spiegel, 3/2008, s. 117

Tytuł jest ironiczny, gdyż mówi, że Hindusi mają funkcjonalne auto ludowe, ale z napędem na MOPED, który zasmrodzi Indie a tani nie jest. Hindusi jeżdżąc na mopedach będą kierowcami NIEDZIELNYMI, czyli że będą pracować na swoje samochody a nie SAMOCHODY NA NICH. To tak, jakby ktoś trzymał konia dla PREZENTOWANIA SIĘ a nie do roboty. Jest to alternatywa: Nano do jeżdżenia czy do CIĄGANIA go.
Hindusi muszą WYBRAĆ z 5 silników spalinowo-parowych VDTW dla siebie najodpowiedniejszy i zastosować go MIAST MOPEDU, gdyż wówczas będzie ich na taki samochód stać i nie zasmrodzą Indii, a wówczas Nano będzie pracował na Indie i Hindusów więc będzie to inwestycja OPŁACALNA.
To jeszcze nie wszystko, gdyż II sprawa również prowadzi przez Wrocław. PR pisze, że samochód jest NA WYROST, gdyż w Indiach nie ma dróg. Rząd jest bezradny, gdyż nie ma pieniędzy nawet na zakup gruntów pod drogi. Z tej racji, jak sądzę, nacjonalistyczny rząd Indii skwapliwie SKREŚLIŁ Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce mojego Aerobusa, który przenosi autostrady w CHMURY, choć jak się później dowiedziałem zrobił to nie za Warszawą a za Bonn. Do tego przymierzają się od kilku lat Ukraińcy, którzy są w sytuacji przymusowej ze względu na Euro'2012 – i chyba by już zrobili to, gdyby nie atak na nich jezuity-Blaira.
W tym samym numerze Der Spiegel jest na str. 95 artykuł NEUER WEG – Taiwan, w którym jest mowa, że Ministerstwo Obrony Chin Komunistycznych – któremu podlegają linie lotnicze – poprowadziło linię lotniczą Szanghaj-Hongkong przez wody terytorialne Chin Nacjonalistycznych bez obowiązującej procedury międzypaństwowej. Sprawę tą powinna załatwić Japonia ze względu na ogłoszenie przez Tokio MILITARNEGO PROTEKTORATU NAD TAJWANEM, gdy wiadomo było, że Waszyngton czai się, żeby zapłacić Pekinowi KOLEJNĄ kontrybucję.
To posunięcie Pekinu ma związek z produkcją Aerobusa-SADDAM dla inwazji Tajwanu, który jest montowany w wersji SKRZYDŁOWEJ dla linii cywilnych, ale może być przemontowany WIRNIKOWO w ciągu jednaj nocy. Wiadomym było, że inwazja Tajwanu jest bez tej techniki niemożliwa, jak i obrona przed taką inwazją – z której to racji wnosiłem, że Japonia, ogłaszając protektorat nad Tajwanem, taką techniką dysponuje.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Sty 25, 2008 7:37 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jose Manuel Barraso, przewodniczący Komisji Europejskiej, OGRANICZENIE EMISJI CO2 TO NIE TYLKO OCHRONA KLIMATU. TO SZANSA NA ROZWÓJ GOSPODARCZY EUROPY – Niskoemisyjna gospodarka jest jedną z głównych szans gospodarczych Europy. Umożliwia stworzenie tysięcy nowych przedsiębiorstw, setek tysięcy nowych miejsc pracy. Możemy też uniezależnić się od importu ropy naftowej i gazu oraz zwiększyć bezpieczeństwo dostaw energii; Dziennik, 25 I 2008, s. 19

Nareszcie ktoś powiedział z urzędu, co głoszę od ćwierćwieku – że ekologia to też DOBRY BIZNES. Jest to potwierdzenie mych obietnic, że po stworzeniu konsorcjum hutniczo-stalowniczego Ostrowiec – Stalowa Wola udziałowcy zarobią ma mej technologii do końca (ubiegłego) wieku sto miliardów $. Tym skontrowałem Premiera Wielkiej Brytanii na Konferencji Wersalskiej Lloyd George'a, który oświadczył, że dawanie Polsce Górnego Śląska to DAWANIE MAŁPIE ZEGARKA – co mi się podobało. Mimo tego Konferencja Wersalska przyznała Polsce Górny Śląsk i Gdańsk, ale zablokował to Piłsudski, który uważał, że Górny Śląsk można wziąć z WROCŁAWIEM a Gdańsk z Olsztynem, za co endecy nie pozwolili mu wziąć Rygi i Mińska oraz ponoć Odessy. Indyjscy nacjonaliści zadziwili wszystkich dogadaniem z muzułmanami, ale endecy z oprycznikami by się z pewnością nie dogadali, czego dowodem jest Demokracja Antyendecka. Taka była logika zniszczenia przez Czechów Europy Francuskiej – wyraźnie za poduszczeniem Anglii.
Lloyd George'a przelicytował przymuszony do podlizywania się Niemcom Keynes, że Polska jest NIEMOŻNOŚCIĄ EKONOMICZNĄ a jedynym polskim przemysłem jest ŻYDOŻERSTWO, czego dowodem miała być wojna bolszewicka. Profesor Godlewski mówił, że gdy płynął z rodzicami do Gdańska na plebiscyt to wszystkie żagle były czerwone a kapitan wydał bankiet z okazji ZDOBYCIA PRZEZ ROSJAN WARSZAWY – dzięki czemu Polacy nie mieli już mordować Żydów. Ja wolę jednak smażenie jezuitów od pokrycia wszystkich Polek spermą jerozolimską, więc może to Anglicy zaczną zdobywać Świątynię Salomona w Jerozolimie?
Ja też mam rodzinne doświadczenia z tego „żydożerstwa”, bo po ucieczce bolszewików przyjechała do nas żandarmeria w sprawie listy proskrypcyjnej, na której była moja babcia. Pomimo że stwierdzono, że lista była pisana u rabina to rabinowi włos z głowy nie spadł.
Eureko żąda od Polski odszkodowania 35 miliardów E, co mi się tak podoba jak KONTRA Lloyd George'a. Ja bowiem od początku ZGADZAŁEM SIĘ, że jest to talmudyczna inżynieria finansowa: JAK KUPIĆ BANK ZADŁUŻAJĄC SIĘ W NIM – wobec czego najważniejsze są dane polskich kontrahentów. Poza tym Holenderski Tygrys Benzynowy ZNISZCZYŁ mój silnik spalinowo-parowy VDTW w wersji Monte Christo – do którego nawiązuje łaskawie JMB, co jest również sprawa rządu holenderskiego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią Lut 08, 2008 10:32 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jarosław Zabiega, NAPĘDY PRZYSZŁOŚCI – Ropa naftowa niedługo odejdzie do lamusa, Super Express, 2 II 2008, s. 16-17

Trzeba zapytać, dlaczego Prezydent Bush na odchodnym POWRACA do roku 1987, tj. Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej. Ponieważ Mercedes zainicjował ten system po kupieniu Sowieckiego Silnika Wodorowego więc w SPISKU uczestniczyła prawdopodobnie Moskwa. Zdaje się to być finałem ZŁAPANIA Flicka w Essen, z czego deputowany CDU Helmut Kohl znalazł salomonowe wyjście – że skoro Flick zrabował te pieniądze Żydom w Oświęcimiu TO NIECH JE ODDA – wobec czego znalazło się zaraz wielu holokaustów, których Flick spłacił akcjami Mercedesa. Nie słyszałem jednak, żeby dług wobec ZAGAZOWANYCH Żydów spłacał Holokaust Preskot Bush, który rabował Żydów z Flickiem, więc może to robi teraz jego wnuczek GWB?
Do czasu KKSEW największym zajobem technologicznym, z jakim się spotkałem, był Kurski Kombinat Metalurgiczny, autorstwa Inżyniera Hutnika Leonida Breżniewa. LB był NAJWIĘKSZYM WROGIEM EGIPTU, co w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) tłumaczę, że woził platynę do Izraela za głowę Prezydenta Kennyedy'edego i DOPUŚCIŁ do ataku VI Floty Amerykańskiej na lotniska egipskie oraz AMERYKAŃSKIEGO ATAKU NUKLEARNEGO NA KAIR. Atak odwołał Sekretarz Obrony USA MacNamara, ale musiał to zrobić, gdyż załoga fregaty Liberty się ataku izraelskiego nie przestraszyła.
KKSEW był skutkiem otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, co wyeliminowało mnie, wobec czego musiałem jechać do RFN, żeby otruć Niemców Satelitarną Detekcją Złota, która okazała się spółką sowiecko-brytyjską i wstępem do Stanów Zjednoczonych Euroazji, czyli przetransformowaniem Królestwa Jerozolimskiego na tajnych kontach szwajcarskich w IZRAELSKIE na tajnych kontach izraelskich. Z tej racji USA zostały ukoronowane Sowieckim Silnikiem Wodorowym, czego szczurzym ogonem jest Enron z 400 mld $ długo żyrowego, ale podatnika amerykańskiego kosztowało to wielokrotnie więcej. Na II Forum Wynalazczym we Wrocławiu mówiono, że w internecie jest historia wynalazcy Amerykańskiego Silnika Ekologicznego, którego Hilary Clinton uwolniła z domu wariatów. Z I Forum wyrzucili mnie dyrektorzy Colosseum, którzy 40 godzin później zostali aresztowani a Jędruch uciekł do Izraela, a z III bardzo brutalnie Holokaust Bush z powołaniem na ANONIMOWEGO świadka.
Amerykanin został po 30 latach uwolniony z domu wariatów, gdyż jego ASE był NIKONKURENCYJNY wobec proponowanego przeze mnie spalinowo-parowego VDTW. To suponuje, że Holokaust Bush był amerykańskim komisarzem kapitulacji USA 9 I 1997 r. przed niemiecko-japońskim protektorem VDTW, czego skutkiem są SZACHRAJSTWA JAPOŃSKIE. Po deklaracji TYLKO OGNIWA WODOROWE SKUTECZNIE USUNĄ Z RYNKU SILNIKI BENZYNOWE I DIESLE (Dziennik Finansowy, The Wall Street Journal Polska, 18 12 07, s. 8), co było finansowanym przez Amerykańskiego Tygrysa Benzynowego szachrajstwem, poszła jednak deklaracja polska: SAMOCHODY HYBRYDOWE TYLKO DLA NAJBOGATSZYCH – Na takie auta nie dostaniesz u nas ulgi podatkowej (Gazeta Wrocławska, 1 II 2008, s. 29). Wobec tego Holokaust Bush rzucił się w ramiona grożącego mu sądem Schwarzeneggera - eksponenta czy komisarza Sowieckiego Silnika Wodorowego - że jest lepszy od Lońki Breżniewa, bo ma Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej.
Jest pytanie, kto znokautował Holokausta Busha, który UCIEKŁ DO MOSKWY? Byłem na filmie Znikający Punkt, na którym kalifornijczycy mordują Kowalskiego, bo wjechał na teren stanu ŚMIERDZIELEM.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon Lut 18, 2008 10:07 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

WNIOSEK KONWERTORA STALOWNICZEGO NA LOKOMOTYWIE JAKO POZYTYWNA ALTERNATYWA CIĄGŁEGO ODLEWANIA STALI

Jak piszę w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001) to Nikita Chruszczow zlecił Kruppowi opracowanie systemu metalurgicznego ZSRS, w związku z czym chciał anektować Suwałki. Gdy nie zgodził się na KAPITAŁOWY podział tytanomagnetytów to został obalony przez Gomułkę, który miał na Chruszczowa śmiertelną kartę w postaci duplikatu protokołu Marszałka Żukowa procesu 6 generałów NKWD przed Najwyższym Trybunałem Wojskowym ZSRS. Chruszczow myślał, że wszystkie egzemplarze tego protokołu zniszczył i może wygadywać, co mu ślina na język przyniesie, a protokół ten DETONOWAŁ ZSRS jako państwo ideologiczne. Następcą Chruszczowa został Inżynier Hutnik Leonid Breżniew, który wycofał się z Suwałk do KURSKA.
Huta Katowice była pochodną metalurgicznej doktryny Inżyniera Hutnika, którego Kurski Kombinat Metalurgiczny był największym idiotyzmem technologicznym do czasu Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, jako owocu otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej. Widziałem film Znikający Punkt, na którym kalifornijczycy mordują Kowalskiego, gdyż chciał wjechać do tego stanu śmierdzielem.
Metalurgia górnośląska przegrała nawet z nędzarzami włoskimi, co było ziszczeniem proroctwa Lloyd George'a, żeby nie dawać małpie, czyli Komunistycznej Polsce, ZEGARKA, wobec czego ja – żeby ratować górnośląską metalurgię przed likwidacją – wymyśliłem dla Huty Katowice KONWERTOR KOLEJOWY jako pozytywną alternatywę Ciągłego Odlewania Stali. Na Politechnice Wrocławskiej mój wniosek oddalono z BRAKU TAKIEGO FILTRA STALIWNICZEGO, ale ja znalazłem taki filtr w Świerdłowsku, który nazywa się teraz Jekatierinienburgiem.
W związku z tym zostałem zaproszony do Stalowej Woli, czemu jednak odmówiłem wnioskiem, żeby zorganizowali taką konferencję w Ostrowcu. Atut Konwertora Kolejowego polega bowiem na TRANSPORCIE WEWNĘTRZNYM surówki z wielkiego pieca do linii stalowniczej. Ponieważ korespondencja urwała się więc chciałem opatentować KK w Monachium, ale tam grano wariata – gdyż jeśli Niemcy pracowali nad COS-em sto lat to po co im jakiś technologia CZYSTA skoro są najlepsi w BRUDNEJ. By nie grali dalej i nie uważali mnie za STALOŻERCĘ jak Leonida Breżniewa to ZELŻYŁEM ICH. Potem doszedłem do wniosku, że może zbyt obcesowo potraktowałem Stalową Wolę, gdyż mogło im chodzić o PRODUKCJĘ konwertorów na lokomotywie, co ja chciałem w Łabędach?
Po powrocie do Polski w r. 1990 mój wniosek patentowy chciała realizować Solidarność na Politechnice Wrocławskiej w Hucie Katowice, skąd odpisywano nam kilkakrotnie NEGATYWNIE. Wyjaśniono mi jednak, że mój wniosek stalowniczy OSZCZĘDZA 33% energii, a Buzek i Krzaklewski są zwolennikami zwiększania konsumpcji węgla, i walczą nawet o BENZYNĘ WĘGLOWĄ. To były polityczne nosiwody, gdyż jest potrzeba zwiększenia produkcji węgla na włókno grafitowe, również dla metalurgii.
Wobec tego CZYSTA technologia stalownicza musi być teraz upowszechniona przez Unię Europejską, z racji m. in. Protokółu Kioto, który został podpisany PRZECIW MNIE. Tylko ja miałem i mam strategiczne wnioski ekologiczne, ale poniżyłem się wpraszaniem na tą konferencję, gdzie przyjęto wnioski Łowczego Siedmiogrodu i cherubina Hitlera.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Lut 19, 2008 9:54 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NIEMIECKA LALECZKA

W niedzielę na Targach Osobliwości znajomy mówił, że kupił Audi, przy którym japońskie samochody niech się schowają. TO NIE SAMOCHÓD, TO LALECZKA. Prawie NIE SŁYCHAĆ, NIE CZUĆ, ale jeździ na benzynie, którą robią tylko Niemcy.
Ta niemiecka benzyna daje do myślenia, czy nie jest to mój silnika spalinowo-parowy VDTW w wersji Monta Christo. Mme. Cresson z Komisji Europejskiej w Brukseli wysłała mój prospekt na Polsko-Niemiecką Konferencję Ekologiczną w Jeleniej Górze, 22-23 X 96, do instytutu silnikowego pod Tulonem, gdzie opracowano wersję WYSOKOPRĘŻNĄ VDTW. Na podstawie Monte Christo Mme. Tibori podjęła budowę metra SAMOCHODOWEGO w Paryżu, za czym poszedł Madryt a zapowiedziały Londyn i Rzym.
Wówczas jednak obie panie zostały zaatakowane przez Holenderskiego Tygrysa Benzynowego ZA KORUPCJĘ i wyrzucone, choć w przypadku Mme. Cresson okazało się to machlojkami, a Mme. Tibori robiła to, co wszyscy przed nią, zaś HTB był zawsze NAJWIĘKSZYM KORUPTANTEM. Po upadku Mme. Cresson VDTW Monte Christo – jako BEZPAŃSKI – został wykupiony przez BMW, które chlubiło się nim jako Szlachetnym Dislem. Niezgodnością jest to, że Cudowny Audi pali 4,2 l/100, gdy w średnim litrażu winien PONIŻEJ 2 l – ale może Niemcy nie chcą straszyć RZĄDZĄCEGO ŚWIATEM kapitału żydoarabskiego?
Amerykański Tygrys Benzynowy powstał ze zdyskontowania krakowskiego patentu Łukasiewicza i wykupienia na Salonie Samochodowym PARYŻ 1901 PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka na METANOL, z racji czego samoloty hitlerowskie miały OPERACYJNĄ przewagę.
Na konferencji w Jeleniej Górze Kanclerz Kohl powołał niemiecko-japońskiego protektora mego VDTW, który 9 I 97 rzucił na kolana amerykański przemysł samochodowy. Na podstawie tej kapitulacji powstały Volkswagen-LUPO, VDTW-Ford i VDTW-GM, ale nic mi nie wiadomo o japońskim VDTW, z wyjątkiem pochodzącego z tej kapitulacji Bezpośredniego Wtrysku Mitsubishi, który był finansowanym przez kapitał żydoarabski japońskim szachrajstwem. Zaraz oprotestowałem VW-Lupo, również w listach do Kanclerza Schroedera, który mi uprzejmie odpisał, żądając SPŁACENIA aktywistów Turbinki Kowalskiego - skromnie jeden średniolitrażowy VW-Lupo na aktywistę.
Protektorami Narodowego Ruchu Turbinki Kowalskiego byli Jaroszewiczowie. TK została skierowana do Małego Fiata, gdzie Włosi zadłużyli NRTK na kilkaset milionów $. Wg Wywiadu Wojskowego to Olbrychski obił publicznie po mordzie Andrzeja Jaroszewicza jako NIEWYPŁACALNEGO, a Marszałek Papieski był wypłacalny z racji protektoratu Jana Pawła II nad Skarbem Stalina (8 tysięcy ton złota), który Sierżant Jaruzelski zdobył w twierdzy Brześć podczas Wojny Ukraińskiej i jako Generał Jaruzelski przewiózł do twierdzy Modlin, co powtórzyłem przed sądem w Stuttgarcie.
Pisałem o tym 200 razy i awanturowałem się, gdyż Maryla Rodowicz, która opuściła Jaroszwicza dla Olbrychskiego sprzedała Kowalskiego Urszuli Sipińskiej – która w ten sposób została Pierwszą Damą Polskiej Motoryzacji – wobec czego ja nie byłem już potrzebny więc Kowalskiego OTRUTO. Za to Kozina wziął co najmniej 20 tysięcy miliardów $, gdyż został PODWÓJNYM Marszałkiem KGB: w Europie i Obu Amerykach.
Chciałem sobie upiec przy TK tylko własną pieczeń, w postaci BEZPIECZNEGO PALIWA LOTNICZEGO dla Boeinga, którego byłem protektorem, wobec czego należały mi się nie tylko akcje mego dziadka, która zabrał mu Bierut, ale i 10 % akcji protektoralnych, których nie przyjął mój dziadek, bo nie widział takiej potrzeby, ale wobec grabieży Boeinga przez kapitał KRYMINALNY ja miałem taki obowiązek. Po obiciu przeze mnie Boeinga akcje jego spadły do POŁOWY. Mym I wnioskiem dla Boeinga była EMULSJA BENZYNY Z WODĄ, czym zdaje się być benzyna Niemieckiej Laleczki jako UBOGA W WODĘ.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lut 27, 2008 10:13 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Qub, Reuterts, PORSCHE POZYWA LONDYN ZA EKOLOGIĘ - Niemiecki koncern Porsche zamierza zaskarżyć planowane przez władze Londynu horrendalnie wysokie podatki od paliwożernych aut; Gazeta Wyborcza, 20 II 2008, s. 23

Kojarzy mi się to z oglądanym przed 40 laty filmem Znikający Punkt, na którym kalifornijczycy mordują Kowalskiego, bo chciał wjechać do tego stanu „śmierdzielem”. Na tym jednak nie koniec, bo po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej Mercedes-Flick zafundował Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, który był jeszcze większym zajobem technologicznym od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego.
Gdy Towarzysz Breżniew opowiedział Towarzyszom Sekretarzom Bratnich Partii na Krymie historię o przyjaźni Niedźwiedzia z Zającem to Towarzysze Leningradzcy oświadczyli mu, że NAKŁADY PONIESIONE NA KURSKI KOMBINAT MATALURGICZNY NIE ZWRÓCĄ SIĘ – więc szlag go trafił i został MANEKINEM – czyli że niedźwiedź też może wpaść w potrzask. Stalin był skromniejszy, bo uważał za najlepsze danie kwiczoły krymskie, ale raz po takiej uczcie z kwiczołami zrobił rewizję Berii, któremu wyciągnął zza pazuchy 2 pieczone kwiczoły, czym zdenerwował się niebywale.
Porsche miał węgierskiego geniusza technologicznego – skąd wnoszę, że zrobienie Hitlera w durnia tygrysem było intrygą tegoż murzyna. Amerykańska doktryna pancerna była skutkiem udostępnienia przez Polaków Pentagonowi technologii alupolonu, NEGUJĄCEGO CIĘŻKIE CZOŁGI, a to znaczyło, że jeśli PIĘCIOKROTNA przewaga liczebna nie wystarczała to na wszystkich liniach produkcyjnych USA podjęto by budowę shermanów z alupolonu, z których każdy niszczyłby każdego tygrysa. Na PWr był jeden z twórców alupolonu, który był bity w obozie PAŁKĄ PO GŁOWIE, bo Sowieci mieli lepszą broń pancerną od Polaków.
Po otruciu Kowalskiego Niemcy zatańczyły KATALITYCZNEGO KANKANA, ale gdy okazało się, że skutki ekologiczne samochodów na katalitach są dużo gorsze od jazdy tylko na benzynie, to zaczęto to niemieckie oszustwo zastępować szachrajstwami japońskimi. Katalidy znaczyły, że STALOŻERCA Breżniew woził platynę do Izraela za głowę Kennedy'ego, o czym piszę w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001), a chybrydy: ŚMIERĆ KURWOM KALIFORNIJSKIM? Meksykanin, żeby otrzymać mafijny stopień oficerski, musi zamordować dziewczynę.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Mar 06, 2008 9:52 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ZIELONY ZADEK RASPUTINA W BUNDESTAGU

Prasa pisze, że zostały podjęte niezależne śledztwa, i zostaną podjęte dalsze, w/s wygrania przez Airbus drugiego największego kontraktu zbrojeniowego w historii USA, na dostawę LATAJĄCYCH CYSTERN. Uważam, że Amerykanie nie mają się czym pasjonować, gdyż jest to sprawa kontraktowa, jako spisek Premiera Blaira i Kanclerza Schroedera NA MNIE i Ukrainę.
Gdy Premier Blair WYKOPAŁ z Unii Europejskiej Antonowa-UKRAIŃCA to ja ogłosiłem, że ALBO UZNAŁ BOEINGA I AIRBUSA ZA ZŁOM WOBEC MEGO AEROBUSA, ALBO PANI BLAIROWA WZIĘŁA PIENIĄDZE OD KRÓLIKA BAGGSA – co Blairowa odpłakała przed kamerami, że nie wiedziała, że ten Baggs to taka niecnota. Blairową złapała za włosy Piękna Julia – i utopiłaby ją w przeręblu – ale TYTANIKADĘ opanował szejk z Abu Zabi, wymachując groźnie modelem Airbusa-380, co było deklaracją NIEOGRANICZONEJ WYPŁACALNOŚCI BLAIRÓW.
Szejka skontrował jednak Saddam Husajn, fundując Aerobusa-SADDAM za sto miliardów $ na konwencji Kijów-Pekin, ale konwencja ta została przebita koncesjami technologicznymi Schroedera dla Pekinu, co powołało SUPERMOCARSTWOWOŚĆ CHIN i przeniesienie przez Arafata dolców Saddama Husajna z Kijowa do Pekinu. Za to jednak Arafat zapłacił głową, gdyż po ucieczce Kulczyka na Florydę został otruty, co przekwalifikowało legislaturę Arafat-Kulczyk-Sipińska na Arafatowa-Sipińska.
W ten sposób powstał chiński Aerobus-SADDAM dla inwazji Tajwanu, a ponieważ obrona Tajwanu przed taką inwazją nie była bez techniki Aerobusa możliwa więc wnioskowałem, że Japonia – ogłaszając protektorat nad Tajwanem – musi dysponować techniką Aerobusa, co POTWIERDZIŁO SIĘ. W związku z tym zaproponowałem Aerobusa do konkursu na LATAJĄCĄ CYSTERNĘ dla US Air Force, co zostało jakby przebite tajną umową oddania zlecenia na cysterny Airbusowi za NIE TYKANIE techniki Aerobusa-SADDAM i Aerobusa-NIPPON.
Aerobus-SADDAM miał wejść na rynek w wersji cywilnej w r. 2006, ale wszedł w roku ubiegłym, i jest montowany w wersji SKRZYDŁOWEJ. Może być jednak przemontowany WIRNIKOWO w ciągu jednaj nocy, i przewieść kompanię z osobistym sprzętem w DOWOLNE MIEJSCE przy każdej pogodzie. W związku z tym Japończycy MUSIELI OGŁOSIĆ, że Japonia podejmuje produkcję samolotów PASAŻERSKICH, o gabarytach podobnych do Aerobusa-SADDAM, co jest konkurencją dla kanadyjskiego Bombardiera i brazylijskiego Embraera.
Jest to inicjatywa Mitsubishi – który był wyznaczonym przez Kanclerza Kohla niemiecko-japońskim protektorem mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który to protektorat rzucił na kolana Amerykanów 9 I 1997, a do spółki z Mitsubishi przystąpiła właśnie Toyota, co nadało sprawie wymiar ŚWIATOWY.
Dziś przeglądając ostatnie numery Der Spiegel zauważyłem zdjęcie sprzed 30 laty, gdy Rasputin wypina się do deputowanego CDU Helmuta Kohla, który przygląda się jego zadkowi z uwagą. Był to początek konspiracji Kohla z Joschką Fischerem – ponoć kulinarnej. - Franc Fischer nie potrafił zjeść 20 kotletów, ale do końca nie tracił nadziei. Gdy umarł to zważono jego mózg: Ważył 450 gr a chłop był jak byk.
Czesław Niemen, który pozował na Rasputina, nosił galowe spodnie w KWATKI.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Mar 08, 2008 7:06 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maciej Nowaczyk, WIELKA SZNASA DLA POLSKIEJ NAUKI – Wrocław walczy o główną siedzibę Europjeksiego Instytutu Technologii i Innowacji, najnowocześniejszej i najbardziej innowacyjnej instytucji naukowo-badawczej Unii Europejskiej. Bruksela tylko w ciągu pierwszych 6 lat wyda na nią 2,4 mld euro! wkładka Gazety Wyborczej: EIT dla Polski, 7 III 2008, s. 1-4

W czwartek ogłosiłem na Forum www.wandaluzja.com artykuł Zielony zadek Rasputina w Bundestagu, o podjęciu przez spółkę Mitsubishi-Totyta produkcji cywilnej wersji mego Aerobusa, który był produkowany tajnie przez Misubishi jako środek japońskiego protektoratu nad Tajwanem, któremu zagraża inwazja chińskiej Armii Czerwonej przy pomocy Aerobusa-SADDAM, przeciw czemu obrona bez tej techniki NIE JEST MOŻLIWA – wobec czego wkładka GW jest ODPOWIEDZIĄ.
Po powrocie do Polski w r. 1990 dowiedziałem się o Towarzystwie Inicjatyw Polsko-Niemieckich, więc uważając Republikę Federalną Niemiec za DŁUŻNIKA zgłaszałem się tam i wpraszałem, ale gadać ze mną nie chcieli aż w końcu mnie WYPROSILI jako natręta. Wkrótce jednak potem prasa wrocławska napisała obszernie o bójce w TIPN z Niemcami Opolskimi, której powód nie był jednak znany, ale dr Skonka ze Stowarzyszenia Pamięci Ofiar Stalinizmu powiedział mi, że TIPN dało NO mój artykuł o architekturze niemieckiej, który ci przetłumaczyli i wysłali na prestiżowy uniwersytet niemiecki, skąd przysłano „dobre pieniądze” na konto TIPN, przy podziale których POBILI SIĘ.
Na tym jednak rewelacje prasowe się nie skończyły, bo NO poprosili o pośrednictwo konsula austriackiego – z którym ja załatwiałem sprawę Austriackiego Silnika SUPEREKOLOGICZNEGO, na podstawie którego podpisano w Wiedniu Europejską Konwencję Transportu Ekologicznego, w obecności Ministrów Transportu USA, Kanady, Rosji, Japonii i Brazylii. Silnik ten ja OPROTESTOWAŁEM jako skaperowaną na Politechnice Wrocławskiej moją własność intelektualną. Konwencja ta upadła z powodu POBICIA konsula austriackiego – wg prasy austriackiej przez polskich nacjonalistów, bo krzyczeli TU JEST POLSKA. Ja godziłem się na uznanie patentu austriackiego za uznanie mych PRAWA AUTORSKICH i spłacenie przez Austriaków aktywistów Turbinki Kowalskiego. To pobicie konsula austriackiego jest wyczynem na miarę zabrania przez Sierżanta Jaruzelskiego Marszałkowi Czechosłowackiemu SKARBU STALINA.
Na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996, Kanclerz Kohl powołał niemiecko-japońskiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, wyznaczając na urząd Volkwagena i Mitsubishi, które 9 I 1997 zmusiły do kapitulacji Amerykanów. Ja oprotestowałem tą kapitulację, żądając najpierw spłacenia aktywistów Turbinki Kowalskiego, proponując za podstawę jeden średniolitrażowy Volkswagen-LUPO na aktywistę, ale Niemcy woleli się cofnąć przed Amerykanami niż przede mną.
Sprawa trafiła do Brukseli, gdzie Mme. Cresson wysłała mój prospekt do instytutu silnikowego w Brignoles pod Tulonem, gdzie opracowano wersję WYSOKOPRĘŻNĄ VDTW, na podstawie czego Mme. Tibori podjęła budowę metra SAMOCHODOWEGO w Paryżu, za czym poszedł Madryt a zapowiedziały Londyn i Rzym. Wówczas jednak obie panie zostały wyrzucone ZA KORUPCJĘ, choć w przypadku Mme. Cresson były to machlojki a Mme. Tibori robiła to, co wszyscy przed nią – wobec czego silnik VDTW Monte Christo, jako BEZPAŃSKI, został wykupiony przez BMW, które chlubi się nim jako Szlachetnym Dislem.
Dla mnie najważniejsze jest to, skąd Edward Mazur miał sto milionów $ na Instytut Technologiczny we Wrocławiu, oraz OD KOGO przekazał Papale informacje, że Wachowski woził narkotyki jachtem PREZYDENCKIM? W obu sprawach możebnym był Al Gore, który mógł chcieć wyeliminować tym G. W. Busha. Mazur został jednak zgwałcony przez WSI, które kazało mu polować na Papałę – i w tym sensie BRUKSELSKI Instytut Technologiczny we Wrocławiu zdaje się być remanentem pobicia konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Mar 15, 2008 5:32 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Prospekt z roku 2003: NOWA TECHNIKA LOTNICZA, POD KAŻDYM WZGLĘDEM LEPSZA – CZASAMI WIELOKROTNIE – OD TRADYCYJNEJ. JEST TO RATUNEK DLA TOWARZYSTW LOTNICZYCH.

Po zniszczeniu przez mego Aerobusa unijnego Airbusa i amerykańskiego PIONOWZLOTA zrezygnowałem z systemu wałów inż. pilota Tadeusza Dobrocińskiego na rzecz silników uchylnych wymagających przedniego stojana i pozycji skośnej przy postoju. Start zaczyna napęd tylny, który jest też sterem. System jest napędzany 2 tandemami silników spalinowo-parowych VDTW ze śmigłami przeciwobotowymi, które są NAJCICHSZE i palą 20% konwencjonalnych silników spalinowych, eliminując SAMOCZYNNY WYBUCH PALIWA.
Aerobus może lądować na dachu budynku czy wodzie na jednym tandemie czy silniku zwisem przez włączenie pilota automatycznego, co ELIMINUJE WYPADKOWŚĆ. Będzie to miało też wpływ na całokształt komunikacji lądowej i morskiej. Według ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce, co zostało potwierdzone przez instytucje międzynarodowe to Aerobus neguje autostrady na rzecz dróg szybkiego ruchu, dużo tańszych, bo z przebudowey obecnych, ponieważ autostrady będą w CHMURACH. Zapraszamy do Towarzystwa Kowalskiego.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 37, 38, 39  Następny
Strona 2 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group