Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna forum.wandaluzja.pl
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 5:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juergen.rees@wiwo.de, FETTE BEUTE, WirtschaftsWoche, 17 III 2008, s. 143-148

Gdyby Amerykanie zwracali uwag? na to, co mówi?, to nie dosz?oby do tragedii pi?knego ?ososia pacyficznego. W ?wi?ta ogl?da?em film o ?OWACH NA NAJWI?KSZ? S?ODKOWODN? RYB? NA ?WIECIE, która wzi??a si? w Hiszpanii st?d, ?e osiedli? si? tam kiedy? rybak niemiecki, który wpu?ci? do rzeki narybek suma, który – w przeciwie?stwie do sumika kanadyjskiego, który sta? si? chwastem i wyt?pi? jesiotra ba?tyckiego – osi?ga wielkie rozmiary, ale wypar? wiele rodzimych gatunków ryb szlachetnych.
Gdy us?ysza?em o eksperymentach angielskich z ?ososiem atlantyckim to skontrowa?em go TROCI? JEZIORN?, która osi?ga wyj?tkowy dynamizm wzrostu w wodzie s?onej, co chcia?em uruchomi? karm? przemys?ow? na soli KAMIENNEJ jako osadu morskiego. ?ososia atlantyckiego si? ba?em – równie? z tej racji, ?e uchodzi za mniej smacznego od syberyjskiego czyli PACYFICZNEGO.
Ten wniosek z TROCI? PRZEMYS?OW? zrobi? ?wiatow? karier?, gdy? Edward Gierek kaza? przetestowa? to w Pa?stwowym Gospodarstwie Rybackim w Koninie, gdzie zacz?to te? karmi? tak? pasz? jesiotry syberyjskie, osi?gaj?c doskona?e efekty w produkcji kawioru dla partyjniaków. Nie mo?na by?o tego jednak opatentowa? ze wzgl?du na SOWIECKI MONOPOL KAWIOROWY. W ko?cu prostytutka pozna?ska przywioz?a ichtiologa berli?skiego, który kupi? wiadro mro?onej ikry i powo?a? niemiecko-ameryka?ski monopol kawiorowy – który ja OPROTESTOWA?EM.
?ososia atlantyckiego si? ba?em a Amerykanie nie, czym zniszczyli pi?knego i smacznego ?ososia pacyficznego. Ba?em si? równie? ze wzgl?du na ?ledzia atlantyckiego, którego najwi?kszym tarliskiem by? do r. 1425 Ba?tyk, gdy? wówczas – na skutek prze?owienia przez Du?czyków i hanzeatów w Sundach – olbrzymie ?awice ?ledzia ATLANTYCKIEGO posz?y na tar?o do Holandii, daj?c Holendrom tyle, co Hiszpanom SREBRO I Z?OTO AMERYKI.
Poniewa? najwi?ksze tarlisko, wyl?garni? i hodowl? ?ledzia atlantyckiego zniszczyli Du?czycy i Niemcy wi?c maj? oni moralny obowi?zek odbudowy BA?TYCKIEJ populacji ?ledzia atlantyckiego, co powinno polega? na kilkuletnim zakazie po?owów ?ledzia na Ba?tyku, a? NADMIAR POPULACJI zacznie odp?ywa? na Atlantyk i powraca? na tar?o do Ba?tyku, gdzie s? NAJLEPSZE WARUNKI DO ODCHOWU ?LEDZIKÓW.
W tej intencji wnosi?em, ?e ryb? PRIORYTETOW? na Ba?tyku winien by? ?led? i jesiotr, a nie ?oso? i dorsz – do czego proponowa?em konwencj? JESIOTROW? z siedzib? w Gda?sku. Poniewa? z Rybackim Instytutem Ba?tyckim si? w tej sprawie nie dogada?em wi?c powinni dogada? to Niemcy z Du?czykami i Szwedami, i za?atwi? w ramach Unii Europejskiej.
Dzisiejsza prasa pisze, ?e w Indonezji znaleziono na pla?y cia?o mamuta syberyjskiego o wadze 9 ton. Poniewa? jest pokryte g?stym i d?ugim futrem wi?c jest to raczej mamut nie LODOWY, ale taki, który poszed? umiera? do Morza Ochockiego? Mamuty syberyjskie ?yj? w rzekach i jeziorach, a do tajgi id? przy pierwszym mrozie, gdzie ludzie w zimie nie zagl?daj?, tote? s? sto razy trudniejsze do wypatrzenia od mamutów afryka?skich (Loxodonta fransseni), które s? widywane raz na 50 lat, zawsze w innej cz??ci Afryki Równikowej.
W dzisiejszym Dzienniku s? 2 artyku?y: Katarzyna Skrzyd?owska-Kalukin, NAWET NIE WIESZ, ILE ZALE?Y OD TWOJEJ LAMPY – Jedna godzina bez pr?du mo?e pomóc w walce z globalnym ociepleniem; i Izabela Marczak, RATUJ ZIEMI?, ZGA? ZARÓWK? – W sobot? o godz. 20 w najwi?kszych ?wiatowych metropoliach na godzin? zgasn? ?arówki.
Uwa?am to za DEMONSTRACJ? EKOLOGICZN?, która jest potrzebna. Ja wprasza?em si? na konferencj? w Kioto, ale nie wpu?cili mnie libera?owie, cho? TYLKO JA mia?em – i mam – strategiczne wnioski do efektu cieplarnianego, które s? AKTUALNE. Amerykanie ZABILI ?ososia pacyficznego, gdy? mieli moj? amerykanistyk? – jak to mówi? in?. arch. Leszek Zdek – W DUPIE, a teraz chc? t? technik? ZABI? ?WIAT. Powinni jednak wiedzie?, ?e Kalibabka w dupie jeszcze zwyci?stwem nie jest, co odnosi si? te? do pa? Skrzyd?owskiej-Ka?ukin i Marczak.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Mar 27, 2008 11:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-k.k., afp, WIELKIE RZEKI INDII UTRWORZ? JEDN? SIE? – Rozpocz??a si? budowa kana?ów ??cz?cych rzeki tego kraju. Umo?liwi to nawodnienie 35 milionów hektarów pó? uprawnych, Rzeczpospolita, 27 III 2008, s. A23

Poniewa? I kana? d?ugo?ci 230 km, ??cz?cy rzek? Ken w stanie Madhya Pradesh z rzek? Betwa w Uttar Pardesh zostanie uko?czony w tym roku, wi?c rozumiem to jako przesuni?cie ?rodków z budowy autostrad na KANA?Y. Nacjonalistyczny rz?d Indii SKRE?LI? Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Drug Publicznych w Polsce mego Aerobusa, co powtórzy? rz?d Pó?nocnej Nadrenii-Wesfalii zawieszeniem UKO?CZENIA systemu autostrad pó?nocno-zachodnich Niemiec. Mój Aerobus przenosi bowiem autostrady w CHMURY - co jest smutn? wiadomo?ci? dla zaj?cy, które uwa?aj?, ?e bite drogi s? dla UCIEKANIA PRZED SAMOCHODAMI.
Po tej decyzji rz?du Indii poczu?em si? tak silny, ?e zaprotestowa?em budow? kaskady Narbady, co zreszt? protestowano na ?wiecie jako gr? PLUTOKRATYCZN?. Wskazywano, ?e budowa wielkich tam Dzikiego Zachodu USA by?a gr? kapita?u i polityków stanowych. POMIJANO jednak, ?e funkcj? tych tam – dzi?ki którym zagospodarowanie Dzikiego Zachodu w ogóle mo?liwe by?o – skasowa?em dopiero ja POLSKIM BOBREM KASZTELA?SKIM, który magazynuje wod? znacznie lepiej od tam, wobec czego od kilku lat tamy te ROZBIERA SI?.
Ja skontrowa?em plan Polepszenia Stosunków Wodnych Zachodu budow? wielu tysi?cy STOPNI WODNYCH polskim bobrem kasztela?skim, wykazuj?c, ?e Amerykanie eksperymentowali z bobrem sto lat, ale bez powodzenia, gdy? robili to wg OCZYWISTEGO prawa ?owieckiego, gdy bóbr ZWIERZ?CIEM ?OWNYM NIE JEST, o czym Polacy wiedzieli od tysi?ca lat. Z tej racji kaskada Narbady by?a powtarzaniem ameryka?skich praktyk plutokratycznych, gdy polski bóbr kasztela?ski jest tysi?c razy ta?szy i – jako GMINNY – nie korupcyjny. Amerykanie byli tu tak bezczelni, chamscy i z?o?liwie antypolscy, ?e po ukradzeniu PBK – którego nazwali EKOLOGICZNYM – chcieli narzuci? pomys? budowy stopni wodnych Polsce, od czego Polaków wybronili Hindusi kaskad? Narbady, któr? z kolei ja zniszczy?em DZI?KI NIEMCOM.
Bawarzy KUPILI ODE MNIE PBK p?ac?c mi informacj?, ?e PONAD 6 TON BI?UTERII ZE SKARBU ARCHEOLOGICZNEGO NA DOLNYM ?L?SKU JEST W BANKU ?YDOWSKIM W NIEMCZECH – gdy powinno by? ponad 30 ton, bo Steyer z przyczep? po twardym gruncie LEDWO RUSZY?. By? to majestatyczny skarb Czyngis Chana, wzi?ty przez mieszczan ?redzkich w bitwie pod Legnic? i ukryty w podpiwnicy gotyckiej. Poniewa? Boles?aw Dziki w poszukiwaniu tego skarbu zamordowa? 500 mieszczan a reszt? rozp?dzi? osiedlaj?c na ich miejscu Niemców wi?c skarb zosta? znaleziony dopiero z SATELITY. Ja szuka?em go jako komisarz WOAK wi?c pojecha?em do Niemiec ?eby egzekwowa? go w ramach Satelitarnej Detekcji Z?ota, w czym mi dopomogli Bawarzy, którzy teraz ucz? techniki PBK w UE.
Mam list, w którym pisze, ?e po Puczu Janajewa moskiewska prasa pisa?a, i? na Filipinach – które nie by?y mocarstwem tezauryzacyjnym – brakuje z?ota archeologicznego za 200 miliardów $ warto?ci KRUSZCOWEJ, która jest III warto?ci? tego z?ota. Ja jecha?em do Niemiec, ?eby zezna? z powo?aniem na Jaroszewicza, i? Marcos – jako zawodowy poszukiwacz skarbów – zrabowa? z Satelitarnej Detekcji z?oto za 20 miliardów $ warto?ci kruszcowej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 8:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krzysztof Urba?ski, LATA CICHO I BEZ SPALIN – Samolot, który zu?ywa wodór zamiast benzyny, zbudowali europejscy in?ynierowie z pomoc? kolegów z USA, Rzeczpospolita, 5-6 IV 2008, s. A33

Jest to chyba spó?niony kawa? primaaprilisowy. Samolot nazywa si? BOEING PHANTOM WORKS – jak eksponat z PROSEKTORIUM? Lata z szybko?ci? STU km na godzin? i utrzymuje si? w powietrzy 45 minut – ale za 10-15 lat MO?E BY? KONKURENCYJNY, jak Toyota HYBRYDOWA, która 11 lat temu PRZEBI?A mój silnik spalinowo-parowy VDTW w ramach powo?anego przez Kanclerza Kohla niemiecko-japo?skiego protektoratu nad mym VDTW, który 9 I 1997 rzuci? na kolana ameryka?ski przemys? samochodowy, za co zap?aci? podatnik ameryka?ski.
Jest bardzo dziwne, ?e Hiszpanie i Amerykanie skontrowali moj? Now? Technik? Lotnicz? Aerobusa KAWA?EM Z PROSEKTORIUM. Aerobus bije POD KA?DYM WZGL?DEM tradycyjn? technik? lotnicz?, a jedynym minusem jest w wersji wirnikowej szybko?? PODDZWI?KOWA – taka jak zast?puj?cych Herkulesy NATO Osi?ków A400M, gdy BPW jest O?MIOKROTNIE wolniejszy, czyli ?e jest to kawa? z prosektorium na melodi? Mam cie w ... Jedynym atutem BPW jest to, ?e jest NAJCICHSZY – co dotychczas by?o wiadome o mym Aerobusie – ale jest to atut Schwarzeneggera jako eksponenta Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
Czy?by Niemki zostawi?y Kalibabk? dla Schwarzeneggera?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2008 1:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patrycja Maciejewicz, Rafa? Zasu?, MNIEJ DWUTLENKU W?GLA PODDUSI NAM GOSPODARK?, Gazeta Wyborcza, 7 IV 2008, Gospodarka 27; Z Connie Hedegaard, du?sk? minister ds. Kimatu i Energii, i Hansem Jorgenem Kochem, dyrektorem du?skiej agencji energii HJK, rozmawia Magdalena Kozmana, W?GIEL I ROPA NIE B?D? NAM POTRZEBNE, Rzeczpospolita, 7 IV 2008, s. B16

Komuni?ci najpierw przyjmowali degradacj? ?rodowiska za MIERNIK industrializacji, a potem t?umaczyli, ?e EKOLOGIA TO ZABAWA DLA BOGATYCH, na któr? nas nie sta?. Ja za? t?umaczy?em, ?e NA EKOLOGII TRZEBA ZAROBI?. Te 2 artyku?y s? w?a?nie przyk?adem odmiennego patrzenia na ekologie – jako dopustu bo?ego oraz SZANSY TECHNOLOGICZNO-FINANSOWEJ. Du?czycy mówi?: „Nasze do?wiadczenia pokazuj?, ?e mo?na osi?gn?? wzrost gospodarczy i w tym samym czasie zredukowa? emisj? CO2. Zmniejszyli?my j? o 14 proc., podczas gdy nasz PKB wzrós? o 40 proc” – co jest przeciwie?stwem P?ACZU Gazety Wyborczej, ?e ORRANICZENIA EMISJI CO2 ZAGROZI POLSKIEMU PKB.
Wobec powy?szego musz? przypomnie?, ?e libera?owie nie wpu?cili mnie do Kioto, cho? TYLKO JA mia?em i mam strategiczne wnioski dla redukcji efektu cieplarnianego. Protokó? Kioto by? jednak obliczony na wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, wi?c z satysfakcj? przeczyta?em o hiszpa?sko-ameryka?skiej sekcji PROSEKTORALNEJ japo?skiej doktryny energetycznej, któr? kapita? ?ydoarabski pokry? Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, zagro?ony przez mój silnik spalinowo-parowy VDTW jako interpretacj? Turbinki Kowalskiego.
Ta sekcja da?a samolot o szybko?ci 100 KM NA GODZIN? i 45 minutach lotu, przy kosztach 150% techniki konwencjonalnej w najbli?szych 10-15 latach, co mo?na nazwa? MAKABR?, na miar? ameryka?skiego filmu Beowulf, którego akcja toczy si? w I cz??ci na zamku Boles?awa Chrobrego GRABOWIEC w Szczecinie. Ja t? doktryn? energetyczn? nazwa?em 10 lat temu Japo?skim Szachrajstwem. Nie wyobra?a?em sobie bowiem napadu japo?skich szachrajów na Pearl Harbour.
Nie zgadzam si? jednak, co do U?OMNO?CI Antycieplarnianej jurysdykcji europejskiej, gdy? zast?pienie niemieckiego COS-u konwertorem na lokomotywie, jaki proponowa?em dla Huty Katowice, wymusi?oby CZYSTE i energooszcz?dne hutnictwo na ca?ym ?wiecie, co jednak nie by?oby zgodne z racjami haremów holokaustycznych. ?wiat jest rz?dzony przez Tygrysa Benzynowego, który powsta? ze zdyskontowania krakowskiego patentu ?ukasiewicza i wykupienia przez Amerykanów na salonie samochodowym PARY? 1901 za horendalne pieni?dze PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka. Francuzi dostali z tego powodu CI??KIEGO ZAJOBA, ale by? to prawdopodobnie wtrysk metanolu i wody, co by?o atutem ?owczego Siedmiogrodu w Bitwie o Angli?.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Kwi 10, 2008 10:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dinah Deckstein, KRONZEUGE WIDER WILLEN – Der deutsch-franzoesische Flugzeugbauder EADS kommt nicht zur Ruche: Die Ermittlungen wegen illegaler Insider-Geschaefte bedrohen die Harmonie in der Fuehrungsetage, Der Spiegel, 15/2008, s. 86-87

Francuski Urz?d Nadzoru Gie?dowego AMF wszcz?? ?ledztwo przeciw unijnemu koncernowi kosmiczno-zbrojeniowemu EADS za tajn? wyprzeda? akcji przez dyrekcj? i g?ównych udzia?owców. Powodem DO?OWANIA GIE?DOWEGO EADS jest Airbus-380, co zosta?o ZAKLAJSTROWANE przez Merkel i Sarkozego w lecie 2007, którzy w zwi?zku z tym mog? by? obj?ci ?ledztwem AMF.
W EADS powtarza si? sytuacja z ZAJOBEM Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który – gdy okaza?o si?, ?e otrucie Kowalskiego nie wystarczy – musia? SPIERDALA?, pozostawiaj?c szczurzy ogon w postaci Enronu, któremu naliczono 400 miliardów $ d?ugu ?yrowego. Tak jak zajob KKSEW by? ANTY-Kowalskim, wi?c móg? by? uruchomiony dopiero po otruciu Kowalskiego – ?eby wg planu izraelskiego zamkn?? czarnuchów w gettach – tak Airbus, a szczególnie 380, powsta?, ?eby ZAG?USZY? MNIE.
Przed TYTANIKAD? w r. 2000 uratowa? Airbusa-380 szejk z Abu Zabi jako protektor Premiera Blaira, ale sytuacja wróci?a ZE STRASZN? TWARZ? w ko?cu 2005. Wtedy znaleziono jednak salomonowe wyj?cie, ?eby POCZEKA? na Merkel i Sarkozego. Uzgodnili oni, ?e szefem EADS zostanie Francuz Louis Gallois a podleg?ego Airbusa Niemiec Thomas Enders. Mia?o to sens przy powtórzeniu tryku Kanclerza Kohla z niemiecko-japo?skim zamachem na Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej na polsko-niemieckiej konferencji ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996 – tym razem jako niemiecko-francuskim zamachem na Boeinga – ale Merkel sobie z tym nie poradzi?a wi?c z niemiecko-francuskiego planu RATOWANIA Airbusa kosztem Boeinga wyszed? klaister, który bada AMF.
Teraz sprawa jest du?o powa?niejsza, gdy? Chi?czycy robi? Aerobusa-Saddam dla inwazji Tajwanu, który jest montowany na razie w wersji SKRZYD?OWEJ, ale mo?e by? przemontowany WIRNIKOWO w ci?gu jednej nocy – a poniewa? obrona Tajwanu przed tak? inwazj? jest bez tej techniki niemo?liwa wi?c Japo?czycy robi? Aerobusa-Nippona. Dalszym skomplikowaniem sprawy jest podró? Tuska do Izraela, który sta? DOWODNIE za KKSEW, oraz wyp?dzeniem przez Schroedera kapita?u Saddama Husajna na mój Aerobus z Kijowa do Pekinu, co by?o fundacj? SUPERMOCARSTWOW?CI CHIN.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Maj 28, 2008 7:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Magdalena Kozmana rozmawia z Emm? Duncan, zast?pc? redaktora naczelnego The Economist i specjalnym go?ciem VII Mi?dzynarodowego Forum Gospodarczego w Gdyni, PRZEDSI?BIORSTWA SAME CHC? CHRONI? KLIMAT (s. B 16); Maciej Rybi?ski, YES. YES, YES, CZYLI OSIO? TROJA?SKI (s. A17), Rzeczpospolita, 26 V 2008

30 lat temu, gdy t?umaczono nam, ?e jeste?my NARODEM NA DOROBKU, wi?c na ochron? ?rodowiska nas nie sta?, bo to jest zabawa dla bogatych, to t?umaczy?em, ?e na ekologii TRZEBA ZAROBI?, wi?c nie zbogacimy si? je?li nie wygramy tego. Teraz ED ustawia si? DO TEGO, gdy od 10 lat g?osz?, ?e libera?owie nie wpu?cili mnie do Kiota – cho? poni?y?em si? wpraszaniem tam – gdy? antytez? mych wniosków STRATEGICZNYCH – jakie mia?em tylko ja – by? Protokó? Kiota DLA wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, co ?atwo wykaza?.
Kiedy? mo?na by?o twierdzi?, ?e rz?dz? nami Os?y Dardanelskie, czyli SMRODY otrucia Rosji i Francji fekaliami pruskimi, o czym pisz? w Wandaluzji, ale to ?e rz?dz? nami TERAZ Os?y Troja?skie to s?ysz? po raz pierwszy. Zabójstwo Jaroszewiczów, Papa?y, czy golgota Olewnika – przy której ukrzy?owanie fakira indyjskiego nie liczy si? – ?wiadcz? jednak o aktualno?ci sprawy wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, na podobie?stwo wykupienia Rzymu za Z?oto Afryki, o czym pisz? w ksi??ce Incydentu nie by?o (Gda?sk 2001). To za? oznacza, ?e g?ównym celem II wojny ?wiatowej by?o ustanowienie tajnych kont izraelskich.
Wczoraj w dzienniku DW widzia?em makabr? ZADYMIENIA PEKINU. Poniewa? decyduj?cym momentem na drodze do supermocarstwowo?ci Chin by?o wygnanie przez Kanclerza Schoedera Aerobusa-SADDAM z Kijowa do Pekinu wi?c wypada to t?umaczy? tym, ?e Chi?czycy przyjmuj?c technologiczne koncesje niemieckie zobowi?zali si? do desinteresmentu wobec mego VDTW, który t? MAKABR? likwidowa?, oraz UMO?LIWIA? Chinom powszechn? motoryzacj?, która nie jest znowu dla w?adzy taka s?odka, gdy? poszerza demokracj?.
Obecnie Amerykanie s? wyw?aszczani przez ZAD?U?ENIE, co przejawia si? ubo?eniem pomimo skonsumowania komunizmu, a Niemcy i Unia Europejska konsumuj? Polsk? pod has?em POLACY WYKUPUJ? NIEMCY. Jednym ze ?rodków zad?u?ania i wykupywania USA jest cena benzyny, co jest skutkiem otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej, co zdaje si? by? b?aze?stwem zamordowania Kowalskiego przez kalifornijczyków, gdy? wjecha? na teren stanu ?MIEDZIELEM – jak Chi?czyk.
Tusk nie jest wi?c Os?em Troja?skim tylko funkcjonariuszem konsumowania i LIKWIDACJI Polski przez ?ydogermani? czyli Juden SS, która powsta?a przez zap?adnianie przez jezuitów z haremów su?ta?skich blondynek.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Cze 18, 2008 12:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

John Murphy, The Wall Street Journal, AUTO NA WOD? TO CA?KIEM REALNY PROJEKT, Dziennik, 17 06 2008, s. 06

W po?cie na TEk z 6 IV br zada?em retoryczne pytanie, Jak Japo?scy Szachraje dokonaliby ataku na Pearl Harbour na samolotach z szybko?ci? sto km/h i 45 minutach lotu? Takie jest bowiem prze?o?enie japo?skiej Ekologicznej Techniki Samochodowej na lotnicz?. Drug? spraw? jest CENA, która nie jest niska, bo skromnie szacuj?c ma wynosi? 150% techniki spalinowej przy produkcji SERYJNEJ – na któr? si? jednak nie zanosi, bo Honda ma dostarczy? w ci?gu 3 lat DWIE?CIE egzemplarzy swego rewelacyjnego auta WODOROWEGO, którego eksploatacja ma kosztowa? miesi?cznie 600 $ (Piotr Czarnowski, WODOROWY PRZE?OM W BAKU, Dz., 17 VI 2008, s. 20).
Mo?na by z tego wnosi?, ?e Japo?czycy przej?li D?UG Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który powsta? po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej - jako B?AZE?STWIE zamordowania Kowalskiego przez kalifornijczykow za wjechanie do stany ?MIERDZIELEM? Na nast?pnej stronie Dz. Jest zdj?cie hakera angielskiego, Gary MacKinnon'a, któremu grozi 45 lat wi?zienia za w?amanie do sieci NASA.
Jestem tym zainteresowany ze wzgl?du na WLEPIENIE do zdj?? z Marsa praskiego kabareciarza, co uzna?em za dywersj? koncernu ERICH VON DAENIKEN, który jest antytez? mach Kultur Megalitycznych. Tak? dywersj? na rzecz Krakowskiej Szko?y Archeologicznej by?o zarekwirowanie przez Amerykanów Skarbu Wi?lan, co uziemi?o mnie na 25 lat. PODRÓ? praskiego kabareciarza na Mars nie by?aby mo?liwa bez Heleny Vondrackowej, co daje to koneksj? z OTRUCIEM KOWALSKIEGO i atakiem Japo?skich Szachraii na Pearl Harbour w ramach niemiecko-japo?skiego protektoratu nad mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW, powo?anym przez Kanclerza Kohla w 1996 r. dla RATOWANIA Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
KKSEW by? du?o wi?kszym zajobem od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego, którego wypierdkiem jest Huta Katowice, dla ratowania przed któr? górno?l?skiej metalurgii wymy?li?em konwertor na lokomotywie, oszcz?dzaj?cy, jako pozytywna alternatywa COS-u, 1/3 tlenu. Mamy tu wi?c przyk?ad, jak DEPCZ? TECHNOLOGI? haremy holokaustyczne, które nie wiedza, co robi? z pieni?dzmi z kapita?u holokaustycznego, Satelitarnej Detekcji Z?ota i kapitulacji ZSRS pod gro?b? OSKR?ENIA O ANTYSEMITYZM. Jak pisa?em wielokrotnie to Protokó? Kioto, gdzie nie wpuszczono mnie, cho? tylko ja mia?em i mam wnioski do Efektu Cieplarnianego, zosta? zredagowany dla wykupienia USA przez haremy holokaustyczne – a jak ?wiadczy artyku? RZ?D ODK?ADA DECYZJ? O PODZIALE LIMITÓW CO2 na str. 03 tego? Dz. to ten mechanizm dzia?a doskonale u nas.
AUTA NA WOD? to cudo na kiju Mercedesa, czyli Kanadyjsko-Kalifornijski Systemem Energetyki Wodorowej. Austriacy odes?ali go DO DUPY Austriackim Silnikiem SUPEREKOLOGICZNYM, na podstawie którego podpisano Europejska Konwencj? Transportu Ekologicznego w obecno?ci Ministrów Transportu USA, Kanady, Japonii i Rosji, która mia?a wej?? w ?ycie 1 I 1997 r. Ja musia?em OPROTESTOWA? ten silnik, jako moj? w?asno?? intelektualn?, godz?c si? jednak na uznanie patentu austriackiego za uznanie mych praw autorskich wg prawa niemieckiego i sp?acenie aktywistów Turbinki Kowalskiego.
Uda?em si? te? do Instytutu Silnikowego PWr z pro?b? o obron? mnie przed Austriakami, ale tam próbowano mnie sk?oni? do uznania PRIORYTETU kupionego przez Mercedesa w Moskwie silnika wodorowego, a gdy odmówi?em to Doktor Sitnik zrobi? awantur? w Civitas Christiana i Urz?dzie Techniki i Racjonalizacji, i chyba w innych miejscach – wobec czego PRZESTRASZONE CCh zerwa?o stosunki ze mn?. Za tym l?eniem mnie – nie tylko przez Sitnika – kry? si? wyra?nie Tygrys Benzynowy i holokaust Bush.
Europejska Konwencja Transportu Ekologicznego upad?a z powodu pobiciu we Wroc?awiu konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA. Za to bicie zap?aci? Tygrys Benzynowy, ?eby wydosta? si? z austriackiego NOCNIKA, ale Niemcy musieli uzna? VDTW Juliusza Prawdzic-Tella, jako bardziej przyjaznego im od Ameryka?skiego Silnika Ekologicznego. T? UCIECZK? Z NOCNIKA najlepiej ilustruje wypowied? kompetentnego polityka: PRAWDZIWI W?ADCY ROPY MIESZKAJ? W BERLINIE (SPol., 28 V br), gdy? NOCNIK ten nabyto na PWr, co by?o sporaw? tysi?c razy wa?niejsz? od w?amania do komputera NASA, za co Szkotowi grozi 45 lat wi?zienia. To dlatego w ISi PWr chciano sk?oni? mnie do uznania priorytetu silnika wodorowego - ?eby po utopieniu NIE TYLKO Kalifornii i Kanady da? Hawaje japo?skim szachrajom.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Cze 25, 2008 8:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

?ukasz B?k, LATA? KA?DY MO?E – Do pracy mo?na taniej dolecie? ni? dojecha?, Wprost, 29 06 2008, s. 62-64

Polski przemys? lotniczy produkuje kilka typów awionetek biznesowych. Kiedy? W?adys?aw Gomu?ka zdenerwowa? si?, gdy? zaproszono go na pokaz pierwszego polskiego samolotu czterosilnikowego i narzeka?, ?e przysz?o mu rz?dzi? w kraju PIERWSZOPOKOLENIOWEJ INTELIGENCJI. Gdy po pokazie poproszono go o zaj?cie miejsca w samolocie to odmówi? i zacz?? si? g?o?no zastanawia?, w jaki sposób móg? podpisa? pieni?dze na taki „nonsens”, wi?c powiedziano mu, ?e samolot zrobiono SPO?ECZNIE – co by?o najbardziej niesamowite.
Za Gierka pracowa?em w Instytucie Kszta?towania ?rodowiska, gdzie – w zwi?zku z seri? wypadków lotniczych - zetkn??em si? z POTRZEB? wynalezienia Bezpiecznego Paliwa Lotniczego. Mia?em to w pami?ci, a? przy Turbince Kowalskiego zorientowa?em si?, ?e takie paliwo MAM – ale nikogo to ju? nie interesowa?o. Takich spraw mia?em wi?cej, gdy np. w Radiu czy TVP s?ysza?em apel do naukowców o rozwi?zanie czego?, a gdy pisa?em do odpowiedzialnej instytucji to mi nie odpowiadano.
Podobnie by?o z moj? NOW? TECHNIK? LOTNICZ?, pod ka?dym wzgl?dem lepsz? – czasami wielokrotnie – od tradycyjnej. Nazwa?em j? AEROBUSEM, przezywaj?c Airbusa, któremu si? bacznie przygl?da?em od Reutera. Pocz?tkowo si? ba?em, ?e system dwóch uchylnych wirników, ka?dy z dwoma wspó?osiowymi przeciwnie obracaj?cymi si? ?mig?ami, z których tylny pochyla si? o 90 stopni a przedni dokonuje obrotu o 270 stopni, jest ju? znany i niestosowany ze wzgl?du na nieefektywno??, ale gdy renomowani piloci zapewnili mnie, ?e z czym? takim si? nie zetkn?li, i zacz?li wnosi? uwagi techniczne, to nabra?em pewno?ci i skontrowa?em Airbusa-MAMUTA i Beoinga-MASTODONTA jako niekonkurencyjnych i NIEBEZPIECZNYCH, co utrzymuj?.
W Klubie Lotniczym proponowano mi wykonanie modelu lataj?cego, na co si? nie godzi?em, ??daj?c studiów komputerowych. Profesor Sibilski z Instytutu Lotniczego PWr odpowiedzia? mi: TAKIE PROGRAMY MAMY, ALE S? ONE DLA PANA NIECENZURALNE JAKO W?ASNO?? AMERYKA?SKA. W ko?cu musia?em zerwa? stosunki z IL PWr, gdy? pilotowanie tej sprawy w Polsce i za granic? nie odpowiada?o mi.
Teraz mog? ubolewa?, ?e spó?ni?em si? ze spraw? o ?wier? wieku, gdy? kiedy? byli w Polsce tacy, co robili tego rodzaju tysi?c razy dro?sze sprawy SPO?ECZNIE – tak ?e Towarzysz Gomu?ka nie musia? PODPISYWA? pieni?dzy – ale teraz, gdy ja mam spraw?, która odsy?a DO DUPY Airbusa i Boeinga to okazuje si?, ?e jest ona niecenzuralna dla W?ADCÓW TECHNOLOGII.
Mój Aerobus odegra? wa?ne role historyczne. Najpierw nacjonalistyczny rz?d Indii SKRE?LI? Narodowy Plan Budowy Autostrad, jako NIEPOTRZEBNYCH wg ekspertyzy mego Aerobusa przez Generaln? Dyrekcj? Dróg Publicznych w Polsce. Potem Rada Airbusa na Salonie Lotniczym BERLIN 2000 dosta?a TYTANIKADY, bo w Duessldorfie podpisano w NOCY umow? koalicyjn?, w której Zieloni zaprzestawali ataków na Port Lotniczy Kolonia-Bonn, jako diabelnie g?o?ny, za zobowi?zanie SPD do przej?cia Niemiec na UKRAI?SKI nap?d lotniczy, za czym kry? si? mój Aerobus. - Dziwne to, bo mo?na za?piewa? po ?l?sku powa?nie: Ksi??? Heski nic ju? tutaj nie pomo?e, bo Polacy go z?apali i w kawa?ki posiekali – ale pomogli ?YDZI.
Panik? opanowa? szejk z Abu Zabi z modelem Airbusa-380, jako ABSOLUTNIE WYP?ACALNY, wi?c Nadrenia zosta?a spacyfikowana przez Berlin, Pary?, Londyn, Waszyngton i Rzym, co uratowa?o TRADYCYJN? technik? lotnicz?. Szejka nie przestraszy? si? jednak Saddam Husajn i postawi? na Airbusa-SADDAM w Kijowie sto miliardów $, ale ten Saddam zosta? wyp?dzony przez Kanclerza Schroedera do Pekinu, gdzie zacz?to robi? Saddamy dla inwazji Tajwanu, które s? obecnie montowane w wersji SKRZYD?OWEJ, ale mo?na je przemontowa? WIRNIKOWO w ci?gu jednej nocy. By?a to fundacja SUPERMOCARSTWOWO?CI Chin, niczym najazd Hunów.
Poniewa? obrona przed tak? inwazj? jest bez tej techniki niemo?liwa wi?c Japo?czycy, którzy produkuj? Aerobus-NIPPON, og?osili protektorat nad Tajwanem, gdy? Amerykanie s? trzymani przez Chi?czyków za ogon obligacjami dla Czang-kai-szeka, cho? w Pekinie maj? tylko numery tych obligacji. Saddam Husajn wyznaczy? legislatur? Arafat-Kulczyk-Sipi?ska, daj?c Arafatowi 10 czy 11 miliardów $.
Po ucieczce Kulczyka na Floryd? Arafat zosta? OTRUTY, wobec czego legislatorami zosta?a Arafatowa i Sipi?ska, co musia?em anulowa?, gdy? nie mog?em znie?? kaftana bezpiecze?stwa Sipi?skiej. Redaktor Mroziewicz powiedzia?: IZRAEL NIE MO?E ZAMORDOWA? ARAFATA, gdy? jest on asekurowany kapita?em Saddama Husajna - co znaczy?o, ?e Arafat by? asekurowany przez Sipi?sk?, co jest spraw? Tuska.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 7:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ms, reuters, S?DOWY POZEW ZA GLOBALNE OCIEPLENIE, Dziennik, 25 06 2008

Eskimosi zaskar?yli 24 firmy o spowodowanie OCIEPLENIA KLIMATU, które narazi?o tylko jedn? wiosk? na Alasce na 400 milionów $ wymiernych strat. Czyta?em ju? o takim oskar?eniu rok temu, ale z oskar?enia Green Peace, co skomentowa?em, ?e je?li zaskar?ono firmy tytoniowe na miliardowe odszkodowania to tysi?c czy MILION razy bardziej zasadne i WYMIERNE jest skar?enie koncernów naftowych – i to nie tylko za smog londy?ski, paryski czy kalifornijski, ale i PEKI?SKI.
Powinno to by? oskar?enie o ZAW?ASZCZENIE PRZEZ KAPITA? PETROCHEMICZNY TECHNOLOGII, I WYKORZYSTANIE JEJ JAKO PODSTAWY W?ADZY FINANSOWEJ I POLITYCZNEJ, co podlega oskar?eniu o zbrodni? PRZYW?ASZCZENIA W?ADZY. Oskar?enie to mo?e by? wsparte zagro?eniem ludzko?ci Efektem Cieplarnianym, gro?niejszym w skutkach od GLOBALNEJ WOJNY NUKLEARNEJ.
Kapita? petrochemiczny, zwany Tygrysem Benzynowym, zdoby? w?adz? nad ?wiatem przez zdyskontowanie krakowskiego patentu Ignacego ?ukasiewicza na DESTYLACJ? ROPY NAFTOWEJ, oraz wykupienia na Salonie Samochodowym PARY? 1901 niemieckiego silnika PAROWEGO Mercedesa-Jelinka. To wskazanie jest potrzebne Oskar?eniu dla wykazania istnienia technologii ALTERNATYWNEJ – mniej uci??liwej dla ?rodowiska – której pionierem by? przed pó?wiekiem Alojzy Kowalski.
Po jego ?mierci spraw? podj??em ja, czego efektem by? Austriacki Silnik SUPEREKOLOGICZNY, na podstawie którego podpisano w Wiedniu Europejsk? Konwencj? Transportu Ekologicznego, w obecno?ci Ministrów Transportu USA, Kanady, Rosji i Japonii, która mia?a wej?? w ?ycie 1 I 1997 roku.
Po podpisaniu tej konwencji nast?pi?y jednak 2 wa?ne wydarzenia: Pojawi? si? Ameryka?ski Silnik Ekologiczny, którego autor by? wi?ziony w domu wariatów, a ja zosta?em zaproszony na Polsko-Niemieck? Konferencj? Ekologiczn? w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996, na której Kanclerz Kohla powo?a? niemiecko-japo?skiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 zmusi? do kapitulacji ameryka?ski przemys? samochodowy. Europejska Konwencja Transportu Ekologicznego upad?a z powodu pobicia we Wroc?awiu konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA.
Wspó?winnymi byli rz?dz?cy w Polsce libera?owie, którzy nie wpu?cili mnie na konferencj? w Kioto, cho? tylko ja mia?em STARTEGICZNE wnioski do Efektu Cieplarnianego, które s? AKTUALNE. Ja jestem EKSTERMINOWANY a moja technologia t?piona terrorem i TRUCICIELSTWEM. My?la?em, ?e rz?d PiS nie jest ANTYPOLSKI, wi?c pisa?em 23 razy do Ziobry i Kaczy?skich o podj?cie ?ledztwa w/s OTRUCIA Kowalskiego u Urszuli Sipi?skiej, oraz odbudowy zamku Przemys?awa w Poznaniu za BONY PODATKOWE, gdy? spo?eczny komitet odbudowy zamku NIE WIEDZIA? gdzie ten zamek by?, ale po raz XXIV pisa? nie mog?em, gdy? M??yd?o ZDETONOWA? Kaczy?skich. Teraz premierem jest Donald Tusk, o którym s?ysza?em, ?e by? ALTERNATYW? kaftana bezpiecze?stwa Urszuli Sipi?skiej, czyli Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 9:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Edwin Bendyk, NIEBIESKI SCENARIUSZ – Wielka rewolucja technologiczna, która mog?aby skutecznie zapobiec zmianom klimatu, musia?aby do 1950 r. kosztowa? 45 bln dol. Tak wyliczy?a w swym najnowszym raporcie Mi?dzynarodowa Agencja Energetyczna; Polityka, 28 VI 2008, s. 82-83

Jest zasadnicza ró?nica FINANSOWA pomi?dzy MOJ? technik? ekologiczn? a japo?skimi szachrajstwami – obliczonymi na zniszczenie Chin Efektem Cieplarnianym. Moja technika ekologiczna zacz??a si? 40 lat temu a japo?skie szachrajstwa s? efektem powo?ania przez Kanclerza Kohla na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w jeleniej Górze, 22-23 1996, niemiecko-japo?skiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, dla utr?cenia Ameryka?skiego Silnika Ekologicznego, którego autor siedzia? w domu wariatów.
Ja twierdzi?em od pocz?tku, ?e na MOJEJ technice ekologicznej mo?na DOSKONALE ZAROBI? a japo?skie szachrajstwa dla ZNISZCZENIA PEKINU, a przez Niemców Waszyngtonu, s? bardzo drogie. I. przyk?adem jest potrzeba WYMIANY miliarda samochodów benzynowych na Ekologiczne, ale NIKT NIE WIE na jakie: „Czy maj? to by? samochody zasilane wodorem, czy te? raczej samochody o wysokowydajnych silnikach hybrydowych, spalinowo-elektytrycznych, a mo?e po prostu udoskonalone samochody ELEKTRYCZNE?” - Czyli jak w Raciborzu: Dajcie 10 miliardów dolców a my rozprawimy si? z Polskim Bobrem Kasztela?skim, który nawodni? Dziki Zachód – tylko ?e tu potrzeba 10 bilionów $.
Samochody hybrydowe s? du?o dro?sze od spalinowych a ich eksploatacja dro?sza i UCI??LIWA – tak ?e samochody przestan? pracowa? na nas a my b?dziemy pracowa? na samochody, co nazywano w Polsce samochodami Niedzielnymi. Samochody akumulatorowe s? te? niewygodne a do tego BARDZIEJ UCI??LIWE DLA ?RODOWISKA od spalinowych, nie mówi?c o wodorowych z Kanadysjko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który pobi? na g?ow? zajoba wszechczasów, jakim by? Kurski Kombinat Metalurgiczny. Sowiecki Silnik Wodorowy wyrzuci? poza tym w kosmos ca?y sowiecki program kosmiczny, z 8 Marsza?kami ZSRS, tak ?e ocala? tylko FOTOGRAF – wi?c chodzi tu chyba o PRZYJEMNY U?MIECH na gruzach Pekinu i Waszyngtonu?
To prawdopodobnie dlatego Amerykanie t?umaczyli mi, ?e APARAT FOTOGRAFICZNY DROGO KOSZTUJE – ale czy?by by? dro?szy od DUPY? Nie ulega jednak w?tpliwo?ci, ?e ten cennik aparatów fotograficznych, u Dup, s?u?y doskonale Tygrysowi Benzynowemu, czyli kapita?owi ?ydoarabskimu, bo samochody z silnikiem spalinowo-parowym VDTW, jak o tym ?wiadczy VW-Lupo oszcz?dzaj?cy 80% paliwa, s? ZNACZNIE ta?sze. W tej racji w Raciborzu nie mog? ??da? 10 bilionów $ za wymian? silników spalinowych na hybrydowe, gdy? na ekologizacji VDTW zarobi dobrze KA?DY KIEROWCA.
Mój program zamiany niemieckiego COS-u na Konwertor Kolejowy, oszcz?dzaj?cy w procesie stalowniczym do 40% tlenu, oraz energetyki na minireaktorach, zosta? zniszczony przez przewodnicz?cego Solidarno?ci Buzka, który broni? technologii opartej na KONSUMPCJI W?GLA, co przypomina klozetowe „podtarcie si?” Dzikim Zachodem w Raciborzu. Sprawa si? jednak nie sko?czy?a, gdy? Program Energetyki W?glowej Buzka podj?to w Niemczech i W?oszech – jakby dla stworzenia w Polsce RZ?DU W?GLOWEGO, na mod?? pacyfikacji Bukaresztu przez górników dr??kami oskardowymi?
Ja nigdy nie zabiera?em górnikom chleba, gdy? na mojej technologii mogli zarobi? du?o wi?cej ni? w kopalniach, ale do tego potrzebny jest KAPITA? LUDOWY, który by? u nas w Wielkopolsce i troch? na ?l?sku. W tym wypadku te? potrzebne s? nie pieni?dze tylko PROGRAM FINANSOWY, i rezygnacja z Rz?du Górniczego do bicia warszawiaków dr??kami. Te za? 45 biliony dolców to potrzebne s? w Raciborzu do walki z Polskim Bobrem Kasztela?skim, COS-em i Minireaktorami.
Kiedy? nie mia?em co robi? wi?c uda?em si? do Profesora Bobowskiego. On mi otwiera w pozie uroczystej z min? rozanielon?, ale OPRZYTOMNIA? i zacz?? mnie wyklina?, jak Diab?a. Gdy odchodzi?em do zobaczy?em Doktora Hupk? z RACIBORZA, a prof. Bobowski WIEDZIA?, ?e to ja go zniszczy?em z polecenia UOP-u. Nie musz? chyba przypomina?, ?e nie zosta?em wpuszczony przez libera?ów do Kioto, cho? tylko ja mia?em, i MAM, wnioski strategiczne do Efektu Cieplarnianego, gdy? Protokó? Kioto by? dla wykupienia przez haremy holokaustyczne USA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Lip 02, 2008 3:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

INDIE PLANUJ? – Indie przedstawi?y strategi? walki ze zmianami klimatu; Rzeczpospolita, 02 VII 2008, s. A23

Program nie jest zbyt ambitny, gdy? przewiduje rozwój w pierwszej kolejno?ci rozwój energetyki S?ONECZNEJ, a eksperci zwracaj? uwag?, ?e przedstawiona strategia nie zawiera zobowi?za? do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych. Polityka ekologiczna Indii jest szczególnie wa?na, gdy? nale?? one do krajów ZAGRO?ONYCH efektem cieplarnianym, nie tylko zatopieniem przeludnionej Bengalii, ale i niekorzystnymi zmianami klimatycznymi. Poza tym, jako mo?e najludniejsze pa?stwo ?wiata, o ambicjach mocarstwowych, ma i b?dzie mia?o w coraz wi?kszym stopniu wp?yw na warunki klimatyczne Azji i ?wiata.
Poza jednak Indiami Optymistycznymi s? Indie STRASZNE, o których mówi artyku? CORAZ WI?CEJ HINDUSÓW G?ODUJE – Wysokie ceny zachwia?y ?yciem milionów. Na ty?ach najwi?kszego meczetu w New Delhi, przy restauracji Tasnima Ahimada, co wieczór zbiera si? gniewny t?um g?odnych (Gazeta Wyborcza, 02 VII 2008, s. 9). Tasnim mówi: - Najgorsze jest, ?e rok temu ludzi, którzy czekali na darmowe jedzenie by?o 2 razy mniej. - Z dnia na dzie? jest ich coraz wi?cej... - Politycy. To oni s? winni. - A wszyscy, którzy tu siedz? pójd? g?osowa?. Jestem tego pewny.
Dro?yzna i wzrost ubóstwa w Indiach s? skutkiem DROGIEJ ROPY – czyli ?e Indie dziel? obecnie los Afryki, która pad?a ofiar? drogiej ropy w latach 70. W podobnej sytuacji s? Chiny a w mniejszym stopniu Brazylia. Afryka zacz??a sie podnosi? z powodu inwestycji w przemys? turystyczny SAFARI, który w Indiach takiego znaczenie nie ma.
Tasnim mówi, ?e winni s? politycy, wobec czego jego ja?mu?nicy zag?osuj? na Nacjonalistów, którzy przynajmniej WIDZ? wyj?cie. Kongresowcy potrafi? tylko powtarza?, ?e Hindusów NIE STA? NA DROG? ROP? a Nacjonali?ci chcieliby zrobi? z Hindusów naród Samochodzików. Tata zrobi? ju? taki samochodzik, który wywo?a? zainteresowanie w Europie, ale bez silnika VW-Lupo Indie nie ZLIKWIDUJ? importu ropy naftowej, która obecnie wynosi 75% konsumpcji. I krok w tym kierunku Nacjonali?ci ju? zrobili, w postaci SKRE?LENIA Narodowego Planu Budowy Autostrad, na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce mego Aerobusa, która zanegowa?a autostrady na rzecz dróg szybkiego ruchu – du?o ta?szych, bo z przebudowy obecnych.
###
Wys?any: Sro Lip 02, 2008 7:20 pm    Temat postu:

POLSKA DAKOTA CZY AMERYKA?SKI WICHER?

Najwi?kszym osi?gni?ciem polskiego przemys?u lotniczego w okresie Mi?dzywojennym by? najwi?kszy polski samolot, WICHER, zwany Polsk? Dakot?. Twórc? jego by? Ukrainiec Jan Wsiewo?od Jakimiuk. Wicher w wersji pasa?erskiej zosta? oblatany w pocz?tku 1938 r., ale mia? by? równie? produkowany w wersji transportowej i BOMBOWEJ, co jest o tyle dziwne, ?e nie nadawa? si? do uzbrojenie OBRONNEGO. Wichrem byli zainteresowane armie ba?ka?skie a w r. 1939 przyby?a do Polski lotnicza misja rumu?ska.
Gdy okaza?o si?, ?e Rumuni przybyli, ?eby naby? lini? technologiczn? do produkcji Wichra – do czego mieli prawo jako sojusznicy – to Polacy znale?li si? w trudnej sytuacji, gdy? uruchomienie produkcji tego samolotu w Rumunii wzmacnia?o potencja? ?owczego Siedmiogradu, gdy? wiadomo by?o, ?e pr?dzej czy pó?niej Rumunia zostanie protektoratem niemieckim. Wobec tego spraw? wzi?? w r?ce mój dziadek, który przed?o?y? Rumunom propozycj? NIE DO ODRZUCENIA - ?e albo zostan? sp?aceni i wyjad? do USA, gdzie podejm? prac? w przemy?le lotniczym, albo b?d? musieli zosta? zamordowani, gdy? nie mo?na wykluczy?, ?e misja rumu?ska zosta?a zainspirowana przez Niemców.
W zwi?zku z tym zainscenizowano wypadek z rozerwaniem si? Wichra na skutek WIBRACJI, w którym to wypadku mia? zgin?? Jakimiuk ze swym sztabem, i pono? konstruktorami polskiego silnika ODRZUTOWEGO. Podczas wojny Jakimiuk odnalaz? si? jednak w USA, gdzie zas?yn?? jako jeden z najwybitniejszych konstruktorów lotniczych, zw?aszcza ODRZUTOWYCH. Ostatnim jego dzie?em by? francusko-brytyjski CONCORDE.
Wniosek z tego jest taki, ?e nie by?o Polskiej Dakoty, gdy? WÓ? ROBOCZY DRUGIEJ WOJNY ?WIATOWEJ by? Ameryka?skim Wichrem.


Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Nie Sie 18, 2013 6:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sob Lip 05, 2008 8:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NOWY JORK JAK WENECJA

Dzi? w nocy widzia?em naukowy film ameryka?ski o skutkach Efektu Cieplarnianego, w wyniku którego ma znikn?? równie? 20-milionowa metropolia Nowego Jorku. Przeci?tny nowojorczyk nie wie, ?e jego miasto nawiedza?y kl?ski powodzi, w których gin??y setki ludzi a metro by?o zalewane, gdy? tak jak przekwalifikowano straty spowodowane trz?sieniem ziemi w San Francisco na OGNIOWE tak by?y wyciszane straty powodziowe w Nowym Jorku. Ostatnia taka powód? by?a w r. 1936, po której wybudowano falochrony, które jednak s? niczym wobec podnoszenia si? poziomu Oceanu.
W San Francisco straty sejsmiczne zosta?y przekwalifikowane na ogniowe w racji kapita?u HIPOTECZNEGO, a podobnie jest z zagro?eniem powodziowym Nowego Jorku. Gdyby bowiem w?adze og?osi?y – czy przyzna?y – ?e takie to o takie tereny zostan? zalane w XXI wieku na skutek Efektu Cieplarnianego to hipoteczna cena tych terenów by gwa?townie spad?a. Poniewa? obecnie ocieplanie klimatu i topnienie lodów biegunowych nabra?o tempa GEOMETRYCZNEGO wi?c jest to kapita?owa gra na ignorancji milionów z BLOKAD? INFORMACJI.
Niektóre kraje znikn? pod wod?, jak Holandia czy Bangladesz we wschodniej Bengalii, która zostanie zalana jako NAMULISKO morskie. Indie prze?yj? ten kataklizm, tak jak W?ochy, gdzie Padania jest namuliskiem rzecznym, ale zalania wielkiej Niziny Chi?skiej oszacowa? si? nie da, a domys?y, ?e wiele milionów Chi?czyków zostanie przesiedlonych do Mongolii i na Syberi? jest takim domys?em, jak ewakuacja pó?nocnej Dolnej Saksonii na Pomorze Zachodnie i Wielkopolski. Henryk Lew kolonizowa? zdobyt? Meklemburgi? i Brandenburgi? Holendrami, ale teraz taka kolonizacja Pomorza i Wielkopolski mo?e okaza? si? trudniejsza, cho? BY?A akcja, ?eby – w ramach Unii Europejskiej – Holendrzy kupowali ziemi? na Pomorzu dla mo?liwego PRZESIEDLANIA SI? wobec zalewania Holandii.
Pisa?em kilkakrotnie, ?e WSPÓ?WINNYM Efektu Cieplarnianego jest Holenderski Tygrys Benzynowy, który ROZGROMI? silnik VDTW Monte Christo – niczym Holendrzy Niezwyci??on? Armad?. Na podstawie tego silnika budowano metra SAMOCHODOWE w Pary?u i Madrycie, co zapowiedzia?y Londyn i Rzym. HTB otrzyma? tu prawdopodobnie od ?ydoarabskiego kapita?u petrochemicznego zadanie zniszczenia Londynu, i to powa?niejsze od admira?a holenderskiego, który wp?yn?? do uj?cia Tamizy i kaza? PODPALA? LONDYN.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sob Lip 12, 2008 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, POWIETRZNE TANKOWCE DO POWTÓRKI, Gazeta Wyborcza, 11 VII 2008, s. 28

Departament Obrony USA anulowa? kontrakt US Air Force z koncernami Northrop Grumman i EADS-Airbus na dostawy cystern dla powietrznego tankowania samolotów. Powietrzne tankowce KC-45A mia?y by? budowane na technologii EADS Airbus 330, gdy Boeing proponowa? cysterny na bazie B-767.
Sprawa zacz??a si? w r. 2003, ale obecny kandydat na prezydenta USA, John McCain zablokowa? w Kongresie pieni?dze na realizacj? zamówienia Pentagonu, które zosta?y odblokowane po odej?ciu McCaina z komisji nadzoru wydatków Pentagonu. Skutkiem tego by? PRZETARG, który wygrali NG i EADS, proponuj?c A330, który „spodoba? si?” dowódcy ameryka?skich si? lotniczych.
Boeing nie da? jednak za wygran? i spowodowa? odebranie sprawy Si?om Lotniczym, i oddanie jej Departamentowi Obrony czyli powrót do sytuacji sprzed 2 lat, co spowodowa?o w?a?nie ANULOWANIE KONTRAKTU na A330 jako NG-45A.
S?k w tym, ?e nie jest to wcale sprawa US Air Force czy USA, gdy? wg Senatora McCaina cysterny lotnicze – w warunkach kryzysowych – maj? by? ?rodkiem zaopatrzenia w paliwa dla ca?ej armi ameryka?skiej, i dlatego potrzeba ich TAK DU?O, ale Senator uzna? propozycj? NG-EADS za NIEFUNKCJONALN?.
Sprawa cystern lotniczych spowodowa?a KATASTROF? GIE?DOW? Boeinga – o czym prasa nie pisa?a – ale zwyci?stwo wcale nie uratowa?o EADS, gdy? jest on DO?OWANY przez Airbusa-380, a wie?? gminna niesie, ?e GDYBY NIE SARKOZY to by?y by tam aresztowania.
Sarkozy to tylko diabe?ek wobec takich diab?ów jak Kohl, Kissinger i Schroeder.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Nie Lip 13, 2008 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MIEJSCE DLA JEGO MAJESTATU

Taki by? tytu? artyku?u w Der Spiegel o budowie przez Prezydenta Mitterranda Airbusa-MAMUTA (obecnie A-380) jako dzie?a NA MIAR? LUDWIKA XIV. Ludwik XIV by? kreatur? Marysie?ki, która po bitwie pod Chocimiem, gdy W?grzy udost?pnili Sobieskiemu technologi? STALIWA, przekaza?a j? Ludwikowi, który móg? ZA NI? wystawi? milionow? armi?, która ZNISZCZY?A FRANCJ?. Ludwikiem WIELKIM zosta? jednak nie móg?, gdy? tytu? ten by? zawarowany dla Ludwika W?gierskiego.
Wczoraj ogl?da?em film o monta?u Airbusa-380 w Tuluzie, gdzie kad?ub by? dostarczany z Hamburga a skrzyd?a z Liwerpoolu – statkami, które z trudem przechodzi?y mi?dzy prz?s?ami przy ODPOWIEDNIM stanie wody, oraz platformami mieszcz?cymi sie z trudem mi?dzy domami – co zdaje si? by? ZAS?UG? Ludwika NIE Wielkiego. Niemcy bili mnie Bydl?cym Gotykiem Francuskim, co zrozumia?em dopiero gdy przeczyta?em nekrolog Francoisa Mitterranda: INTERESOWA? SI? ARCHITEKTUR? I LITERATUR? FRANCUSK?. CHCIA?, ?EBY PARY? BY? NAJPI?KNIEJSZYM MIASTEM ?WIATA, a chodzi?y s?uchy, ?e niema?y udzia? w jego karierze mia?a Saganka.
Je?li Mitterrand bi? mnie BGF – jak sperma jerozolimska atakami na ?wi?tyni? Salomona w Jerozolimie, któr? kupi? Gudzowaty, potomek najwi?kszego zdobywcy tureckiego Oguza – to jeszcze musia? pokona? mnie jako PROTEKTORA BOEINGA przed kapita?em kryminalnym, czego manifestacj? zdaje si? by? w?a?nie ów akt Ludwika XIV. Ja jednak, czytaj?c artyku? szydz?cy z Mitterranda jako Ludwika XIV, zastanawia?em si?, czy Airbusa-MAMUTA nie KAZALI mu robi? Sowieci jako zajoba, bo trzymali go tak za jaja francuskim archiwum Hitlera w Zgorzelcu, jak Henry'ego Kissingera Krakowsk? Szko?? Archeologiczn?.
Wyszed?em spod bicia Bydl?cym Gotykiem Francuskim dzi?ki deklaracji urz?duj?cego przewodnicz?cego FDP, ?e PRAWDZIWI W?ADCY ROPY MIESZKAJ? W BERLINIE, oraz formule Senatora McCaina, ?e LATAJ?CE CYSTERNY NIE S? SPRAW? DOWÓDZTWA LOTNICTWA, ALE DEPARTAMENTU OBRONY.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10098
Skąd: Wroc?aw

PostWysłany: Sro Lip 16, 2008 5:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, NA SAMOLOTY STA? TYLKO ARABÓW – Na targach w brytyjskim Farnborough Boeing i Airbus walcz? o miliardowe zamówienia na samoloty, Gazeta Wyborcza, 16 VII 2008, s. 26

Czytamy, ?e „Ameryka?skie Air Transport Associatrion szacuje, ?e w tym roku linie lotnicze w USA wydadz? na paliwo 61 mld dol., czyli o 20 mld wi?cej ni? rok wcze?niej. W rezultacie ich straty mog? osi?gn?? nawet 7-13 mld dol.” Pomimo spadku popytu na samoloty a nawet likwidowanie ich linie lotnicze s? OPTYMISTYCZNE, gdy? Chiny i Rosja buduj? ?redniej wielko?ci samoloty TANIE, a zapowiedzia? to równie? kanadyjski Bombardier, z którym Lufthansa podpisa?a list intencyjna na 30 maszyn, z perspektyw? nabycia 60 DALSZYCH.
Z KITAJCEM jest sprawa prosta, gdy? jest to wygnany z Kijowa przez Kanclerza Schroedera Areobus-SADDAM ze stoma miliardami dolców na inwazj? Tajwanu – a poniewa? obrona Tajwanu jest bez tej techniki NIEMO?LIWA wi?c Japo?czycy, og?aszaj?c protektorat nad Tajwanem, zbudowali Aerobus-NIPPON. SADDAM by? na legislaturze Arafat-Kulczyk-Sipi?ska, która po ucieczce Kulczyka na Floryd? zosta?a przekwalifikowana na Arafatowa-Sipi?ska, co musia?em anulowa?, gdy? nie podoba?o mi si?, ?e Premier Tusk robi? za kaftan bezpiecze?stwa Urszuli Sipi?skiej. Komuni?ci chi?scy robi? saddama w wersji SKRZYD?OWEJ, który mo?e by? przemontowany WIRNIKOWO w ci?gu jednaj nocy. Legislacj? NIPPONA zdaje si? za? by? niemiecko-japo?ski protektorat mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który powo?a? Kanclerz Kohl w 1996 r. PRZECIWKO Ameryka?skiemu Silnikowi Ekologicznemu, którego twórc? uwolni?a z domu wariatów Hillary Clinton.
Mój prospekt Aerobusa ma od r. 2001 tytu?: NOWA TECHNIKA LOTNICZA, POD KA?DYM WZGL?DEM LEPSZA – CZASAMI WIELOKROTNIE – OD TRADYCYJNEJ. JEST TO RATUNEK DLA TOWARZYSTW LOTNICZYCH. Poniewa? mój Aerobus jest pod wzgl?dem BEZKONKURENCYJNY wi?c zamówienie przez Lufthans? 30 Bombardierów-EKONOMIS z pierwsze?stwem nabycia 60 dalszych zdaje si? opiera? na prawach udzia?owych mego rodze?stwa MOJEGO protektoratu nad Boeingiem? ale ja testamentu mego dziadka, który zosta? ZAKATOWANY przez 2 ukrai?skich lekarzy, nie widzia?em.
Umowa Lufthansy z Bombardierem wygl?da na KOLEJNY zamach na mnie na podstawie jurysdykcji jaruzelskiej, gdy? Sier?ant Jaruzelski wzi?? w Brze?ciu Litewskim do niewoli Generalissimusa Stalina, który wióz? z?oto sowieckie do Pragi, o czym zeznawa?em przed s?dem w Stuttgarcie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 36, 37, 38  Następny
Strona 3 z 38

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group