Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna forum.wandaluzja.pl
Dzieje Bajeczne Julisz Prawdzic-Tell
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Technika ekologiczna
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto Mar 25, 2008 5:48 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

juergen.rees@wiwo.de, FETTE BEUTE, WirtschaftsWoche, 17 III 2008, s. 143-148

Gdyby Amerykanie zwracali uwagę na to, co mówię, to nie doszłoby do tragedii pięknego łososia pacyficznego. W Święta oglądałem film o ŁOWACH NA NAJWIĘKSZĄ SŁODKOWODNĄ RYBĘ NA ŚWIECIE, która wzięła się w Hiszpanii stąd, że osiedlił się tam kiedyś rybak niemiecki, który wpuścił do rzeki narybek suma, który – w przeciwieństwie do sumika kanadyjskiego, który stał się chwastem i wytępił jesiotra bałtyckiego – osiąga wielkie rozmiary, ale wyparł wiele rodzimych gatunków ryb szlachetnych.
Gdy usłyszałem o eksperymentach angielskich z łososiem atlantyckim to skontrowałem go TROCIĄ JEZIORNĄ, która osiąga wyjątkowy dynamizm wzrostu w wodzie słonej, co chciałem uruchomić karmą przemysłową na soli KAMIENNEJ jako osadu morskiego. Łososia atlantyckiego się bałem – również z tej racji, że uchodzi za mniej smacznego od syberyjskiego czyli PACYFICZNEGO.
Ten wniosek z TROCIĄ PRZEMYSŁOWĄ zrobił światową karierę, gdyż Edward Gierek kazał przetestować to w Państwowym Gospodarstwie Rybackim w Koninie, gdzie zaczęto też karmić taką paszą jesiotry syberyjskie, osiągając doskonałe efekty w produkcji kawioru dla partyjniaków. Nie można było tego jednak opatentować ze względu na SOWIECKI MONOPOL KAWIOROWY. W końcu prostytutka poznańska przywiozła ichtiologa berlińskiego, który kupił wiadro mrożonej ikry i powołał niemiecko-amerykański monopol kawiorowy – który ja OPROTESTOWAŁEM.
Łososia atlantyckiego się bałem a Amerykanie nie, czym zniszczyli pięknego i smacznego łososia pacyficznego. Bałem się również ze względu na śledzia atlantyckiego, którego największym tarliskiem był do r. 1425 Bałtyk, gdyż wówczas – na skutek przełowienia przez Duńczyków i hanzeatów w Sundach – olbrzymie ławice śledzia ATLANTYCKIEGO poszły na tarło do Holandii, dając Holendrom tyle, co Hiszpanom SREBRO I ZŁOTO AMERYKI.
Ponieważ największe tarlisko, wylęgarnię i hodowlę śledzia atlantyckiego zniszczyli Duńczycy i Niemcy więc mają oni moralny obowiązek odbudowy BAŁTYCKIEJ populacji śledzia atlantyckiego, co powinno polegać na kilkuletnim zakazie połowów śledzia na Bałtyku, aż NADMIAR POPULACJI zacznie odpływać na Atlantyk i powracać na tarło do Bałtyku, gdzie są NAJLEPSZE WARUNKI DO ODCHOWU ŚLEDZIKÓW.
W tej intencji wnosiłem, że rybą PRIORYTETOWĄ na Bałtyku winien być śledź i jesiotr, a nie łosoś i dorsz – do czego proponowałem konwencję JESIOTROWĄ z siedzibą w Gdańsku. Ponieważ z Rybackim Instytutem Bałtyckim się w tej sprawie nie dogadałem więc powinni dogadać to Niemcy z Duńczykami i Szwedami, i załatwić w ramach Unii Europejskiej.
Dzisiejsza prasa pisze, że w Indonezji znaleziono na plaży ciało mamuta syberyjskiego o wadze 9 ton. Ponieważ jest pokryte gęstym i długim futrem więc jest to raczej mamut nie LODOWY, ale taki, który poszedł umierać do Morza Ochockiego? Mamuty syberyjskie żyją w rzekach i jeziorach, a do tajgi idą przy pierwszym mrozie, gdzie ludzie w zimie nie zaglądają, toteż są sto razy trudniejsze do wypatrzenia od mamutów afrykańskich (Loxodonta fransseni), które są widywane raz na 50 lat, zawsze w innej części Afryki Równikowej.
W dzisiejszym Dzienniku są 2 artykuły: Katarzyna Skrzydłowska-Kalukin, NAWET NIE WIESZ, ILE ZALEŻY OD TWOJEJ LAMPY – Jedna godzina bez prądu może pomóc w walce z globalnym ociepleniem; i Izabela Marczak, RATUJ ZIEMIĘ, ZGAŚ ZARÓWKĘ – W sobotę o godz. 20 w największych światowych metropoliach na godzinę zgasną żarówki.
Uważam to za DEMONSTRACJĘ EKOLOGICZNĄ, która jest potrzebna. Ja wpraszałem się na konferencję w Kioto, ale nie wpuścili mnie liberałowie, choć TYLKO JA miałem – i mam – strategiczne wnioski do efektu cieplarnianego, które są AKTUALNE. Amerykanie ZABILI łososia pacyficznego, gdyż mieli moją amerykanistykę – jak to mówił inż. arch. Leszek Zdek – W DUPIE, a teraz chcą tą techniką ZABIĆ ŚWIAT. Powinni jednak wiedzieć, że Kalibabka w dupie jeszcze zwycięstwem nie jest, co odnosi się też do pań Skrzydłowskiej-Kałukin i Marczak.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Mar 27, 2008 11:40 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

-k.k., afp, WIELKIE RZEKI INDII UTRWORZĄ JEDNĄ SIEĆ – Rozpoczęła się budowa kanałów łączących rzeki tego kraju. Umożliwi to nawodnienie 35 milionów hektarów pół uprawnych, Rzeczpospolita, 27 III 2008, s. A23

Ponieważ I kanał długości 230 km, łączący rzekę Ken w stanie Madhya Pradesh z rzeką Betwa w Uttar Pardesh zostanie ukończony w tym roku, więc rozumiem to jako przesunięcie środków z budowy autostrad na KANAŁY. Nacjonalistyczny rząd Indii SKREŚLIŁ Narodowy Plan Budowy Autostrad na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Drug Publicznych w Polsce mego Aerobusa, co powtórzył rząd Północnej Nadrenii-Wesfalii zawieszeniem UKOŃCZENIA systemu autostrad północno-zachodnich Niemiec. Mój Aerobus przenosi bowiem autostrady w CHMURY - co jest smutną wiadomością dla zajęcy, które uważają, że bite drogi są dla UCIEKANIA PRZED SAMOCHODAMI.
Po tej decyzji rządu Indii poczułem się tak silny, że zaprotestowałem budowę kaskady Narbady, co zresztą protestowano na świecie jako grę PLUTOKRATYCZNĄ. Wskazywano, że budowa wielkich tam Dzikiego Zachodu USA była grą kapitału i polityków stanowych. POMIJANO jednak, że funkcję tych tam – dzięki którym zagospodarowanie Dzikiego Zachodu w ogóle możliwe było – skasowałem dopiero ja POLSKIM BOBREM KASZTELAŃSKIM, który magazynuje wodę znacznie lepiej od tam, wobec czego od kilku lat tamy te ROZBIERA SIĘ.
Ja skontrowałem plan Polepszenia Stosunków Wodnych Zachodu budową wielu tysięcy STOPNI WODNYCH polskim bobrem kasztelańskim, wykazując, że Amerykanie eksperymentowali z bobrem sto lat, ale bez powodzenia, gdyż robili to wg OCZYWISTEGO prawa łowieckiego, gdy bóbr ZWIERZĘCIEM ŁOWNYM NIE JEST, o czym Polacy wiedzieli od tysiąca lat. Z tej racji kaskada Narbady była powtarzaniem amerykańskich praktyk plutokratycznych, gdy polski bóbr kasztelański jest tysiąc razy tańszy i – jako GMINNY – nie korupcyjny. Amerykanie byli tu tak bezczelni, chamscy i złośliwie antypolscy, że po ukradzeniu PBK – którego nazwali EKOLOGICZNYM – chcieli narzucić pomysł budowy stopni wodnych Polsce, od czego Polaków wybronili Hindusi kaskadą Narbady, którą z kolei ja zniszczyłem DZIĘKI NIEMCOM.
Bawarzy KUPILI ODE MNIE PBK płacąc mi informacją, że PONAD 6 TON BIŻUTERII ZE SKARBU ARCHEOLOGICZNEGO NA DOLNYM ŚLĄSKU JEST W BANKU ŻYDOWSKIM W NIEMCZECH – gdy powinno być ponad 30 ton, bo Steyer z przyczepą po twardym gruncie LEDWO RUSZYŁ. Był to majestatyczny skarb Czyngis Chana, wzięty przez mieszczan średzkich w bitwie pod Legnicą i ukryty w podpiwnicy gotyckiej. Ponieważ Bolesław Dziki w poszukiwaniu tego skarbu zamordował 500 mieszczan a resztę rozpędził osiedlając na ich miejscu Niemców więc skarb został znaleziony dopiero z SATELITY. Ja szukałem go jako komisarz WOAK więc pojechałem do Niemiec żeby egzekwować go w ramach Satelitarnej Detekcji Złota, w czym mi dopomogli Bawarzy, którzy teraz uczą techniki PBK w UE.
Mam list, w którym pisze, że po Puczu Janajewa moskiewska prasa pisała, iż na Filipinach – które nie były mocarstwem tezauryzacyjnym – brakuje złota archeologicznego za 200 miliardów $ wartości KRUSZCOWEJ, która jest III wartością tego złota. Ja jechałem do Niemiec, żeby zeznać z powołaniem na Jaroszewicza, iż Marcos – jako zawodowy poszukiwacz skarbów – zrabował z Satelitarnej Detekcji złoto za 20 miliardów $ wartości kruszcowej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Kwi 06, 2008 8:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Krzysztof Urbański, LATA CICHO I BEZ SPALIN – Samolot, który zużywa wodór zamiast benzyny, zbudowali europejscy inżynierowie z pomocą kolegów z USA, Rzeczpospolita, 5-6 IV 2008, s. A33

Jest to chyba spóźniony kawał primaaprilisowy. Samolot nazywa się BOEING PHANTOM WORKS – jak eksponat z PROSEKTORIUM? Lata z szybkością STU km na godzinę i utrzymuje się w powietrzy 45 minut – ale za 10-15 lat MOŻE BYĆ KONKURENCYJNY, jak Toyota HYBRYDOWA, która 11 lat temu PRZEBIŁA mój silnik spalinowo-parowy VDTW w ramach powołanego przez Kanclerza Kohla niemiecko-japońskiego protektoratu nad mym VDTW, który 9 I 1997 rzucił na kolana amerykański przemysł samochodowy, za co zapłacił podatnik amerykański.
Jest bardzo dziwne, że Hiszpanie i Amerykanie skontrowali moją Nową Technikę Lotniczą Aerobusa KAWAŁEM Z PROSEKTORIUM. Aerobus bije POD KAŻDYM WZGLĘDEM tradycyjną technikę lotniczą, a jedynym minusem jest w wersji wirnikowej szybkość PODDZWIĘKOWA – taka jak zastępujących Herkulesy NATO Osiłków A400M, gdy BPW jest OŚMIOKROTNIE wolniejszy, czyli że jest to kawał z prosektorium na melodię Mam cie w ... Jedynym atutem BPW jest to, że jest NAJCICHSZY – co dotychczas było wiadome o mym Aerobusie – ale jest to atut Schwarzeneggera jako eksponenta Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
Czyżby Niemki zostawiły Kalibabkę dla Schwarzeneggera?
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Kwi 09, 2008 1:09 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Patrycja Maciejewicz, Rafał Zasuń, MNIEJ DWUTLENKU WĘGLA PODDUSI NAM GOSPODARKĘ, Gazeta Wyborcza, 7 IV 2008, Gospodarka 27; Z Connie Hedegaard, duńską minister ds. Kimatu i Energii, i Hansem Jorgenem Kochem, dyrektorem duńskiej agencji energii HJK, rozmawia Magdalena Kozmana, WĘGIEL I ROPA NIE BĘDĄ NAM POTRZEBNE, Rzeczpospolita, 7 IV 2008, s. B16

Komuniści najpierw przyjmowali degradację środowiska za MIERNIK industrializacji, a potem tłumaczyli, że EKOLOGIA TO ZABAWA DLA BOGATYCH, na którą nas nie stać. Ja zaś tłumaczyłem, że NA EKOLOGII TRZEBA ZAROBIĆ. Te 2 artykuły są właśnie przykładem odmiennego patrzenia na ekologie – jako dopustu bożego oraz SZANSY TECHNOLOGICZNO-FINANSOWEJ. Duńczycy mówią: „Nasze doświadczenia pokazują, że można osiągnąć wzrost gospodarczy i w tym samym czasie zredukować emisję CO2. Zmniejszyliśmy ją o 14 proc., podczas gdy nasz PKB wzrósł o 40 proc” – co jest przeciwieństwem PŁACZU Gazety Wyborczej, że ORRANICZENIA EMISJI CO2 ZAGROZI POLSKIEMU PKB.
Wobec powyższego muszę przypomnieć, że liberałowie nie wpuścili mnie do Kioto, choć TYLKO JA miałem i mam strategiczne wnioski dla redukcji efektu cieplarnianego. Protokół Kioto był jednak obliczony na wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, więc z satysfakcją przeczytałem o hiszpańsko-amerykańskiej sekcji PROSEKTORALNEJ japońskiej doktryny energetycznej, którą kapitał żydoarabski pokrył Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej, zagrożony przez mój silnik spalinowo-parowy VDTW jako interpretację Turbinki Kowalskiego.
Ta sekcja dała samolot o szybkości 100 KM NA GODZINĘ i 45 minutach lotu, przy kosztach 150% techniki konwencjonalnej w najbliższych 10-15 latach, co można nazwać MAKABRĄ, na miarę amerykańskiego filmu Beowulf, którego akcja toczy się w I części na zamku Bolesława Chrobrego GRABOWIEC w Szczecinie. Ja tą doktrynę energetyczną nazwałem 10 lat temu Japońskim Szachrajstwem. Nie wyobrażałem sobie bowiem napadu japońskich szachrajów na Pearl Harbour.
Nie zgadzam się jednak, co do UŁOMNOŚCI Antycieplarnianej jurysdykcji europejskiej, gdyż zastąpienie niemieckiego COS-u konwertorem na lokomotywie, jaki proponowałem dla Huty Katowice, wymusiłoby CZYSTE i energooszczędne hutnictwo na całym świecie, co jednak nie byłoby zgodne z racjami haremów holokaustycznych. Świat jest rządzony przez Tygrysa Benzynowego, który powstał ze zdyskontowania krakowskiego patentu Łukasiewicza i wykupienia przez Amerykanów na salonie samochodowym PARYŻ 1901 za horendalne pieniądze PAROWEGO silnika Mercedesa-Jelinka. Francuzi dostali z tego powodu CIĘŻKIEGO ZAJOBA, ale był to prawdopodobnie wtrysk metanolu i wody, co było atutem Łowczego Siedmiogrodu w Bitwie o Anglię.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Kwi 10, 2008 10:57 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dinah Deckstein, KRONZEUGE WIDER WILLEN – Der deutsch-franzoesische Flugzeugbauder EADS kommt nicht zur Ruche: Die Ermittlungen wegen illegaler Insider-Geschaefte bedrohen die Harmonie in der Fuehrungsetage, Der Spiegel, 15/2008, s. 86-87

Francuski Urząd Nadzoru Giełdowego AMF wszczął śledztwo przeciw unijnemu koncernowi kosmiczno-zbrojeniowemu EADS za tajną wyprzedaż akcji przez dyrekcję i głównych udziałowców. Powodem DOŁOWANIA GIEŁDOWEGO EADS jest Airbus-380, co zostało ZAKLAJSTROWANE przez Merkel i Sarkozego w lecie 2007, którzy w związku z tym mogą być objęci śledztwem AMF.
W EADS powtarza się sytuacja z ZAJOBEM Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który – gdy okazało się, że otrucie Kowalskiego nie wystarczy – musiał SPIERDALAĆ, pozostawiając szczurzy ogon w postaci Enronu, któremu naliczono 400 miliardów $ długu żyrowego. Tak jak zajob KKSEW był ANTY-Kowalskim, więc mógł być uruchomiony dopiero po otruciu Kowalskiego – żeby wg planu izraelskiego zamknąć czarnuchów w gettach – tak Airbus, a szczególnie 380, powstał, żeby ZAGŁUSZYĆ MNIE.
Przed TYTANIKADĄ w r. 2000 uratował Airbusa-380 szejk z Abu Zabi jako protektor Premiera Blaira, ale sytuacja wróciła ZE STRASZNĄ TWARZĄ w końcu 2005. Wtedy znaleziono jednak salomonowe wyjście, żeby POCZEKAĆ na Merkel i Sarkozego. Uzgodnili oni, że szefem EADS zostanie Francuz Louis Gallois a podległego Airbusa Niemiec Thomas Enders. Miało to sens przy powtórzeniu tryku Kanclerza Kohla z niemiecko-japońskim zamachem na Kanadyjsko-Kalifornijski System Energetyki Wodorowej na polsko-niemieckiej konferencji ekologicznej w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996 – tym razem jako niemiecko-francuskim zamachem na Boeinga – ale Merkel sobie z tym nie poradziła więc z niemiecko-francuskiego planu RATOWANIA Airbusa kosztem Boeinga wyszedł klaister, który bada AMF.
Teraz sprawa jest dużo poważniejsza, gdyż Chińczycy robią Aerobusa-Saddam dla inwazji Tajwanu, który jest montowany na razie w wersji SKRZYDŁOWEJ, ale może być przemontowany WIRNIKOWO w ciągu jednej nocy – a ponieważ obrona Tajwanu przed taką inwazją jest bez tej techniki niemożliwa więc Japończycy robią Aerobusa-Nippona. Dalszym skomplikowaniem sprawy jest podróż Tuska do Izraela, który stał DOWODNIE za KKSEW, oraz wypędzeniem przez Schroedera kapitału Saddama Husajna na mój Aerobus z Kijowa do Pekinu, co było fundacją SUPERMOCARSTWOWŚCI CHIN.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Maj 28, 2008 7:30 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Magdalena Kozmana rozmawia z Emmą Duncan, zastępcą redaktora naczelnego The Economist i specjalnym gościem VII Międzynarodowego Forum Gospodarczego w Gdyni, PRZEDSIĘBIORSTWA SAME CHCĄ CHRONIĆ KLIMAT (s. B 16); Maciej Rybiński, YES. YES, YES, CZYLI OSIOŁ TROJAŃSKI (s. A17), Rzeczpospolita, 26 V 2008

30 lat temu, gdy tłumaczono nam, że jesteśmy NARODEM NA DOROBKU, więc na ochronę środowiska nas nie stać, bo to jest zabawa dla bogatych, to tłumaczyłem, że na ekologii TRZEBA ZAROBIĆ, więc nie zbogacimy się jeśli nie wygramy tego. Teraz ED ustawia się DO TEGO, gdy od 10 lat głoszę, że liberałowie nie wpuścili mnie do Kiota – choć poniżyłem się wpraszaniem tam – gdyż antytezą mych wniosków STRATEGICZNYCH – jakie miałem tylko ja – był Protokół Kiota DLA wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, co łatwo wykazać.
Kiedyś można było twierdzić, że rządzą nami Osły Dardanelskie, czyli SMRODY otrucia Rosji i Francji fekaliami pruskimi, o czym piszę w Wandaluzji, ale to że rządzą nami TERAZ Osły Trojańskie to słyszę po raz pierwszy. Zabójstwo Jaroszewiczów, Papały, czy golgota Olewnika – przy której ukrzyżowanie fakira indyjskiego nie liczy się – świadczą jednak o aktualności sprawy wykupienia USA przez haremy holokaustyczne, na podobieństwo wykupienia Rzymu za Złoto Afryki, o czym piszę w książce Incydentu nie było (Gdańsk 2001). To zaś oznacza, że głównym celem II wojny światowej było ustanowienie tajnych kont izraelskich.
Wczoraj w dzienniku DW widziałem makabrę ZADYMIENIA PEKINU. Ponieważ decydującym momentem na drodze do supermocarstwowości Chin było wygnanie przez Kanclerza Schoedera Aerobusa-SADDAM z Kijowa do Pekinu więc wypada to tłumaczyć tym, że Chińczycy przyjmując technologiczne koncesje niemieckie zobowiązali się do desinteresmentu wobec mego VDTW, który tą MAKABRĘ likwidował, oraz UMOŻLIWIAŁ Chinom powszechną motoryzację, która nie jest znowu dla władzy taka słodka, gdyż poszerza demokrację.
Obecnie Amerykanie są wywłaszczani przez ZADŁUŻENIE, co przejawia się ubożeniem pomimo skonsumowania komunizmu, a Niemcy i Unia Europejska konsumują Polskę pod hasłem POLACY WYKUPUJĄ NIEMCY. Jednym ze środków zadłużania i wykupywania USA jest cena benzyny, co jest skutkiem otrucia Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, co zdaje się być błazeństwem zamordowania Kowalskiego przez kalifornijczyków, gdyż wjechał na teren stanu ŚMIEDZIELEM – jak Chińczyk.
Tusk nie jest więc Osłem Trojańskim tylko funkcjonariuszem konsumowania i LIKWIDACJI Polski przez żydogermanię czyli Juden SS, która powstała przez zapładnianie przez jezuitów z haremów sułtańskich blondynek.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Cze 18, 2008 12:45 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

John Murphy, The Wall Street Journal, AUTO NA WODĘ TO CAŁKIEM REALNY PROJEKT, Dziennik, 17 06 2008, s. 06

W poście na TEk z 6 IV br zadałem retoryczne pytanie, Jak Japońscy Szachraje dokonaliby ataku na Pearl Harbour na samolotach z szybkością sto km/h i 45 minutach lotu? Takie jest bowiem przełożenie japońskiej Ekologicznej Techniki Samochodowej na lotniczą. Drugą sprawą jest CENA, która nie jest niska, bo skromnie szacując ma wynosić 150% techniki spalinowej przy produkcji SERYJNEJ – na którą się jednak nie zanosi, bo Honda ma dostarczyć w ciągu 3 lat DWIEŚCIE egzemplarzy swego rewelacyjnego auta WODOROWEGO, którego eksploatacja ma kosztować miesięcznie 600 $ (Piotr Czarnowski, WODOROWY PRZEŁOM W BAKU, Dz., 17 VI 2008, s. 20).
Można by z tego wnosić, że Japończycy przejęli DŁUG Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który powstał po otruciu Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej - jako BŁAZEŃSTWIE zamordowania Kowalskiego przez kalifornijczykow za wjechanie do stany ŚMIERDZIELEM? Na następnej stronie Dz. Jest zdjęcie hakera angielskiego, Gary MacKinnon'a, któremu grozi 45 lat więzienia za włamanie do sieci NASA.
Jestem tym zainteresowany ze względu na WLEPIENIE do zdjęć z Marsa praskiego kabareciarza, co uznałem za dywersję koncernu ERICH VON DAENIKEN, który jest antytezą mach Kultur Megalitycznych. Taką dywersją na rzecz Krakowskiej Szkoły Archeologicznej było zarekwirowanie przez Amerykanów Skarbu Wiślan, co uziemiło mnie na 25 lat. PODRÓŻ praskiego kabareciarza na Mars nie byłaby możliwa bez Heleny Vondrackowej, co daje to koneksję z OTRUCIEM KOWALSKIEGO i atakiem Japońskich Szachraii na Pearl Harbour w ramach niemiecko-japońskiego protektoratu nad mym silnikiem spalinowo-parowym VDTW, powołanym przez Kanclerza Kohla w 1996 r. dla RATOWANIA Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
KKSEW był dużo większym zajobem od Kurskiego Kombinatu Metalurgicznego, którego wypierdkiem jest Huta Katowice, dla ratowania przed którą górnośląskiej metalurgii wymyśliłem konwertor na lokomotywie, oszczędzający, jako pozytywna alternatywa COS-u, 1/3 tlenu. Mamy tu więc przykład, jak DEPCZĄ TECHNOLOGIĘ haremy holokaustyczne, które nie wiedza, co robić z pieniędzmi z kapitału holokaustycznego, Satelitarnej Detekcji Złota i kapitulacji ZSRS pod groźbą OSKRŻENIA O ANTYSEMITYZM. Jak pisałem wielokrotnie to Protokół Kioto, gdzie nie wpuszczono mnie, choć tylko ja miałem i mam wnioski do Efektu Cieplarnianego, został zredagowany dla wykupienia USA przez haremy holokaustyczne – a jak świadczy artykuł RZĄD ODKŁADA DECYZJĘ O PODZIALE LIMITÓW CO2 na str. 03 tegoż Dz. to ten mechanizm działa doskonale u nas.
AUTA NA WODĘ to cudo na kiju Mercedesa, czyli Kanadyjsko-Kalifornijski Systemem Energetyki Wodorowej. Austriacy odesłali go DO DUPY Austriackim Silnikiem SUPEREKOLOGICZNYM, na podstawie którego podpisano Europejska Konwencję Transportu Ekologicznego w obecności Ministrów Transportu USA, Kanady, Japonii i Rosji, która miała wejść w życie 1 I 1997 r. Ja musiałem OPROTESTOWAĆ ten silnik, jako moją własność intelektualną, godząc się jednak na uznanie patentu austriackiego za uznanie mych praw autorskich wg prawa niemieckiego i spłacenie aktywistów Turbinki Kowalskiego.
Udałem się też do Instytutu Silnikowego PWr z prośbą o obronę mnie przed Austriakami, ale tam próbowano mnie skłonić do uznania PRIORYTETU kupionego przez Mercedesa w Moskwie silnika wodorowego, a gdy odmówiłem to Doktor Sitnik zrobił awanturę w Civitas Christiana i Urzędzie Techniki i Racjonalizacji, i chyba w innych miejscach – wobec czego PRZESTRASZONE CCh zerwało stosunki ze mną. Za tym lżeniem mnie – nie tylko przez Sitnika – krył się wyraźnie Tygrys Benzynowy i holokaust Bush.
Europejska Konwencja Transportu Ekologicznego upadła z powodu pobiciu we Wrocławiu konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA. Za to bicie zapłacił Tygrys Benzynowy, żeby wydostać się z austriackiego NOCNIKA, ale Niemcy musieli uznać VDTW Juliusza Prawdzic-Tella, jako bardziej przyjaznego im od Amerykańskiego Silnika Ekologicznego. Tą UCIECZKĘ Z NOCNIKA najlepiej ilustruje wypowiedź kompetentnego polityka: PRAWDZIWI WŁADCY ROPY MIESZKAJĄ W BERLINIE (SPol., 28 V br), gdyż NOCNIK ten nabyto na PWr, co było sporawą tysiąc razy ważniejszą od włamania do komputera NASA, za co Szkotowi grozi 45 lat więzienia. To dlatego w ISi PWr chciano skłonić mnie do uznania priorytetu silnika wodorowego - żeby po utopieniu NIE TYLKO Kalifornii i Kanady dać Hawaje japońskim szachrajom.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Cze 25, 2008 8:42 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łukasz Bąk, LATAĆ KAŻDY MOŻE – Do pracy można taniej dolecieć niż dojechać, Wprost, 29 06 2008, s. 62-64

Polski przemysł lotniczy produkuje kilka typów awionetek biznesowych. Kiedyś Władysław Gomułka zdenerwował się, gdyż zaproszono go na pokaz pierwszego polskiego samolotu czterosilnikowego i narzekał, że przyszło mu rządzić w kraju PIERWSZOPOKOLENIOWEJ INTELIGENCJI. Gdy po pokazie poproszono go o zajęcie miejsca w samolocie to odmówił i zaczął się głośno zastanawiać, w jaki sposób mógł podpisać pieniądze na taki „nonsens”, więc powiedziano mu, że samolot zrobiono SPOŁECZNIE – co było najbardziej niesamowite.
Za Gierka pracowałem w Instytucie Kształtowania Środowiska, gdzie – w związku z serią wypadków lotniczych - zetknąłem się z POTRZEBĄ wynalezienia Bezpiecznego Paliwa Lotniczego. Miałem to w pamięci, aż przy Turbince Kowalskiego zorientowałem się, że takie paliwo MAM – ale nikogo to już nie interesowało. Takich spraw miałem więcej, gdy np. w Radiu czy TVP słyszałem apel do naukowców o rozwiązanie czegoś, a gdy pisałem do odpowiedzialnej instytucji to mi nie odpowiadano.
Podobnie było z moją NOWĄ TECHNIKĄ LOTNICZĄ, pod każdym względem lepszą – czasami wielokrotnie – od tradycyjnej. Nazwałem ją AEROBUSEM, przezywając Airbusa, któremu się bacznie przyglądałem od Reutera. Początkowo się bałem, że system dwóch uchylnych wirników, każdy z dwoma współosiowymi przeciwnie obracającymi się śmigłami, z których tylny pochyla się o 90 stopni a przedni dokonuje obrotu o 270 stopni, jest już znany i niestosowany ze względu na nieefektywność, ale gdy renomowani piloci zapewnili mnie, że z czymś takim się nie zetknęli, i zaczęli wnosić uwagi techniczne, to nabrałem pewności i skontrowałem Airbusa-MAMUTA i Beoinga-MASTODONTA jako niekonkurencyjnych i NIEBEZPIECZNYCH, co utrzymuję.
W Klubie Lotniczym proponowano mi wykonanie modelu latającego, na co się nie godziłem, żądając studiów komputerowych. Profesor Sibilski z Instytutu Lotniczego PWr odpowiedział mi: TAKIE PROGRAMY MAMY, ALE SĄ ONE DLA PANA NIECENZURALNE JAKO WŁASNOŚĆ AMERYKAŃSKA. W końcu musiałem zerwać stosunki z IL PWr, gdyż pilotowanie tej sprawy w Polsce i za granicą nie odpowiadało mi.
Teraz mogę ubolewać, że spóźniłem się ze sprawą o ćwierć wieku, gdyż kiedyś byli w Polsce tacy, co robili tego rodzaju tysiąc razy droższe sprawy SPOŁECZNIE – tak że Towarzysz Gomułka nie musiał PODPISYWAĆ pieniędzy – ale teraz, gdy ja mam sprawę, która odsyła DO DUPY Airbusa i Boeinga to okazuje się, że jest ona niecenzuralna dla WŁADCÓW TECHNOLOGII.
Mój Aerobus odegrał ważne role historyczne. Najpierw nacjonalistyczny rząd Indii SKREŚLIŁ Narodowy Plan Budowy Autostrad, jako NIEPOTRZEBNYCH wg ekspertyzy mego Aerobusa przez Generalną Dyrekcję Dróg Publicznych w Polsce. Potem Rada Airbusa na Salonie Lotniczym BERLIN 2000 dostała TYTANIKADY, bo w Duessldorfie podpisano w NOCY umowę koalicyjną, w której Zieloni zaprzestawali ataków na Port Lotniczy Kolonia-Bonn, jako diabelnie głośny, za zobowiązanie SPD do przejścia Niemiec na UKRAIŃSKI napęd lotniczy, za czym krył się mój Aerobus. - Dziwne to, bo można zaśpiewać po śląsku poważnie: Książę Heski nic już tutaj nie pomoże, bo Polacy go złapali i w kawałki posiekali – ale pomogli ŻYDZI.
Panikę opanował szejk z Abu Zabi z modelem Airbusa-380, jako ABSOLUTNIE WYPŁACALNY, więc Nadrenia została spacyfikowana przez Berlin, Paryż, Londyn, Waszyngton i Rzym, co uratowało TRADYCYJNĄ technikę lotniczą. Szejka nie przestraszył się jednak Saddam Husajn i postawił na Airbusa-SADDAM w Kijowie sto miliardów $, ale ten Saddam został wypędzony przez Kanclerza Schroedera do Pekinu, gdzie zaczęto robić Saddamy dla inwazji Tajwanu, które są obecnie montowane w wersji SKRZYDŁOWEJ, ale można je przemontować WIRNIKOWO w ciągu jednej nocy. Była to fundacja SUPERMOCARSTWOWOŚCI Chin, niczym najazd Hunów.
Ponieważ obrona przed taką inwazją jest bez tej techniki niemożliwa więc Japończycy, którzy produkują Aerobus-NIPPON, ogłosili protektorat nad Tajwanem, gdyż Amerykanie są trzymani przez Chińczyków za ogon obligacjami dla Czang-kai-szeka, choć w Pekinie mają tylko numery tych obligacji. Saddam Husajn wyznaczył legislaturę Arafat-Kulczyk-Sipińska, dając Arafatowi 10 czy 11 miliardów $.
Po ucieczce Kulczyka na Florydę Arafat został OTRUTY, wobec czego legislatorami została Arafatowa i Sipińska, co musiałem anulować, gdyż nie mogłem znieść kaftana bezpieczeństwa Sipińskiej. Redaktor Mroziewicz powiedział: IZRAEL NIE MOŻE ZAMORDOWAĆ ARAFATA, gdyż jest on asekurowany kapitałem Saddama Husajna - co znaczyło, że Arafat był asekurowany przez Sipińską, co jest sprawą Tuska.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw Cze 26, 2008 7:56 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ms, reuters, SĄDOWY POZEW ZA GLOBALNE OCIEPLENIE, Dziennik, 25 06 2008

Eskimosi zaskarżyli 24 firmy o spowodowanie OCIEPLENIA KLIMATU, które naraziło tylko jedną wioskę na Alasce na 400 milionów $ wymiernych strat. Czytałem już o takim oskarżeniu rok temu, ale z oskarżenia Green Peace, co skomentowałem, że jeśli zaskarżono firmy tytoniowe na miliardowe odszkodowania to tysiąc czy MILION razy bardziej zasadne i WYMIERNE jest skarżenie koncernów naftowych – i to nie tylko za smog londyński, paryski czy kalifornijski, ale i PEKIŃSKI.
Powinno to być oskarżenie o ZAWŁASZCZENIE PRZEZ KAPITAŁ PETROCHEMICZNY TECHNOLOGII, I WYKORZYSTANIE JEJ JAKO PODSTAWY WŁADZY FINANSOWEJ I POLITYCZNEJ, co podlega oskarżeniu o zbrodnię PRZYWŁASZCZENIA WŁADZY. Oskarżenie to może być wsparte zagrożeniem ludzkości Efektem Cieplarnianym, groźniejszym w skutkach od GLOBALNEJ WOJNY NUKLEARNEJ.
Kapitał petrochemiczny, zwany Tygrysem Benzynowym, zdobył władzę nad światem przez zdyskontowanie krakowskiego patentu Ignacego Łukasiewicza na DESTYLACJĘ ROPY NAFTOWEJ, oraz wykupienia na Salonie Samochodowym PARYŻ 1901 niemieckiego silnika PAROWEGO Mercedesa-Jelinka. To wskazanie jest potrzebne Oskarżeniu dla wykazania istnienia technologii ALTERNATYWNEJ – mniej uciążliwej dla środowiska – której pionierem był przed półwiekiem Alojzy Kowalski.
Po jego śmierci sprawę podjąłem ja, czego efektem był Austriacki Silnik SUPEREKOLOGICZNY, na podstawie którego podpisano w Wiedniu Europejską Konwencję Transportu Ekologicznego, w obecności Ministrów Transportu USA, Kanady, Rosji i Japonii, która miała wejść w życie 1 I 1997 roku.
Po podpisaniu tej konwencji nastąpiły jednak 2 ważne wydarzenia: Pojawił się Amerykański Silnik Ekologiczny, którego autor był więziony w domu wariatów, a ja zostałem zaproszony na Polsko-Niemiecką Konferencję Ekologiczną w Jeleniej Górze, 22-23 X 1996, na której Kanclerz Kohla powołał niemiecko-japońskiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który 9 I 1997 zmusił do kapitulacji amerykański przemysł samochodowy. Europejska Konwencja Transportu Ekologicznego upadła z powodu pobicia we Wrocławiu konsula austriackiego z okrzykami TU JEST POLSKA.
Współwinnymi byli rządzący w Polsce liberałowie, którzy nie wpuścili mnie na konferencję w Kioto, choć tylko ja miałem STARTEGICZNE wnioski do Efektu Cieplarnianego, które są AKTUALNE. Ja jestem EKSTERMINOWANY a moja technologia tępiona terrorem i TRUCICIELSTWEM. Myślałem, że rząd PiS nie jest ANTYPOLSKI, więc pisałem 23 razy do Ziobry i Kaczyńskich o podjęcie śledztwa w/s OTRUCIA Kowalskiego u Urszuli Sipińskiej, oraz odbudowy zamku Przemysława w Poznaniu za BONY PODATKOWE, gdyż społeczny komitet odbudowy zamku NIE WIEDZIAŁ gdzie ten zamek był, ale po raz XXIV pisać nie mogłem, gdyż Mężydło ZDETONOWAŁ Kaczyńskich. Teraz premierem jest Donald Tusk, o którym słyszałem, że był ALTERNATYWĄ kaftana bezpieczeństwa Urszuli Sipińskiej, czyli Kanadyjsko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Cze 29, 2008 9:57 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Edwin Bendyk, NIEBIESKI SCENARIUSZ – Wielka rewolucja technologiczna, która mogłaby skutecznie zapobiec zmianom klimatu, musiałaby do 1950 r. kosztować 45 bln dol. Tak wyliczyła w swym najnowszym raporcie Międzynarodowa Agencja Energetyczna; Polityka, 28 VI 2008, s. 82-83

Jest zasadnicza różnica FINANSOWA pomiędzy MOJĄ techniką ekologiczną a japońskimi szachrajstwami – obliczonymi na zniszczenie Chin Efektem Cieplarnianym. Moja technika ekologiczna zaczęła się 40 lat temu a japońskie szachrajstwa są efektem powołania przez Kanclerza Kohla na Polsko-Niemieckiej Konferencji Ekologicznej w jeleniej Górze, 22-23 1996, niemiecko-japońskiego protektora mego silnika spalinowo-parowego VDTW, dla utrącenia Amerykańskiego Silnika Ekologicznego, którego autor siedział w domu wariatów.
Ja twierdziłem od początku, że na MOJEJ technice ekologicznej można DOSKONALE ZAROBIĆ a japońskie szachrajstwa dla ZNISZCZENIA PEKINU, a przez Niemców Waszyngtonu, są bardzo drogie. I. przykładem jest potrzeba WYMIANY miliarda samochodów benzynowych na Ekologiczne, ale NIKT NIE WIE na jakie: „Czy mają to być samochody zasilane wodorem, czy też raczej samochody o wysokowydajnych silnikach hybrydowych, spalinowo-elektytrycznych, a może po prostu udoskonalone samochody ELEKTRYCZNE?” - Czyli jak w Raciborzu: Dajcie 10 miliardów dolców a my rozprawimy się z Polskim Bobrem Kasztelańskim, który nawodnił Dziki Zachód – tylko że tu potrzeba 10 bilionów $.
Samochody hybrydowe są dużo droższe od spalinowych a ich eksploatacja droższa i UCIĄŻLIWA – tak że samochody przestaną pracować na nas a my będziemy pracować na samochody, co nazywano w Polsce samochodami Niedzielnymi. Samochody akumulatorowe są też niewygodne a do tego BARDZIEJ UCIĄŻLIWE DLA ŚRODOWISKA od spalinowych, nie mówiąc o wodorowych z Kanadysjko-Kalifornijskiego Systemu Energetyki Wodorowej, który pobił na głowę zajoba wszechczasów, jakim był Kurski Kombinat Metalurgiczny. Sowiecki Silnik Wodorowy wyrzucił poza tym w kosmos cały sowiecki program kosmiczny, z 8 Marszałkami ZSRS, tak że ocalał tylko FOTOGRAF – więc chodzi tu chyba o PRZYJEMNY UŚMIECH na gruzach Pekinu i Waszyngtonu?
To prawdopodobnie dlatego Amerykanie tłumaczyli mi, że APARAT FOTOGRAFICZNY DROGO KOSZTUJE – ale czyżby był droższy od DUPY? Nie ulega jednak wątpliwości, że ten cennik aparatów fotograficznych, u Dup, służy doskonale Tygrysowi Benzynowemu, czyli kapitałowi żydoarabskimu, bo samochody z silnikiem spalinowo-parowym VDTW, jak o tym świadczy VW-Lupo oszczędzający 80% paliwa, są ZNACZNIE tańsze. W tej racji w Raciborzu nie mogą żądać 10 bilionów $ za wymianę silników spalinowych na hybrydowe, gdyż na ekologizacji VDTW zarobi dobrze KAŻDY KIEROWCA.
Mój program zamiany niemieckiego COS-u na Konwertor Kolejowy, oszczędzający w procesie stalowniczym do 40% tlenu, oraz energetyki na minireaktorach, został zniszczony przez przewodniczącego Solidarności Buzka, który bronił technologii opartej na KONSUMPCJI WĘGLA, co przypomina klozetowe „podtarcie się” Dzikim Zachodem w Raciborzu. Sprawa się jednak nie skończyła, gdyż Program Energetyki Węglowej Buzka podjęto w Niemczech i Włoszech – jakby dla stworzenia w Polsce RZĄDU WĘGLOWEGO, na modłę pacyfikacji Bukaresztu przez górników drążkami oskardowymi?
Ja nigdy nie zabierałem górnikom chleba, gdyż na mojej technologii mogli zarobić dużo więcej niż w kopalniach, ale do tego potrzebny jest KAPITAŁ LUDOWY, który był u nas w Wielkopolsce i trochę na Śląsku. W tym wypadku też potrzebne są nie pieniądze tylko PROGRAM FINANSOWY, i rezygnacja z Rządu Górniczego do bicia warszawiaków drążkami. Te zaś 45 biliony dolców to potrzebne są w Raciborzu do walki z Polskim Bobrem Kasztelańskim, COS-em i Minireaktorami.
Kiedyś nie miałem co robić więc udałem się do Profesora Bobowskiego. On mi otwiera w pozie uroczystej z miną rozanieloną, ale OPRZYTOMNIAŁ i zaczął mnie wyklinać, jak Diabła. Gdy odchodziłem do zobaczyłem Doktora Hupkę z RACIBORZA, a prof. Bobowski WIEDZIAŁ, że to ja go zniszczyłem z polecenia UOP-u. Nie muszę chyba przypominać, że nie zostałem wpuszczony przez liberałów do Kioto, choć tylko ja miałem, i MAM, wnioski strategiczne do Efektu Cieplarnianego, gdyż Protokół Kioto był dla wykupienia przez haremy holokaustyczne USA.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lip 02, 2008 3:24 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

INDIE PLANUJĄ – Indie przedstawiły strategię walki ze zmianami klimatu; Rzeczpospolita, 02 VII 2008, s. A23

Program nie jest zbyt ambitny, gdyż przewiduje rozwój w pierwszej kolejności rozwój energetyki SŁONECZNEJ, a eksperci zwracają uwagę, że przedstawiona strategia nie zawiera zobowiązań do zmniejszenia emisji gazów cieplarnianych. Polityka ekologiczna Indii jest szczególnie ważna, gdyż należą one do krajów ZAGROŻONYCH efektem cieplarnianym, nie tylko zatopieniem przeludnionej Bengalii, ale i niekorzystnymi zmianami klimatycznymi. Poza tym, jako może najludniejsze państwo świata, o ambicjach mocarstwowych, ma i będzie miało w coraz większym stopniu wpływ na warunki klimatyczne Azji i Świata.
Poza jednak Indiami Optymistycznymi są Indie STRASZNE, o których mówi artykuł CORAZ WIĘCEJ HINDUSÓW GŁODUJE – Wysokie ceny zachwiały życiem milionów. Na tyłach największego meczetu w New Delhi, przy restauracji Tasnima Ahimada, co wieczór zbiera się gniewny tłum głodnych (Gazeta Wyborcza, 02 VII 2008, s. 9). Tasnim mówi: - Najgorsze jest, że rok temu ludzi, którzy czekali na darmowe jedzenie było 2 razy mniej. - Z dnia na dzień jest ich coraz więcej... - Politycy. To oni są winni. - A wszyscy, którzy tu siedzą pójdą głosować. Jestem tego pewny.
Drożyzna i wzrost ubóstwa w Indiach są skutkiem DROGIEJ ROPY – czyli że Indie dzielą obecnie los Afryki, która padła ofiarą drogiej ropy w latach 70. W podobnej sytuacji są Chiny a w mniejszym stopniu Brazylia. Afryka zaczęła sie podnosić z powodu inwestycji w przemysł turystyczny SAFARI, który w Indiach takiego znaczenie nie ma.
Tasnim mówi, że winni są politycy, wobec czego jego jałmużnicy zagłosują na Nacjonalistów, którzy przynajmniej WIDZĄ wyjście. Kongresowcy potrafią tylko powtarzać, że Hindusów NIE STAĆ NA DROGĄ ROPĘ a Nacjonaliści chcieliby zrobić z Hindusów naród Samochodzików. Tata zrobił już taki samochodzik, który wywołał zainteresowanie w Europie, ale bez silnika VW-Lupo Indie nie ZLIKWIDUJĄ importu ropy naftowej, która obecnie wynosi 75% konsumpcji. I krok w tym kierunku Nacjonaliści już zrobili, w postaci SKREŚLENIA Narodowego Planu Budowy Autostrad, na podstawie ekspertyzy Generalnej Dyrekcji Dróg Publicznych w Polsce mego Aerobusa, która zanegowała autostrady na rzecz dróg szybkiego ruchu – dużo tańszych, bo z przebudowy obecnych.
###
Wysłany: Sro Lip 02, 2008 7:20 pm    Temat postu:

POLSKA DAKOTA CZY AMERYKAŃSKI WICHER?

Największym osiągnięciem polskiego przemysłu lotniczego w okresie Międzywojennym był największy polski samolot, WICHER, zwany Polską Dakotą. Twórcą jego był Ukrainiec Jan Wsiewołod Jakimiuk. Wicher w wersji pasażerskiej został oblatany w początku 1938 r., ale miał być również produkowany w wersji transportowej i BOMBOWEJ, co jest o tyle dziwne, że nie nadawał się do uzbrojenie OBRONNEGO. Wichrem byli zainteresowane armie bałkańskie a w r. 1939 przybyła do Polski lotnicza misja rumuńska.
Gdy okazało się, że Rumuni przybyli, żeby nabyć linię technologiczną do produkcji Wichra – do czego mieli prawo jako sojusznicy – to Polacy znaleźli się w trudnej sytuacji, gdyż uruchomienie produkcji tego samolotu w Rumunii wzmacniało potencjał Łowczego Siedmiogradu, gdyż wiadomo było, że prędzej czy później Rumunia zostanie protektoratem niemieckim. Wobec tego sprawę wziął w ręce mój dziadek, który przedłożył Rumunom propozycję NIE DO ODRZUCENIA - że albo zostaną spłaceni i wyjadą do USA, gdzie podejmą pracę w przemyśle lotniczym, albo będą musieli zostać zamordowani, gdyż nie można wykluczyć, że misja rumuńska została zainspirowana przez Niemców.
W związku z tym zainscenizowano wypadek z rozerwaniem się Wichra na skutek WIBRACJI, w którym to wypadku miał zginąć Jakimiuk ze swym sztabem, i ponoć konstruktorami polskiego silnika ODRZUTOWEGO. Podczas wojny Jakimiuk odnalazł się jednak w USA, gdzie zasłynął jako jeden z najwybitniejszych konstruktorów lotniczych, zwłaszcza ODRZUTOWYCH. Ostatnim jego dziełem był francusko-brytyjski CONCORDE.
Wniosek z tego jest taki, że nie było Polskiej Dakoty, gdyż WÓŁ ROBOCZY DRUGIEJ WOJNY ŚWIATOWEJ był Amerykańskim Wichrem.


Ostatnio zmieniony przez Tell dnia Nie Sie 18, 2013 6:06 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 05, 2008 8:29 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NOWY JORK JAK WENECJA

Dziś w nocy widziałem naukowy film amerykański o skutkach Efektu Cieplarnianego, w wyniku którego ma zniknąć również 20-milionowa metropolia Nowego Jorku. Przeciętny nowojorczyk nie wie, że jego miasto nawiedzały klęski powodzi, w których ginęły setki ludzi a metro było zalewane, gdyż tak jak przekwalifikowano straty spowodowane trzęsieniem ziemi w San Francisco na OGNIOWE tak były wyciszane straty powodziowe w Nowym Jorku. Ostatnia taka powódź była w r. 1936, po której wybudowano falochrony, które jednak są niczym wobec podnoszenia się poziomu Oceanu.
W San Francisco straty sejsmiczne zostały przekwalifikowane na ogniowe w racji kapitału HIPOTECZNEGO, a podobnie jest z zagrożeniem powodziowym Nowego Jorku. Gdyby bowiem władze ogłosiły – czy przyznały – że takie to o takie tereny zostaną zalane w XXI wieku na skutek Efektu Cieplarnianego to hipoteczna cena tych terenów by gwałtownie spadła. Ponieważ obecnie ocieplanie klimatu i topnienie lodów biegunowych nabrało tempa GEOMETRYCZNEGO więc jest to kapitałowa gra na ignorancji milionów z BLOKADĄ INFORMACJI.
Niektóre kraje znikną pod wodą, jak Holandia czy Bangladesz we wschodniej Bengalii, która zostanie zalana jako NAMULISKO morskie. Indie przeżyją ten kataklizm, tak jak Włochy, gdzie Padania jest namuliskiem rzecznym, ale zalania wielkiej Niziny Chińskiej oszacować się nie da, a domysły, że wiele milionów Chińczyków zostanie przesiedlonych do Mongolii i na Syberię jest takim domysłem, jak ewakuacja północnej Dolnej Saksonii na Pomorze Zachodnie i Wielkopolski. Henryk Lew kolonizował zdobytą Meklemburgię i Brandenburgię Holendrami, ale teraz taka kolonizacja Pomorza i Wielkopolski może okazać się trudniejsza, choć BYŁA akcja, żeby – w ramach Unii Europejskiej – Holendrzy kupowali ziemię na Pomorzu dla możliwego PRZESIEDLANIA SIĘ wobec zalewania Holandii.
Pisałem kilkakrotnie, że WSPÓŁWINNYM Efektu Cieplarnianego jest Holenderski Tygrys Benzynowy, który ROZGROMIŁ silnik VDTW Monte Christo – niczym Holendrzy Niezwyciężoną Armadę. Na podstawie tego silnika budowano metra SAMOCHODOWE w Paryżu i Madrycie, co zapowiedziały Londyn i Rzym. HTB otrzymał tu prawdopodobnie od żydoarabskiego kapitału petrochemicznego zadanie zniszczenia Londynu, i to poważniejsze od admirała holenderskiego, który wpłynął do ujścia Tamizy i kazał PODPALAĆ LONDYN.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sob Lip 12, 2008 8:21 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, POWIETRZNE TANKOWCE DO POWTÓRKI, Gazeta Wyborcza, 11 VII 2008, s. 28

Departament Obrony USA anulował kontrakt US Air Force z koncernami Northrop Grumman i EADS-Airbus na dostawy cystern dla powietrznego tankowania samolotów. Powietrzne tankowce KC-45A miały być budowane na technologii EADS Airbus 330, gdy Boeing proponował cysterny na bazie B-767.
Sprawa zaczęła się w r. 2003, ale obecny kandydat na prezydenta USA, John McCain zablokował w Kongresie pieniądze na realizację zamówienia Pentagonu, które zostały odblokowane po odejściu McCaina z komisji nadzoru wydatków Pentagonu. Skutkiem tego był PRZETARG, który wygrali NG i EADS, proponując A330, który „spodobał się” dowódcy amerykańskich sił lotniczych.
Boeing nie dał jednak za wygraną i spowodował odebranie sprawy Siłom Lotniczym, i oddanie jej Departamentowi Obrony czyli powrót do sytuacji sprzed 2 lat, co spowodowało właśnie ANULOWANIE KONTRAKTU na A330 jako NG-45A.
Sęk w tym, że nie jest to wcale sprawa US Air Force czy USA, gdyż wg Senatora McCaina cysterny lotnicze – w warunkach kryzysowych – mają być środkiem zaopatrzenia w paliwa dla całej armi amerykańskiej, i dlatego potrzeba ich TAK DUŻO, ale Senator uznał propozycję NG-EADS za NIEFUNKCJONALNĄ.
Sprawa cystern lotniczych spowodowała KATASTROFĘ GIEŁDOWĄ Boeinga – o czym prasa nie pisała – ale zwycięstwo wcale nie uratowało EADS, gdyż jest on DOŁOWANY przez Airbusa-380, a wieść gminna niesie, że GDYBY NIE SARKOZY to były by tam aresztowania.
Sarkozy to tylko diabełek wobec takich diabłów jak Kohl, Kissinger i Schroeder.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie Lip 13, 2008 9:38 am    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MIEJSCE DLA JEGO MAJESTATU

Taki był tytuł artykułu w Der Spiegel o budowie przez Prezydenta Mitterranda Airbusa-MAMUTA (obecnie A-380) jako dzieła NA MIARĘ LUDWIKA XIV. Ludwik XIV był kreaturą Marysieńki, która po bitwie pod Chocimiem, gdy Węgrzy udostępnili Sobieskiemu technologię STALIWA, przekazała ją Ludwikowi, który mógł ZA NIĄ wystawić milionową armię, która ZNISZCZYŁA FRANCJĘ. Ludwikiem WIELKIM zostać jednak nie mógł, gdyż tytuł ten był zawarowany dla Ludwika Węgierskiego.
Wczoraj oglądałem film o montażu Airbusa-380 w Tuluzie, gdzie kadłub był dostarczany z Hamburga a skrzydła z Liwerpoolu – statkami, które z trudem przechodziły między przęsłami przy ODPOWIEDNIM stanie wody, oraz platformami mieszczącymi sie z trudem między domami – co zdaje się być ZASŁUGĄ Ludwika NIE Wielkiego. Niemcy bili mnie Bydlęcym Gotykiem Francuskim, co zrozumiałem dopiero gdy przeczytałem nekrolog Francoisa Mitterranda: INTERESOWAŁ SIĘ ARCHITEKTURĄ I LITERATURĄ FRANCUSKĄ. CHCIAŁ, ŻEBY PARYŻ BYŁ NAJPIĘKNIEJSZYM MIASTEM ŚWIATA, a chodziły słuchy, że niemały udział w jego karierze miała Saganka.
Jeśli Mitterrand bił mnie BGF – jak sperma jerozolimska atakami na Świątynię Salomona w Jerozolimie, którą kupił Gudzowaty, potomek największego zdobywcy tureckiego Oguza – to jeszcze musiał pokonać mnie jako PROTEKTORA BOEINGA przed kapitałem kryminalnym, czego manifestacją zdaje się być właśnie ów akt Ludwika XIV. Ja jednak, czytając artykuł szydzący z Mitterranda jako Ludwika XIV, zastanawiałem się, czy Airbusa-MAMUTA nie KAZALI mu robić Sowieci jako zajoba, bo trzymali go tak za jaja francuskim archiwum Hitlera w Zgorzelcu, jak Henry'ego Kissingera Krakowską Szkołą Archeologiczną.
Wyszedłem spod bicia Bydlęcym Gotykiem Francuskim dzięki deklaracji urzędującego przewodniczącego FDP, że PRAWDZIWI WŁADCY ROPY MIESZKAJĄ W BERLINIE, oraz formule Senatora McCaina, że LATAJĄCE CYSTERNY NIE SĄ SPRAWĄ DOWÓDZTWA LOTNICTWA, ALE DEPARTAMENTU OBRONY.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Tell
Moderator


Dołączył: 08 Lis 2007
Posty: 10097
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Sro Lip 16, 2008 5:18 pm    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Leszek Baj, NA SAMOLOTY STAĆ TYLKO ARABÓW – Na targach w brytyjskim Farnborough Boeing i Airbus walczą o miliardowe zamówienia na samoloty, Gazeta Wyborcza, 16 VII 2008, s. 26

Czytamy, że „Amerykańskie Air Transport Associatrion szacuje, że w tym roku linie lotnicze w USA wydadzą na paliwo 61 mld dol., czyli o 20 mld więcej niż rok wcześniej. W rezultacie ich straty mogą osiągnąć nawet 7-13 mld dol.” Pomimo spadku popytu na samoloty a nawet likwidowanie ich linie lotnicze są OPTYMISTYCZNE, gdyż Chiny i Rosja budują średniej wielkości samoloty TANIE, a zapowiedział to również kanadyjski Bombardier, z którym Lufthansa podpisała list intencyjna na 30 maszyn, z perspektywą nabycia 60 DALSZYCH.
Z KITAJCEM jest sprawa prosta, gdyż jest to wygnany z Kijowa przez Kanclerza Schroedera Areobus-SADDAM ze stoma miliardami dolców na inwazję Tajwanu – a ponieważ obrona Tajwanu jest bez tej techniki NIEMOŻLIWA więc Japończycy, ogłaszając protektorat nad Tajwanem, zbudowali Aerobus-NIPPON. SADDAM był na legislaturze Arafat-Kulczyk-Sipińska, która po ucieczce Kulczyka na Florydę została przekwalifikowana na Arafatowa-Sipińska, co musiałem anulować, gdyż nie podobało mi się, że Premier Tusk robił za kaftan bezpieczeństwa Urszuli Sipińskiej. Komuniści chińscy robią saddama w wersji SKRZYDŁOWEJ, który może być przemontowany WIRNIKOWO w ciągu jednaj nocy. Legislacją NIPPONA zdaje się zaś być niemiecko-japoński protektorat mego silnika spalinowo-parowego VDTW, który powołał Kanclerz Kohl w 1996 r. PRZECIWKO Amerykańskiemu Silnikowi Ekologicznemu, którego twórcę uwolniła z domu wariatów Hillary Clinton.
Mój prospekt Aerobusa ma od r. 2001 tytuł: NOWA TECHNIKA LOTNICZA, POD KAŻDYM WZGLĘDEM LEPSZA – CZASAMI WIELOKROTNIE – OD TRADYCYJNEJ. JEST TO RATUNEK DLA TOWARZYSTW LOTNICZYCH. Ponieważ mój Aerobus jest pod względem BEZKONKURENCYJNY więc zamówienie przez Lufthansę 30 Bombardierów-EKONOMIS z pierwszeństwem nabycia 60 dalszych zdaje się opierać na prawach udziałowych mego rodzeństwa MOJEGO protektoratu nad Boeingiem? ale ja testamentu mego dziadka, który został ZAKATOWANY przez 2 ukraińskich lekarzy, nie widziałem.
Umowa Lufthansy z Bombardierem wygląda na KOLEJNY zamach na mnie na podstawie jurysdykcji jaruzelskiej, gdyż Sierżant Jaruzelski wziął w Brześciu Litewskim do niewoli Generalissimusa Stalina, który wiózł złoto sowieckie do Pragi, o czym zeznawałem przed sądem w Stuttgarcie.
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum forum.wandaluzja.pl Strona Główna -> Hydepark Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 37, 38, 39  Następny
Strona 3 z 39

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group